Ik ben merel 16 jaar oud en woon in divu een van de kleine dorpjes die er nog is ook al is het behoorlijk druk er zijn te veel mensen en te weinig plek op aarde.
Ik heb bruine ogen, donker blond naar blond haar het is best lang nog even en het raakt me kont. Ik heb op een of ander manier echt spik zwarte wenkbrauwen. Ik ben best groot voor me leeftijd en ik vindt me zelf best dun.
Hier is iedereen eigelijk dun er is te weinig eten voor iedereen, maar nog steeds worden er meer mensen geboren dan dat er sterven en het resultaat mag er wezen. Elk huis dat er staat is klein en smal we hebben geen tuin wel een smal balkon waar maar een persoon net op kan staan. We kunnen zo in elkaars huizen kijken dus privacy heb je hier niet echt nergens eigelijk meer.
Er zijn heel veel dieren uitgestorven omdat er geen leefgebied meer was of omdat ze te veel plastic binnen hadden gekregen of er was geen voedsel omdat wij alles is beslag nemen.
Nederland is in Afrika veranderd met de tempratuur elke zomer is het rond de 40 graden of hoger zelfs en in de winter is het rond de 25 graden.
In sommige wereld delen kun je niet meer leven omdat het woestijn is geworden de Noordpool is groen geworden en dagelijks zijn er bosbranden daar.
We hebbeb geluk dat we meters hoge duinen hebben en de zee staat vol planten waardoor de duinen niet breken.
Dagelijks zijn er file zelfs lopen is sneller maar mensen zijn lui geworden en gaan met de auto sommige nemen nog wel de fiets omdat ze nog geen rijbewijs hebben.
Je kunt de blauwe lucht niet meer zien door de smog.
En nog even en de aarde is er niet meer wie weet hoe lang het nog kan duren voordat de aarde vergoed onwoonbaar word.
JE LEEST
Het einde van de wereld
Adventurein het jaar 3456 staat de aarde op sterven er is te veel plastic te veel mensen en te weinig natuur. waardoor er te weinig zuurstof is. merel is 16 jaar en woont in een kleine stad genaamd divu er zijn zo veel mensen dat de huisjes te klein zijn en...