17.03.2016
☆
Jeon Jungkook: Yıldızları görüyor musun,Rosé?
Jeon Jungkook :Şehri aydınlatan yıldızların ömrü azalıyor.
Jeon Jungkook : Daha fazla ağlama Rosé. Işıltılı şehir karanlığa gömülmesin.
☆
26.12.2017
☆
Jeon Jungkook : Bu gece kapını çaldım Rosé, ancak açan olmadı.
Jeon Jungkook : Uzun zaman oldu.
Jeon Jungkook : Hatırlıyor musun ? Mektup yazardın. Haftanın başında ruh halin nasıl ise bir renk belirler ona göre 7 gün boyunca o renge sahip küçük karton kağıtlara yazılar yazar bana gönderirdin.
Jeon Jungkook : Hepsini çöpe attığımı söylerdim. Aslında hepsi çekmecemde.
Jeon Jungkook : Hepsini seninle birlikte tekrardan okumak istiyorum.
Park Chaeyoung : Bende istiyorum Jungkook. Onları okurken yüzünde oluşacak gülümsemeyi merak ediyorum.
(Gönderilemedi)☆
21.06.2018
☆
Jeon Jungkook : Uzun zaman oldu. En son seni gördüğümde gülümsüyordun.
Jeon Jungkook : Şuan ne yapıyorsun?
Jeon Jungkook : Orada nasılsın?
Jeon Jungkook : Seni özledim Chaeyoung.
Park Chaeyoung : Bende seni özledim Jungkook. Kelimeler ile ifade edemeyecek kadar çok.
(Gönderilemedi)☆
Günümüz
"Ne görüyorsun Chaeyoung?" diye sordu.Chaeyoung şaşırmıştı. Tepki veremedi. Bir 'merhaba' ya da 'hoşgeldin' bekliyordu. Böyle bir soru değil.
Jungkook derin bir nefes aldı ve soruyu yineledi. "Ne görüyorsun Chaeyoung " ardından devam etti. "Benim tek gördüğüm, iki kalp ve aklı karışmış bir zihin."
Jungkook, Chaeyoung'a kırgındı. 5 yıl olmuştu. Hiçbirşey söylemeden gideli.
Nereye gitmişti?
Neden gitmişti?Derin bir nefes aldı Jungkook , zihninde canlandırdığı senaryo böyle değildi. Sanırım işler istediği gibi gitmeyecekti ve anlaşılan Chaeyoung konuşmayacaktı.
Jungkook yerinde rahatsızca kıpırdandıktan sonra aynanın önünden ayağa kalktı ve odasının kapısına doğru yürüdü,kapıyı açıp odanın dışına çıktı.
Konuşmayı yeniden canlandırmak için daha açık bir alana gitmeliydi. Chaeyoung'un gelmesine ise gerçekten çok az bir zaman kalmıştı.
...
"Bütün yıldızları sana sakladım Chaeyoung , sen geldiğinde gözlerin ışıldasın diye ama sen gelmedin. "
"Seni bekledim. Sana sarılmayı hayal ettim. Senin güldüğünü benim ise seni izlediğimi ama orada yoktun. Senin yerine bir duvar vardı."
"Özür dilerim Jungkook , seni özledim ve sakladığın yıldızları almaya geldim."
●●●
Jouska: Kendi kafanızda canlandırdığınız hayali konuşma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jouska❧Rosékook
Fanfiction" Bütün yıldızları sana sakladım. " [Tamamlandı] ... ©7zxuys Bu kitabın Bts ve Blackpink üyeleri ile hiçbir alakası yoktur. Tamamıyla hayal ürünüdür.