Aşk; kalbime işlediğin sıcacık yazılış,kalbime mıh gibi yazdığın saplanış sevgilim.
Aşk,Büyük bir tutkudur sevgilim,yaşanışı ise tarifsiz bir mutluluğu anlatan kendi küçücük ama anlamı kocaman bir sözcük.Tıpkı şuan yaşadığım duygular gibi. Düşünebilir miydin? Kısacık tek heceli ama tek yaşanılmayan bir şey.
Belki de Onun için Allah kadın ve erkeği yarattı.Belki de benim yaratılmamın sebebi seni er yada geç bulmakmış.
Bazen düşünüyorum üç harf birbirine bu kadar mı yakışır diye sanki bir iksirin kod adı gibi harikulade ama konu sen olunca düşünmek bile güzel.
Aşıksa insan ve aşkı yanında değilse;doğada gördüğü her güzellik ona sevdiğini çağrıştırır.Şuan senin özleminde olan benim doğada bulduğum her şeyde seni aramam gibi.Bana Toprak gözleri, tomurcuk gül; kadife tenini, kokunu, esen rüzgar; nefesini,ırmak; hissettiklerimin coşkusunu, güneş;göz kamaştırıcı güzelliğini ve filizlenen her bitki; içimdeki kıpırtıları ve yeşerttiği sevgiyi anlatıyor.
Neden acaba doğayla insanın içiçeliği?
Neden benzetiyoruz sevdiğimizi doğaya sence sevgilim?
Çünkü yaradanın eseri olan bu güzellikler benzersiz ve kimyası çözülememiş,yoktan varedilemeyecek şeyler.
Peki Herkesin aşkı da kendisine öyle değil midir?
Gülüşü, bakışı her özelliği farklı ve benzersiz değil midir?
Aşk; çift kişilik hayattır sevgilim. Her daim seni düşünmemden hatta bazen yanındayken bile özlememden anlayabilirsin bunu.. Aşk,Sana kıyamamaktır, gözünün içine bakmak, senden başkasını görmemektir,fedakarlıktır.
Aşka boşuna dememişler gözü kördür diye. Çünkü sevdiğimiz kusursuzdur,hatasızdır ve bizim özelimizdir..Seni Sakınmam, kıskanmam bundan dolayıdır.
AŞK NEDİR ANLATMAMI İSTER MİSİN SEVGİLİM ?
Aşk;imkansızı başarmaktır. Eğer sevdanıza inanıyorsanız gözü kara olmaktır. Engel tanımamaktır,aşkınıza sahip çıkmak el üstünde tutmaktır.
Aşk; iyi günde kötü günde beraberliktir. Bir lokma ekmeği gerekirse paylaşmaktır.
Ben anlamıyorum zaten her eşyamı tamamlayacağım öyle evleneceğim diyeni. İki gönül bir olursa aşılmayacak engel yoktur ki.Eksik bir eşya, kalple bütünleşmiş bir sevdayı mı engelleyecek.
Asla!
Sevdikten sonra gerisi yavaş yavaş gelir.
Tek mücadelemiz ise aşka inanmayanlardır. Hani birbirini çok sevenler için "Kuru bir aşk gelir geçer" diyenler varya aslında çok şey kaçıranlardır. Ateş ya yüreklerine düşmemiştir ya da sadece ocak yakmak için kullanmışlardır. Yuvasını kurmuş olanlara sevda bacasının sonsuza kadar tütmesini, kalbi boş olanlara ise bu baharda sırf dallarda değil yüreklerinde de çiçek açmasını diliyorum.
Aşk;Çıkarsızca sevmektir.
İlk gördüğünde bile,senelerdir tanışıyormuşsun gibi gelen hissiyattır.
Yıllardır aradığın insan olduğunu anlarsın ilk görüşünde.Hiçbir zaman senin olmayacağını,Onun saçlarına düşecek beyazları, yüzündeki gölgeleri, göremeden ama hayal ederek yaşlanacaksın diye düşünür durursun.Ama senin olduğunda da bunun hayal olmaması için Allah'a yalvarır durursun.
Sanki çocukluğundan kalan en sıcak andır. Doğduğundan beri tanıyor gibisindir.Her haline alışıksındır.Mutlu bir hayat dilersin ikinize.Sevdiğiniz kişi hep hayallerinizi süsler. Yani kısacası Aşk; Onu Rüyalarınızın düşlerinizin baş karekteri yapmakmış.
Bana göre Aşk, Sadece 3 harften ibaret değildir. Sevdiğinin gözlerine doyasıya bakamamaktır.Ona karşı utanmaktır,durduk yere mahçup olmaktır. Onu 1 dakika görmek uğruna 40 takla atmaktır.Her gördüğün yerde farklı farklı bahaneler üretip konuşmak istemektir. Konuşamasan bile ufak bir tebessüm etmektir. Sonra o güzel tebessümü aklına gelip gülümsemektir. Aşk sen bunları düşünürken onun haberi bile olmamasıdır. Ilginçtir çoğu zamanda saçma bütün duyguları birarada yaşayabilmektir.
Korkudur bazen sen ona daha bir kelam edememişken onun başkası için şiirler yazdığını düşünmektir.
Hüzündür bazende için sel olmuşken ağlamayı becerememektir aşk.
Kimilerine görese huzurdur. O sana sımsıkı sarılınca gökyüzü seninmişcesine kanatlarıp uçmaktır. Helede o eşsiz kokusu yokmu her iç çekişinde huzur taneciklerinin dolmasaydı gönlüne.
Aşk dünyadaki duyguların en güzelidir. Aslında bakıyorumda aşk sadece 3 harften ibaretmiş. Aşk "Bizi demekmiş...
Aşk biz demekle Sevgilim ben seni sana yazıyorum.
Sen benim Kelimelerimin eksiltiliğini gideren tamamlayıcımsın Sevgilim.
Her yazdığım kelime sana dair sevdam.
Hergün gözlerimi açtığım heran hayatımda olduğun için binlerce kez şükür ediyorum.
Seni karşıma çıkaran kaderime boyun eğiyorum.
Bir kuş kadar özgür'üm seninle
Ruhumun dindiliğini sana borçluyum sana.
Ruhuma işlediğin sevdan
Çocuksu yanımıda çıkardı.
Yaptığım hiç birşeyden çekinmiyorum.
İçimden ne geliyorsa onu yapıyorum.
Sana sıkı sıkı sarılmak geliyor sokağın ortasında.
Yanakları ısırmak,
Öpmek,Elma şekeri istiyorum.
Isırdıdığımda kıtır kıtır sesleri duymak için
Ağzımın kenarları kırmızı olsun
Sonra sen sil o kırmızılıkları.Kaydıraktan kaymak istiyorum
Salıncağa binmek
Saklambaç oynamak
Delice koşmak istiyorum caddelerde kimseye aldırmaktan
Sonra içimde ki o sevda selini hayırmak istiyorum
Bunca zamandır içimde tuttuğum o coşkun sevdayı.
Gizlice baktığım o gözlerine dalıp gitmek istiyorum.
Ellerini sıkı sıkı tutmak istiyorum .
Yüreğimin kelepçesinin anahtarını yüreğine atmak istiyorum.
Gözlerin mühebettim olsun istiyorum bir ömür.
Hoyratça akmak istiyorum korkusuzca
Fısıltılar olmadan ,gizlenmeden saklanmadan
İçimde sana dair biriktirdiğim sonsuz maviliği seninle yaşamak istiyorum.
Sen kelimelerim başı,sonu
Gözlerimin akı
Yüreğimin tatlı sızısı
İyi dinle beni
Maviliğin,sevdanın anlamını sende buldum ben.
İçimde sözlüklerde bile ifade edilemeyen sevda var yüreğimde
Bana seni soracaklar şimdi nedemeliyim ?
yaşamak,nefes almak,sevmek sevginin uçsuz bucaksız diyarında son bulmak
Senin adın sonsuzluk
Çocuksu yüreğimin masum yanı
Adını sonsuzluk koyduğum adam
"Seni Seviyorum"