Jessica vietti aikaa koiransa kanssa. Pian koulut alkaa, jolloin kiireet ja hommat vievät kaiken ajan olla rakkaan koiransa, Baileyn kanssa. Tuo heitteli koiralleen vasta ostamaansa tennispalloa.
-"Hyvä Bailey tuo tänne... Hyvä poika!", Jessica kehui koiraansa joka kerta, kun tuo toi tälle pallon. Hän nakkasi koiralleen pallon uudestaan. "Hae Bailey! Hyvä poika Bailey!", Jessica jatkoi kehumista.Bailey on kahdeksanvuotias labradorinnoutaja uros. Se on ollut tärkeä osa Jessican elämää varsinkin tämän vanhempien menehdyttyä viisi vuotta sitten autokolarissa. Hänen vanhemmat olivat menossa hakemaan Jessican entistä poikaystävää kylään. Tuo asui niin kaukana, ettei pyörälläkään päässyt. Mutta entinen? Miksi entinen? Jessican entinen poikaystävä jätti hänet pian kolarin jälkeen. Pojan nimi oli Alex. Hän oli todella komea, ainakin Jessican mielestä. Jessica & Alex olivat tunteneet yli kymmenen vuotta. Alex kuulemma löysi jonkun paremman, suositun tytön. Kukaan ei juurikaan tiedä, että missä Alex on nykyään.
-"Jessica! Tule tekemään ruokaa! Ostin kaupasta kaikki tarpeellisen lasagneen!", Huusi pian tämän sijaisäiti nimeltä Rebekka.
Jessica kuuli huudon
-"Tullaan joo!", Vastasi Jessica ja katsoi koiraansa. "Tule Bailey. Saat myös ruokasi", Hän sanoi koiralleen katsoen tuota silmiin. Bailey heilutti häntäänsä ja lähti kävelemään kohti talon ovea. Jessica seurasi koiraansa. "Tässä ole hyvä", Tuo sanoi koiralleen, kun avasi ovensa tuolle.Jessica aloitti tekemään ruokaa. Kuitenkin pian tämän kännykkä piippasi. "Moro, ootko Jessica?", Luki viestissä. Se tuli tuntemattomasta numerosta. Jessica katsoi viestin ja keskeytti ruoan teon. Hän vastasi viestiin....
YOU ARE READING
Yksi tähti liikaa
RomanceJessica on 18-vuotias soma tyttö maatilalta. Hänen vanhemmat ovat kuolleet onnettomuudessa viisi vuotta sitten. Jessica muutti sijaisvanhempien kanssa kaupunkiin New York:iin, hänen oma koira Bailey mukanaan. Jessica rakastaa hänen koiraansa & viett...