8

3.4K 143 28
                                    

Harry:
Tva týdny. Dva týdny už mi nenapsal. Neměl bych to řešit, protože přece jen..on byl pouze sázka. Tak proč mám tak špatný pocit? Proč se cítím provinile, protože se do mě zamiloval? Nechápu to..

Nová zpráva od SexyLeeyum.

SexyLeeyum: Asi jsme to přehnali..

HSthebestdaddy: Cože?

SexyLeeyum: Psal mi Niall..

HSthebestdaddy: Bože už se vymáčkni!

SexyLeeyum: Louis je v nemocnici. Prý se snažil celé dve týdny vypořádat s tím, že mu neopětiješ jeho lásku, ale nepovedlo se to.

HSthebestdaddy: Co mu je!?

SexyLeeyum: Nevím nic přesně, jen že šel do klubu a tam se mu prý něco stalo. Ani Niall pořádně neví co mu je. Jediné co mi řekl zcela přesně je to, že je to hodně vážné.
Zobrazeno 12:56

~~~~

HSthebestdaddy: Baby, odpověz mi. Prosím..

HSthebestdaddy: Mám o tebe strach..

HSthebestdaddy: Liam říkal, že jsi v nemocnici..

HSthebestdaddy: Dávám si to za vinu víš? Ona to vlastně je moje vina. Kdybych nebyl idiot, co myslí pořád jen na sebe, mohl jsi teď žít spokojený život.

HSthebestdaddy: Beze mě..

Nobody:
Dny plynuli jako voda. Blonďáček se trápil, protože jeho nejlepší přítel, jehož pomněnkově modré oči byli stále zavřené, umíral. Přesně tak. Za poslední dva dny se Louisho stav hodně zhoršil.
Zelenooký brunet se také trápil. Bylo mu líto, co se stalo jeno vinou. Byl ale také zmatený sám ze sebe. Nechápal, proč se cítí tak provinile. Dostal do nemocnice už tolik lidí, a nikdy nic, kromě jednoduché omluvy ani nenapsal. Tak proč ho tak zžíral pocit, že mladý brunetek jeho vinou umírá?

Louis:
Co se to děje? Proč tu něco tak otravně pípá? Kde to jsem? A kde je Niall? Je v pořádku? Jsem já v pořádku? Chci domů. Proč nemůžu otevřít oči sakra!? Co to má znamenat?  Jsem snad mrtvý? Vůbec si nepamatuju, co se stalo...Bože moje hlava. Mám pocit, že mi za chvíli praskne. Proč se sakra nemůžu pohnout? Co má být zase tohle?! Chci napsat Harrymu a za všechno se omluvit. Neměl jsem právo se so něj zamilovat. Ale copak mu můžu napsat, když se nemůžu hnout?! Ano správně...NEMŮŽU! Ale chci ho tady. Aby mi řekl, jak mě má rád. Aby mě oslovoval baby i v realitě, ne jen na displeji našich mobilů. Proč bolí přemýšlení? Agh...chci umřít..!

texting [LS]Kde žijí příběhy. Začni objevovat