Ma indrept catre bucatarie si iau o sticla la nimereala, dand continutul ei pe gat. Lichidul ma arde si imi aduce o stare de ameteala. Oftez.
-Ce faci dulceata aici, de una singura? ma intreaba un tip brunet care rade aratandu-si toti dintii. Vrei? imi intinde un pahar.
Il iau si il indrept spre gura vrand sa-l beau dar imi cade. Ma intorc spre persoana care m-a lovit peste mana si ii arunc cea mai urata privire. Daca aceasta ar putea ucide, Lucifer ar fi deja numai scrum.
-Ce naiba faci?! tip eu. De ce tot vii dupa mine si nu ma lasi sa ma distrez? Du-te dracului odata si nu ma mai calca pe nervi!
El isi îngustează ochii si ma apuca de mana tragandu-ma prin multimea de oameni spre canapeaua unde sta Violet si ceilalti.
-Heaven, pe unde naiba umbli? Am crezut ca ai plecat. imi spune aceasta, facandu-ma sa pufnesc.
Imi dau seama ca Lucifer inca ma tine de mana asa ca mi-o trag cu putere si ma asez pe canapea. Exact in locul unde a stat adineauri el. Si ii mai si arunc un zambet care vrea sa fie inocent. El doar isi da ochii peste cap si se aseaza pe un scaun.
-Eu ma duc pana la baie. spun dupa cateva minute si ma ridic.
O iau pe un hol si sper sa nimeresc. Gasesc o usa pe care scrie doua litere si imi vine sa sar in sus de bucurie la cat noroc am.
Exact cand vreau s-o deschid, doua maini ma apuca si ma tranteste de peretele de langa, scotand de la mine un scancet de durere. Ochii mei ii intalnesc pe cei ai tipului din bucatarie, acestea fiind mai tulburi ca niciodata.
-Hai sa ne distram putin. spune si isi coboara mainile pe soldurile mele.
-Lasa-ma. il imping si imi dau seama de lacrimile ce imi pateaza obrajii.
Cum ma gandeam nu ma asculta si incepe sa ma sarute pe gat. Incercarile mele de al impinge esueaza, iar eu plang din ce in ce mai tare.
Simt cum se indeparteaza, si cred ca a renuntat, dar apoi il aud cazand jos si deschid ochii care pana acum au fost inchisi.
Tipul e jos, cu fata de sange, iar Lucifer ma priveste, cu respiratia intretaiata. Ma preling de perede si ma asez in fund, incepand si mai tare sa plang. El vine langa mine si isi infasoara bratele in jurul meu.
-Hei, nu plange. S-a terminat. incearca sa ma linisteasca. Vrei sa te duc acasa? ma intraba cand plansul meu s-a mai potolit, eu dand din cap.
Ma apuca de mana si ma ridica, îndreptându-se spre iesirea din casa. Ajungem in fata unei masini negre, si imi deschide portiera sa intru, apoi urca si el in dreapta mea. Suntem tacuti pe tot restul drumului, iar eu sunt cat pe ce sa adorm.
-Am ajuns. sunt întrerupta de vocea lui. Vrei sa merg cu tine pana sus?
-Nu, sunt bine. Multumesc. ii spun si ies din masina, indreptandu-ma spre usa caminului. Ma ridic cu greu in camera mea si nici macar nu-mi pasa ca am ramas in aceleasi haine si ca nu m-am demachiat, ma trantesc in pat si adorm de-ndata.
*
-Te-ai trezit! Tipa Violet cand de-abia deschid ochii.
E in fata mea, cu mainile pe genunchi si ma priveste zambind.
Ma ridic in sezut si gem cand devin constienta de durerea de cap.
-Poftim. imi spune intinzandu-mi un pahar cu apa si o pastila.eu le iau si le dau pe gat.
-Cat e ora? intreb in timp ca ma ridic si ma duc spre dulap.
-Unu dupa-amiaza.
Nu o spune ea, ci cel care intra in camera.
-Ce cauti aici?! ma rastesc la Lucifer. Nu poti pur si simplu sa ma lasi in pace?
- Ce-i cu ea? o intreba pe Violet.
Ar trebui sa-mi spui multumesc, nu sa zbieri ca un animal.-Poftim?!
-Ăă.. Eu cred ca o sa plec. Voi...rezolvati-va problemele. spune Vi si iese din camera.
-Care e problema ta?
Imi ignora intrebarea si sa aseaza pe pat.
-Ti se pare ca am vreo problema?
-Atunci de ce tot apari pe langa mine? Si de unde ai cheia de la camera asta.
-Pentru ca mi-a dat-o Violet, una dintre cele mai bune prietene ale mele care se pare ca e si colega ta de camera. imi spune cu un sarcasm proeminent facandu-ma sa oftez.
-Scuze. Cred ca sund paranoica.
-Aha...
Deschid usa dulapului si tip scurt cand vad reflexia din oglinda. Arat groaznic, de parca am dormit pe strazi in noaptea asta.
-De ce tipi? Nu e ca si cum ai vazut o sperietoare. imi spune incercand sa-si reprime rasul.
-Inca mai esti aici?
-Se pare ca da. Si cred ca o sa mai raman ceva timp.
-Se pare ca iti place mult mai mult camera unei fete, cu tot cu parfumul, culorile si ordinea ei, decat cea a unui baiat care se presupune sa fii si tu.
-Cum spui tu... ofteaza.
Enervata, imi aleg niste haine curate si imi iau toate produsele pentru baie inainte sa ma indrept spre usa pe care o trantesc. El nu spune nimic asa ca nu sunt oprita pana ajung la dus. Nu-mi plac baile pe etaj. Sunt cateva dusuri si nu au usi sau ceva de genul ci doar o panza agatata de sus,pe care o poate trage oricine.
Termin repede ce am de facut si reusesc sa revin la fata pe care o aveam si inainte, cumva. Asa ca ma indrept, din nou, catre camera mea in care se pare ca inca sta Lucifer. Imi dau ochii peste cap si incep sa-mi usuc parul.
-Acum nu mai arati de parca ti-ai tras-o toata noaptea. imi spune cand termin.
-Of... Doar taci. Ma-m saturat sa-ti aud limbajul murdar.
-Te deranjeaza scumpete? Ce, am spus ceva nefiresc? Am spus doar ceva ce face orice adolescent.
-Mh...
-Doar nu spune ca esti... nu termina de spus intreaga propozitie ca-i astup gura cu palma mea.
-Mult mai bine. ii spun si ma uit la el, fata pe care o are ma face sa izbucnesc in ras. In secunda doi simt ceva cald si umed facandu-ma sa-mi retrag mana ca arsa.
-M-ai lins? il intreb dezgustata, el doar chicoteste. Ce naiba e cu tine? incep sa-l lovesc cu pumnii in piept.
El ma apuca de ei si se tranteste inapoi in pat, doar ca de data asta ma ia si pe mine cu el. Ochii aproape imi ies din orbite cand imi dau seama de centimetrii care ne despart.
-Haide, nu te rusina. ma apuca de obraji care ii simt fierbinti.
Actionez din instinct si-mi asez, din nou, palma peste buzele lui cand ma trage mai aproape vrand sa ma sarute. Maraie cand isi da seama ca singurul lucru ce-mi atinge buzele este propria-mi mana.
-Ce se petrece aici? auzim inainte ca usa sa se tranteasca.
CITEȘTI
Când Lucifer iubește "RAIUL"
Storie d'amoreCand ti se pare ca totul este in sfarsit frumos si crezi ca ti-a suras norocul, viata iti face cea mai mare surpriza. Heaven e o fata simpla de facultate. Cu o viata normala, lipsita de griji...pana apare el. Lucifer e ultima persoana la care se as...