Ei bine acum ma aflu in camera in care voi sta in urmatorii trei ani. Mama a plecat cu aproape jumate de ora in urma, iar eu in loc sa incep cu despachetatul, ma zgaiesc la pereti.
In seara asta, din cate am inteles se da ditamai petrecere - la care cred ca voi merge si eu - in fratia B&G. Lucru care l-am aflat de la colega mea de camera Violet.
Urmatoarele doua ore, le-am petrecut umbland de colo-colo prin camera, aranjandu-mi lucrurile prin dulapuri.
Privesc ceasul pe care l-am asezat pe perete. Este ora sapte. Inca putin si trebuie sa plec. M-am imbracat lejer, luandu-mi o rochie neagra si o pereche de sandale cu toc.
-Mergi? ma intreaba Vi cand intra in camera.
-Da. Eu...
-Ma asteptai. spune, iar eu dau din cap afirmativ facand-o sa chicoteasca. Atunci hai.
O ia inaite, iar eu o urmez. Iesim din camin si observ o masina parcata in fata lui. Deschide portiera si intra inauntru.
-Haide, nu te fura nimeni, imi spune vazand ca m-am oprit.
Intru pe bancheta din spate si il observ pe tipul care sta la volan.
- El e Kevin, iubitul meu.
-Eu sunt Heaven.spun eu cu o oarecare retinere.
-Heaven? Interesant. Il aud pe Kevin, inaite de a intra intr-o duscutie cu Vi, prea "intima" din punctul meu de vedere, ca sa pot asculta si eu. In cateva minute, ajungem in fata casei si ne dam jos din masina.
Chiar si de afara, muzica se aude foarte tare. Privesc cu dezgust la grupurile de baieti, mai mult beti decat trezi. Cum deschid usa, sunt lovita de un miros puternic de alcool si fum de tigara. Miros pe care nu-l suport.
-Hei, Heaven, ma striga Violet,vino sa-ti prezint grupul meu. Spune si neasteptand raspunsul meu, ma ia de mana si ma duce spre canapeaua pe care erau asezati patru baieti si doua fete.
-Hei fratilor, ia vedeti pe cine am adus eu aici. Ea e Heaven, Heaven ei sunt Mark, Kaleb, Ashley, Anna, Lucifer si Drake.
Arata infiorator. Sunt plini de tatuaje pe care eu personal le consider doar niste mazagaleli, iar Drake o tine pe Ashley in poala intr-o pozitie foarte...
-Buna. Ma bucur sa va cunosc. abia reusesc sa spun.
-In fine, il aud pe Kaleb, Violet ne jucam 7 minute in paradis, va bagati?
7 minute in paradis? Nu, eu sigur nu ma bag. Nu mi-a placut niciodata jocul asta asa cum nu-mi va placea nici adevar sau provocare. Sunt stupide si fara sens.
-Normal, o aud pe Violet. Heav?
-Da. Sigur ca joc si eu. spun exact opus a ceea ce gandeam.
-Bine atunci. Sa incepem. scoate o sticla si o aseaza pe masa din fata noastra si o invarte.
Sticla se invarte, se invarte si se opreste la... Violet si Mark.
Phiu...
In timp ce ei intra intr-o camera de langa noi, Kevin se ridica si pleaca fara sa spuna nimic, iar cand se intoarce vine cu cateva pahare in mana in care cel mai probabil se afla ceva alcool.
-Eu nu beau. ii spun in momentul in care imi intinde si mine unul dintre ele.
-Haide Heaven, iesi putin din carapacea ta si distreazate. Este doar putin alcool, nu moartea in picioare.
Ne mai spunand nimic iau paharul din mana si dau pe gat jumatate din continutul acestuia.
-Usurel... Ia-o mai incet, se vede ca nu ai mai baut si o sa te imbeti repede.
-De unde stii tu ce am facut si ce nu, ii spun lui Kevin uitandu-ma la el cat de urat pot.
-Se vede de la o posta cat de neexperimentata esti in acest domeniu si in altul doar ca nu il mai zic acum.
-Auzi... incep dar sunt intrerupta de prietenii mei care se pare ca au iesit deja.
Sticla se invarte din nou iar de data asta nimereste la Lucifer si la... mine. Mhh
Ne ridicam in acelasi timp si fara sa spunem nimic intram pe usa din lemn negru.
Wow, se pare ca lume joaca des. În centrul camerei vad doua scaune asezate fata in fata, pe care presupun ca trebuie sa stam asezati. Lucru ce mi-l confirma Lucifer cand ia loc pe unul dintre ele. La scurt timp il urmez si eu.
-Si... incep eu. Ce vom face tipm de 7 minute.
-Nimic.
Ok. E prima data cand il aud vorbind. Cam de cand l-am vazut nu a scos nici o vorba. Il observ dandu-si capul pe spate si inchizand ochii. Iar eu, ca de obicei, profit de ocazie si incep sa-l analizez. De ce mi se pare atat de cunoscut?Are parul saten inchis si niste trasaturi ale fetii de invidiat. De la forma maxilarului pana la buzele pline si rozalii pe care as...
-Te mai holbezi mult? gandurile imi sunt intrerupte de catre vocea lui.
-Scuze. spun rusinata in timp ce ma ridic de pe scaun.
-Esti asa naspa. Nu inteleg de ce te-a luat Violet cu ea, nu esti de grupul nostru.
-Poftim. Si tu cine, ma rog, esti aici sa arunci de ici colo cu critici pe care apropo, nici nu ti le-am cerut. ridic tonul mai mult decat mi-as fi dorit.
-Vrabiuta, nu plange, ca nu ma inmoi deloc. Esti doar o fetiscana care a trait in puf pana acum si incearca sa capete mila din partea oricui. Hai mai las-o cu comportamentul asta de...
-Cum iti permiti? In primul rand nu plang, nu voi varsa nici o lacrima din cauza unui idiot ca tine. In al doilea, tu habar n-ai cum a fost viata mea, asa ca taci. izbucnesc.
Idiotul. Imi vine sa-i trag o palma si sa plec nu doar de aici ci si de la petrecere.
-Mai lasa-ma cu personajul asta de doi bani. Te joci cu focul si o sa-ti arzi codita care-ti tremura ca naiba, iepuras. spune si mai si ranjeste dobitocul.
-Personaj? Ti se pare ca toti joaca un rol, daca tu faci asta? Esti incredibil. pufnesc
-Si atunci ce faci? Chiar crezi ca folosind niste vorbe pe un ton mai ridicat poți sa imi tii piept si sa ma intimidezi, desi se vede de la o posta cum iti tremura genunchii?
-Mi-e frig. aleg o scuza penibila, desi are complet dreptate, ma sperie.
Il vad cum isi ridica o sprânceană si vine inspre mine. Ma dau inapoi, vrand sa pastrez oarecare distanta intre noi, dar visul imi este spulberat de peretele de care ma lovesc. Se apropie foarte tare de mine si isi coboara fata astfel incat sa fim la acelasi nivel.
-Vezi? Tremuri. Simt cum genunchii tai mai au un pic si cedeaza. Ti-e frica de mine.
-Ba nu.
-Sigur? Spune si isi apropie si mai mult fata de a mea, iar eu imi inchid ochii
Ii deschid dupa cateva secunde si ii intalnesc pe ai lui, care sunt negri. Ma uit in ei si parca simt cum picioarele imi iau foc. Ard si probabil se vede si pe dinafara, pentru ca isi ridica mana si imi mangaie obrazul fierbinte de la emotie. Atingerea lui e la fel ca gheata. Rece.
Suntem intrerupti de cateva batai in usa si de vocea lui Violet.
El este cel care se indeparteaza primul ducandu-se direct la usa si iesind val vartej din camera.
-Ce a patit? ma intreaba blonda.
-Habar n-am. spun si ies si eu.
Ce naiba a fost asta?
CITEȘTI
Când Lucifer iubește "RAIUL"
RomanceCand ti se pare ca totul este in sfarsit frumos si crezi ca ti-a suras norocul, viata iti face cea mai mare surpriza. Heaven e o fata simpla de facultate. Cu o viata normala, lipsita de griji...pana apare el. Lucifer e ultima persoana la care se as...