Rea's POV:
Έχω πολύ άγχος. Παααρα πολυ άγχος. Τι θα κάνω? Ευτυχώς θα έρθει μαζί και η Εύη γιατί αλλιώς....πραγματικά δεν ξέρω τι θα έκανα.
Ρεαααα. Είστε έτοιμες?? Φεύγουμε.
Η καρδιά μου χτυπάει πολύ δυνατά σε αυτά τα λόγια της μητέρας μου. Περνώ τα ακουστικά μου, γυρνάω στον καθρευτη να ρίξω μια τελευταία ματιά αν είναι εντάξει και βγαίνω μαζί την Ευη έξω από το σπίτι, όπου κατευθυνομαστε προς το αυτοκίνητο. Η Εύη έχει ιδη βάλει την μουσικη του κινητού της στο τέρμα και παρόλο που φοράει ακουστικά, μπορώ να καταλάβω πιο τραγούδι ακούει. Tomorrow Never Dies των 5sos. Λατρεμένο τραγούδι.
Μετά από λίγο βάζω και εγώ τα ακουστικά στα αυτιά μου ενώ έχουμε ιδη αρχίσει. Καταλαθος αντί να βαλω το wiggle του Jason Derulo, πάτησα το Encore που...το πολύ να έχω ακούσει 5 φορές. Αποφασίζω να το κρατήσω και να μην το αλλάξω.
Ωωωωωω.. Θεέ μου!? Τι θα κάνω?! Ζήτησα από τον Γιάννη να με βοηθήσει να κάνω λίγο την Ευη να χαρεί. Μακάρι να τα καταφέρουμε. Τουλάχιστον....να περάσει η ώρα χωρίς να συμβει κάτι....που δεν θέλω. Γιατί.... Μπορεί να λέω τώρα πως δεν θέλω αλλά αν δω τον Γιαννη να αλλάξω γνώμη. Και...αν θέλει να πάμε σε καμία καφετέρια??? Να πάμε, αν είναι να αποφύγω κάτι....κάτι. Μόνο που.....δν ξέρω αν εκείνη τη στιγμή θα θέλω να πάω καπου... Δηλαδή... Ξέρω καλά πως όταν τον δω θα θέλω να κάτσω μαζί του. Πάντως αυτό που είχα πει πως θα το κάνω, ναι... Θα το κανω. Είχα υποσχεθεί στον ευατο μου πως όταν τον ξανά δω θα τον αγκαλιάσω. Μια φιλικη αγκαλιά δεν βλάπτει. Κολλητός μου είναι. Αδερφός μου.. Τον αγαπαω πολύ. Αλλά σαν αδερφό.
Καθώς έχω βυθιστεί στις σκέψεις δεν έχω συνειδιτοποιησει πώς όλη αυτή την ώρα ακούω το ίδιο τραγούδι και μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, έχουμε φτάσει. Τώρα η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει ακόμα πιο δυνατά. Μόλις βγαίνουμε από το αυτοκίνητο η Εύη μου ρίχνει ένα βλέμμα παρηγοριάς ενώ πιάνει το χέρι μου και το κρατάει σφιχτά.
Ευχαριστώ
Ρεα, μην μου λες όλη την ώρα ευχαριστώ. Είσαι η κολλητουλα μου. Δεν θα σε βοηθαγα??
Είναι τόσο καληηη.
Όταν τελικά μπήκαμε στο σπίτι, χαιρέτησα την Χρυσά και τον Λευτερη (τους γονείς του Γιαννη), που τους αγαπώ πολύ και τον Κώστα, τον μικρότερο αδερφό του Γιαννη, που πάει πέμπτη δημοτικού.
Μετά από λίγα λεπτά, εγώ και η Εύη αποφασισαμε να πάμε πάνω στο δωμάτιο του Γιαννη.
YOU ARE READING
Best Friend(S) Best Memories & I Love You
FanfictionΜια παρέα 9 παιδιών, είχαν 3 ταλέντα. Την Ρεα, την Ευη και την Ποπη. Τραγουδαγαν πάρα πολύ ωραία αλλά ποτέ δν είχαν σκεφτεί να ασχοληθούν επαγγελματικα με το τραγούδι. Η Εύη και η Ρεα ήταν πολύ πιο δεμένες από την υπόλοιπη ομάδα και η Ρεα είχε έναν...