-1-

28 1 0
                                    

Merhaba arkadaşlar bu gün son videom olacak çünkü size  artık içimde saklamaktan bıktığım şeyi söylicem

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Merhaba arkadaşlar bu gün son videom olacak çünkü size  artık içimde saklamaktan bıktığım şeyi söylicem. Ama öncelikle biraz hayatımdan bahsetmek istiyorum. Ben bu hayatta herkese iyi davranmaya çalıştım özellikle sevdiklerime. Ama ben hiç bir zaman bu kadar iyilik görmedim özellikle jungkook sanki bana bilerek  böyle yapıyomuş gibi bu beni çok üzüyo benim hayatım hep böyle. Bişey istemek için iğlik yapar istedik ten sonra beni takmaz. Hele ki onu seven kızlar yüzümde. Neyse artık açıklamanın vakti geldi üzgünüm jungkook ben sana aşığım

Yapamıyorum en iyi dostumu sevmeden yapamıyorum onun yüzünden hep ağlıyorum ona onu sevdiğimi söyleye miyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yapamıyorum en iyi dostumu sevmeden yapamıyorum onun yüzünden hep ağlıyorum ona onu sevdiğimi söyleye miyorum. Daha doğrusu söyliye miyordum. Eğer bu video yu izlerse öğrenicek ilk başta bu video yu özel olarak sadece ben izliyebilceğim şekilde atıcam sonra herkes in izliyebilceği şekilde atıcam herkese iyi günler

2 ay önce ...

Third den

Biz 3 kişi jimin in projesi için onunla beraber film çekiyoruz. Yönetmenimiz tabikide jimin. Bugünkü bölümün sonunu çekicez çekmesine ama jungkook milk diye hitap edilen kızla konuşuyo neden milk diyolar anlamıyorum ama kız cidden sinir bozucu " jimin şu jungkook a bişey de de yapalım bölümün sonunu". " Sen söyle third benim ses düzenini ayarlamam lazım mikrofanlardan biri çalışmıyo". " offf tamam". Dedikten sonra jungkook a seslendim." Jungkook şu bozuk milk midir nedir onunla konuşmayı kes de işine bak !" "Bikere o buzuk mozuk değil böyle yapıcaksan gerçek ismiyle hitap et ona ! Hem bu kız yerine milk oynasa daha iyi olur ." " Jungkook benim asabımı bozma !" "offf tamam bu arada milk in ismi Bon-Hwa " " keşke ismi gibi karakteri olsa neyse ." o kıza laf soktuk tan sonra içim rahatladı ama jungkook tan azar işittim . umrumda mı tabikide değil. Ben o kız dan daha yakın arkadaşıyım.

Jiminden

Bugün film çekerken cidden kalbim yerlebir oldu. Hepi jungkook yüzünden sürekli benim kalbimi kırıyo film setinden sonra evime gittim ve bi anda jungkook elinde benim en sevdiğim atıştırmamla yanıma oturup bana uzattı. "Benden bişey isticeksin demi jungkook." "Nerden bildin. Neyse şey Bon-Hwa varya işte o BTS konserine gitmek istiyo benim için bilet alırmısın?" " hayır"." Ama jimin lütfen lütfen lütfen. " gene kıramadım."tamam tamam" hemen bilet almak için yola koyuldum. Bilet almak için okadar sıra vardı ki herkes oturmuş biletlerin satılmasını bekliyodu. Ve satmaya başladılar herkes öylebi yürü yo ki nerdeyse yerde ezilcektim. " kaç tana bilt istersiniz beyfendi?"" bi tane". Aslında bende gidebilirim." yada iki tane olsun." " 12000 won lütfen". O an azım açık kaldı ama genede verdim. Koşa koşa jungkook un yanına gittim. " Jimin bak internetten bilet aldım 2 tane ." Sende mi gidiceksin?" "Evet ". Ona bilet aldığımı söyliyemedim o internetten yorulmadan bilet almışken ben zorluk çeke çeke aldım ve bana dank diye hiç bişey olmamış gibi düşenmeden davranması tekrar kalbimi yerinden söktü. Hemen evime gittim ağlamaya başladım aradan 1 yada 2 saat gectikten sonra bi baktım ki heryerde cam kırıkları her yer dağınık ama napıyım bana acı çektiriyor .

_________________________________________________________________

Arkadaşlar kitap diziyle tıpatıp aynı olmicak bazı yerleri öyle olucak umarım beğenmişsinizdir oy ve yorum yapmayı unutmayın

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 20, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 JİKOOK (THEORY OF LOVE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin