νέοι ορίζοντες στα επαγγελματικά τους

4K 17 6
                                    

Όπως η Τασούλα πήγε να αγοράσει ένα καινούριο στριγκακι, κοιτάζει το πορτοφόλι και τι να δει.. Της είχαν τελειώσει τα λεφτά στις καποτες και τις χειροπέδες του σεξ.. Η δουλειά της αισθητικού έχει πολλά λεφτά αλλά την έχει κουρασει το επάγγελμα και θέλει κάτι καινούριο..Άλλωστε, οι σουγκαρ νταντυζ δεν μπορούν να την ζήσουν γτ δεν υπάρχει μέλλον στους Έλληνες γέρους. Έτσι, αποφάσισε να γίνει πορνοστάρ και να εγγραφεί στο σουγκαρ μπειμπς. Είπε τα νέα στην φίλη της, την Σούλα (δεν έχει και πολλές άλλες φίλες) και είπαν να ξεκινήσουν το επάγγελμα μαζί.
Δύο εβδομάδες αργότερα, όταν πήγαν να κάνουν την οντισιόν, οι επαγγελματίες εκεί πέρα διάλεξαν μόνο την Σούλα, ενώ η Τασούλα εφαγε πόρτα. Παρόλο που είχαν συμφωνήσει να δουλεύουν μαζι, η μοιρα δεν τα κανόνισε έτσι....

Τα λεφτά ήταν πολύ καλά. Η Σούλα δεν μπορούσε να αρνηθεί. Έκανε εντελώς για αυτή την δουλειά. Ήταν φτιαγμένη για αυτό. A star was born.
Η Τασούλα το παιξε και καλά σνομπ, πως δεν ζηλεύει και πως δεν έχει πρόβλημα με το μέλλον της φίλης της. Θα μπορούσε να πάει σε άλλη εταιρεία η και να φτιάξει μόνη της μια ερασιτεχνική τσόντα και να την ανεβάσει στο πορνχαμπ. Όσο κι αν προσπάθησε όμως, η Τασούλα δεν μπορούσε να είναι τπτ παραπάνω από μια απλή νυχού. Τότε ήταν που η ζήλεια, ο φθόνος και το μίσος την κυρίευσαν. Θέλησε να πάρει την θέση της κολλητουλας της, αλλά ούτε με προσθητικη στήθους δεν μπορούσε, γιατί είχε πολύ άσχημα και κοφτερά δόντια και ήταν πολύ άσχημη.  Το μόνο που ζήτησε σε αυτή την ζωή, είναι να πηδιεται και να βγάζει λεφτά, αλλά ο άδικος θεουλης δεν της επέτρεψε να κάνει το όνειρο της πραγματικότητα.
Έπειτα από όλα αυτά, δημιουργήθηκε ένα αγεφυρωτο χάσμα ανάμεσα στην Σούλα και την Τασούλα. Πλέον είχαν αποστασιοποιηθεί, παρόλο που και οι δύο απολάμβαναν την παρέα τους. Ούτε παρτούζες δεν κάνανε με τους πορνογερους. Η Σούλα γνώρισε έναν καινούριο σουγκαρ νταντυ και έβγαινε κυρίως με αυτόν και η Τασούλα δεν είχε κανέναν σε αποκλειστικότητα.Η ζωή της είχε γίνει τόσο μιζερη, που ούτε τα τεκνα της παραλιακής δεν την εξέπλητταν..Οι μέρες της ήταν άδειες και αυτή καθόταν κουλουριασμένη και μόνη  στο μπάνιο να σκέφτεται τις παλιές καλές στιγμές...Αχ και τι είχε κάνει σε αυτό το μπάνιο...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 04, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

18+Where stories live. Discover now