[+129; -15] NE?? BigHit kafayı mı yedi?? Bu da ne demek??
[+85; -14] O şişko göbekli bu Namjoon evlenirken neredeydi?
[+73; -31] Bir saniye durun. Doğru anlayıp anlamadığıma emin değilim. Şimdi Yoongi şirketin sevgili yasağı koyması üzerine sevgilisinden mi ayrıldı? Bu ne boktan bir iş??
[+68; -34] Buna ayrımcılık derler. Söyleyecek başka sözüm yok.
[+8; -21] Yoongi'nin başarılı bir kariyeri var. En başından beri işine odaklanmalıydı. Güzel karar.
[+41; -10] Kızın aldığı nefrete dayanamayıp Yoongi'yi terk ettiğiyle ilgili bir şey duymuştum. Doğru olma ihtimali yoktur sanırım.
[+44, -6] Şaka bu değil mi? Ayrıldılar mı şimdi gerçekten???
[+392, -18] Harika. Bu haberi duyduktan sonra güne puanım sıfır.
[+330, -22] İnanamıyorum. Ayrılmalarının sebebi bu mu gerçekten??? Bang PD kafayı yemiş herhalde.
[+44, -7] Namjoon da gitsin boşansın demiyorum fakat onun biriyle birlikte olmasına izin veren şirket neden Yoongi'nin hayatını yaşamasına izin vermiyor? Bariz ayrımcılık söz konusu.
[+36, -21] Çok göze batıyorlardı zaten.
[+25, -1] Bu habere mutlu olanları gördükçe sinirden çıldırıyorum.
[+24, -15] Kardeşler arası ayrımcılık he? Göbeklinin en çok hangi oğlunu sevdiği şimdi anlaşıldı.
[+22, -4] Resmen yıkıldım. Ben bu kadar üzüldüysem Yoongi'nin ve kızın halini düşünemiyorum bile.
[+22, -7] Bighit'i boykot edelim
[+18, -20] Ah Yoongi-ah kim bilir ne kadar mutsuzsundur şimdi ㅜ.ㅜ
[+287, -15] Demek Yoongi'nin konserde keyifsiz olmasının sebebi buymuş. Ayrılmalarına üzüldüm.
[+276, -3] Depresyona girmek üzereyim. Onlar benim favori çiftimdi.
[+261, -2] Sevgili yasağı da nereden çıktı?? Şaka mı bu? Bu zamana kadar böyle bir şey var mıydı ki?
[+23, -0] Sabah uyanır uyanmaz böyle bir haberle karşılaşmak zorunda mıydım ben? Şuna bak! Aşırı moralim bozuldu.
[+22, -4] İnsanların hayatını mahvedenler listesine Bang PD'yi de ekleyelim
[+22, -4] Sanırım olay yanlış anlaşılmış. Bildiğim kadarıyla kız okul ve ilişkiyi aynı anda götüremediği ve çok fazla nefrete maruz kaldığı için biraz ara vermek istediğini söylemiş. Yoongi buna çok üzülmüş olmalı ki şirket bu tür bir olayın bir daha yaşanmaması için çocuklara sevgili yasağı koymuş. Yanlış aktardığım kısımlar olabilir ama ortalama olarak olay böyle.
[+20, -2] Sinirden bilgisayar ekranındaki PD yi yumrukluyorum. Ne istedin bizim kedimizden!!!!
[+16, -7] Böyle zamanlarda idollerin kankalarından biri olup olayın doğrusunu dinlemeyi o kadar çok istiyorum ki. Herkes başka bir şey anlatıyor. Çok sinir bozucu.
[+161; -64] Ahh çok üzgünümㅜㅜ
[+158; -42] Söyleyecek sözüm yok… Umarım ikiside daha iyi olurlar.
[+81; -18] Birlikte olmalarına üzülüyorsunuz, ayrılmalarına üzülüyorsunuz, siz her şeye üzülüyorsunuz. En başından beri kıza zorbalık edip ona nefret yağdıran bir ton insan varken şimdi ayrıldıkları için mutsuz olanlar var. Yollarını ayırdıkları için mutsuz olan bu kadar insan varsa en başında ayrılmaları için ortalığı ayağa kaldıranlar kimdi?
[+65; -11] Eğer şirket yüzünden ayrıldılarsa gerçekten ayrılmamışlar demektir. Bang PD şöyle demiştir; herkese ayrıldığınızı söyleyeceğiz, siz sadece göze batmadan devam edin yeter
[+51; -3] Ne boktan bir sektör ama
[+43; -8] Boşversene. Beklenen bir şeydi zaten
[+40, -33] Çok üzücü. Yani şirket yüzünden ayrılmış olmaları berbat
[+28; -8] Kız Yoongi için hafif kalırdı zaten. Yoongi kendi kulvarında birini bulmalı
[+26, -4] Kafayı yemek üzereyim. Bu ne demek şimdi? Biz evlenmelerini bekliyorduk.
[+4; 0] Bang PD de genç sevgilisinden ayrılmış olmalı. Etrafında ilişki yaşayan biri istemiyor sanırım.
[+401, -46] Daha neler göreceğiz bilmiyorum. Bu çok acımasızca.
[+288, -15] Ciddiye alamıyorum. Gerçekten ayrılmışlar mı?
[+243, -19] Birilerinin aşk hayatına bu kadar kafayı takan bir nesil gördüğüm için çok mutsuzum. Yoongi'nin sevgilisinden ayrılması yerine düşük ders notlarınız hakkında bu kadar endişelenseniz ülkece bir kaç yıla kalmaz uzaya gideriz gibime geliyor.
[+20, -4] İşler çığırından çıkmaya başladı. Çok saçma sapan sebeplerle idollerin hayatları mahvediliyor. Benim en çok üzüldüğüm taraf ise insanların bu tür olaylara bir sinema filmi izler gibi tepki vermesi. Eğer siz başkalarının hayatı hakkında yorum yapmamayı tercih etseydiniz durum bu hale gelmezdi.
[+14, -7] Cidden... Sakin kalmak çok zor
[+11, -2] Anlamadığım nokta şu; batılı sanatçılara özenip onlar gibi davranmaya çalışıyorlar ama konu insan olmaya geldiğinde doğunun acımasızlığını bir türlü üzerlerinden atamıyorlar. Amerikalı bir sanatçı istediği kişiyi sevip istediği kişiden gayet normal bir şekilde ayrılabiliyorken burada işler her zaman daha zor ilerliyor.
[+10, -1] Korkunç bir şey. Hala birbirlerini seviyor olmalılarㅜㅜ
[+9, -1] İnsanların hayatının bu kadar kolay karartılması normal bir olay mı?
En çok beğeni alan yorum:
[+502, -7] Haberi okuduktan sonra yorumlara şöyle bir göz attım da çoğunluk şirkete sayıp sövmüş ve Bang PD yi şuçlamış. Bazıları Yoongi ve Namjoon'u karşılaştırıp ayrımcılık yapıldığından bahsetmiş. Arkadaşlar çok üzgünüm fakat gözden kaçırdığınız bir şey var. Şirketler çıkış yaptırdıkları gruplar üzerinde hayranların tepkilerine göre baskı kurarlar. Siz iki insanın birbirine aşık olmasına hala "skandal" diyorsanız şirketin idolüne sevgili yasağı koyması gayet normaldir. Benden size tavsiye eğer sevdiğiniz idolün mutsuz olmasını istemiyorsanız onun özel hayatı hakkında yorum yapmayı bırakın. Emin olun böylece her iki taraf da mutlu olacaktır.