Prolog

39 3 0
                                    

la finalul capitolului am lăsat câteva cuvinte, ce ar trebui citite.

Continuarea volumului 'My Demon'

Cu timpul, amândoi au trecut peste dureroasa despărțire, și-au făcut vieți noi, cu persoane noi.

Dar oare destinul chiar vede chinuitul bietei Rose ca pe o distracție? Pentru că altfel, nu poate fi explicat cu reușește să îi facă viața un calvar, printr-o singură persoană.

Harry, e Harry. Cum îl știe toată lumea, după ce a scăpat de suferința cumplită provocată de despărțirea de fata pe care o iubea, s-a întors la schimbatul femeilor în fiecare noapte, dar totuși a decis că vrea să devină ceva în viață și a început facultatea.

Facultate care, ca dintr-o coincidență, este și cea urmată de fosta lui iubită, ce și-a refăcut viața alături de Christian, un student din celălalt capăt al lumii, amândoi având o dragoste invincibilă.

Cel puțin, invincibilă până când demonul apăru' în peisaj.

Amândoi cad într-o capcană a dominației, a pasiunii și în special, a păcatului, iar Rose se trezi din nou dată peste cap de farmecul fostului ei demon, după ce în toți anii ăștia s-a străduit să îl uite și și-a impus să îl iubească pe Chris până la cer și înapoi, pentru că el e alesul.

————————————————————————

bună lumeee! :>
m-am întors–după trei eternități– cu volumul pe care vi l-am promis acum un an și jumătate :))
da, știu, e mult, și sunt vinovata pentru ca nu am o scuză :))
tot trăgeam de timp, nu aveam inspirație, iarna trecută am început volumul asta, am scris vreo 15 capitole ce sincer, nu erau scurte, ca mai apoi să îmi vină strălucita idee să schimb povestea și să iau totul de la capăt :)
deci uitați-mă aici, cu prologul și primul capitol al cărții.

dacă nu ați citit 'My Demon' v-aș sugera să treceți pe acolo înainte de cartea asta, și un lucru pe care nu îl știe multă lume e că primul volum al acestei serii de cărți este de fapt 'Pe jumătate demon', prima mea carte de pe wattpad, ce are nevoie de modificări majore de exprimare și de gramatica. este o carte handicapată, scrisă de un copil de 13 ani și jumătate, dar nu e neapărat necesar de citit. mă străduiesc să îmi corectez toate cărțile, dar in același timp să mai scriu și la asta, să mă mai bucur și de timpul liber și peste toate astea, exista și școala :)))
deci să nu mă judecați dacă public un capitol o dată pe lună =>

Destinul Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum