when you close your eyes, do you picture me?

3.4K 284 41
                                    


Selam bebeklerim🍒🍒🍒 Yeni bölüm geldi!!!!


Taehyung kapıyı açıp içeri girdiğinde Jeongguk minik ayaklarıyla onun peşinden yürüdü.

"Hyung?" dedi hızla. Heyecandan kirpiklerini kırpıştırıp duruyordu.

"Omzumdan da öper misin?"

Taehyung duyduğu şeyle olduğu yere sabitlenip kalırken gözlerini küçüğüne çevirdi. "Öperim." dedi ardından kısık bir sesle. "Nereni öpmemi istersen öperim Jeongguk."

Jeongguk utangaçlığından bir anda sıyrılıp kocaman gülümsedi ve tıpkı bir tavşan gibi sıçrayarak  kollarını iki yana açtı. Ardından da evin salonunda saçma sapan daireler çizmeye başladı.

"O halde ilk önce kampta neler yaptığını anlat, sonra sarılalım sonra şey umm... Playful kiss izleyelim!" Duraksadı. "Sonra da sen beni öp ama yani yanaklarımdan, burnumdan, kirpiklerimden, gözlerimden, alnımdan, parmaklarımdan ve şey son olarak da omzumdan."

Taehyung kendini tutamayarak seslice bir kahkaha attı ve küçüğüne doğru adımladı. "Ne çok şey istedin öyle, ya uyuya kalırsan?"

Taehyung böyle söylemişti çünkü Jeongguk ne zaman ilgi görse hemencecik mıyışır ve dayanamazdı ardından da uykunun o tatlı kollarına bırakırdı kendini. Hem de bu kez sabah erkenden gelmiş saatlerce onu garda beklemişti, bu yüzden çok daha erken uyuyakalacağını düşünüyordu Taehyung.

"Hyung! Bu gün seni kaç saat bekledim, sırf bugün vakit geçirelim diye. Sen de uyuyakalırsın diyorsun şimdi, uyumamı mı istiyorsun yoksa hmm?"

Taehyung yine onun bu tatlı hallerine gülüp başıyla koltuğu işaret etti. "Sen otur, ben sana biraz meyve suyu getireyim."

Jeongguk hızlı hızlı salladı kafasını. "Kirazlı çikolata da getir! Biliyorum işte var, sakın yok deme! Kim teyze gösterdi bana yerini istediğimde alayım diye."

"Hmm, getireyim bakalım kiraz canavarı."

Taehyung ayrılınca Jeongguk yanaklarını şişirip ufladı. Hyungunu özlemişti çok ve sabırsızlanıyordu işte. 

Birkaç dakika içinde salonun kapısında görünen Taehyung, elinde iki bardak meyve suyu ve ağzında paketin kenarından dişleriyle tutmaya çalıştığı kirazlı çikolatayla Jeongguk'una doğru yürüdü. 

"Al bakalım, sen yerken ben de anlatayım neler yaptık olur mu?"

Jeongguk sevinçle kafasını salladı tamam dercesine, bir yandan da elleriyle çikolatanın paketini açmaya çalışıyordu.

"Otobüste eğlendik çokça, hep müzik çaldı. Dans edildi, şarkılar söylendi. Ama ben uyuyup seni düşündüm kirazlım."

Jeongguk'un ağzından bir 'MMm' çıkarken hala paketi açmaya çalışıyordu. "Uf," diye söylendi sonra. "Açamadım bir türlü!"

Taehyung kendisini dinlemediğini fark edince bozulsa da gülümseyerek elini uzattı. "Ver bana açayım." Sonra kolayca açıp küçüğüne uzattı çikolatayı. Ve devam etti ardından önüne dönerek.

"İlk gün biraz yürüyüş yaptık, bitkilerle ilgilendik falan. İkinci gün biraz serbest bıraktılar, ateşte bir sürü sosis yedik. Son gün yine seni düşündüm."

Jeongguk iki eliyle kavradığı bardakla meyve suyunu içerken birden öksürdü. "Öyle mi?"

"Öyle. Sensiz çok sıkıcıydı çünkü."

Cherry 🍒 taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin