1

32 8 15
                                    

Perspectiva Mira: Aaah, cum pot fi așa proastă să întreb asta?! Nu trebuia să aduc subiectul surorii lui.
Ne ridicam de la masă iar el pune ceștile goale în chiuveta iar apoi îmi spune să îl urmez la etaj până în fața unei uși albe cu ornamente negre. Deschizând ușa ce apropo era încuiată, pot observa cum câteva haine feminine erau aruncate pe jos, patul nefăcut și machiajele deschise.  Se pare că chiar dacă părea că trecuse peste moartea surorii, încă nu o făcuse...îi era dor de ea și asta se vedea după privirea ce o dădea prin cameră.
Cu o mică ezitare, l-am îmbrățișat iar el mi-a răspuns la ea.

—Ești sigur că vrei să dorm aici? Pot dormi pe canapea, murmur ridicându-mi capul spre el.
—E totul okey...trebuie oricum să mă obișnuiesc cu ideea că nu mai e.
—Scuze...
—Pentru ce îți ceri scuze Mira? Întrebă el ușor nedumerit...
—Pentru că din vina mea a trebuit să îți amintești de moartea ei.
—Stai calmă, totul e okey. În plus nu cred că ea ar fi prea tristă că îmi amintesc de ea cu zâmbetul pe buze. Ahh, dar totuși încă țin minte ziua când trebuia să plece la nunta prietenie ei din New York...dar avionul ei căzuse undeva deasupra oceanului fiindcă avea ceva probleme.
—Dar doare sa îți amintești de persoanele cândva dragi ție.spun eu tristă
—Asta... eu trebuie să îmi cer scuze fiindcă a trebuit să îți amintești toate momentele rele, acum cred că e timpul somnului, mâine când te vei trezi, te voi duce înapoi acasă.
—Bine, noapte bună Baekhyun, zic eu și mă ridic vrând să îi dau un pupic pe obraz dar din greșeală (sau nu😏) el își întorce capul iar eu îl sărut pe buze.

Roșesc instant și mă despart la scurt timp din sărut apoi Baekhyun mă privi ușor uimit dar și fericit apoi îmi mai spune încă  o dată noapte bună și iese din cameră iar eu mă arunc  în pat și cu gândurile val vârtej...si totul de la un simplu  sărut din greșeală.

Perspectiva Baekhyun :Doamne ce mi-am ridicat acum dispoziția cu sărutul ăsta. Cu greu m-am abținut să nu zâmbesc acolo ca un prost, la sigur nu voi putea dormi toată noaptea acum și mă voi gândi numai la Mira

Pef etc -esti prea tare
Am avut o perioada cam nașpa ...și ms că mai ajutat

Viața de nimic [[Vol II]]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum