2

17 5 2
                                    


Bu kitabı yazarken çok güzel hissediyorum,

21 Temmuz Pazar

O bana yazmadan,ben ona yazmadan saatler geçip gidiyordu,bildiğim tek bir şey vardı,ben onu özlemiştim,beni terslemesini,kısa cevap vermelerini bile özlemiştim,belki o da özlemiştir,ya da umrunda değilimdir,hiç olmamışımdır veya. Bilemiyordum.

Kalbim acıyordu,kötü hissediyordum. Bu hislerimi anlatacak kimsem yoktu. Anlayacakta. Ondan başka kimse anlayamazdı beni. Uyuyamamıştım. Uyuyamayacaktım.

G:Uyumazsan Mert'e yazacağım amk.

H:Uyumam,yazma. İstemez.

G:Yazdım bile.

H:Ne bokuma yazdın?

G:Bilmem ki uyusaydın sen de.

4.21

H:Ne yazdı?

G:Siktir git.

H:Ne?

G:Siktir git,yazdı.

H:Ne yaşıyor bu,onu düşünenlere siktir git diyecek kadar? Sinirlendim,yazacağım.

G:Yazma.

H:Yazacağım,durdurmaya çalışma.

4.34

H:Mert,

H:Neyin var?

H:Baksana.

H:Kalbimizi kırmamak için uzak durmana gerek yok.

H:Her şeyin farkındayım.

-Görüldü-

Aptal. Aptal işte. Bu mesaja görüldü mü atılır gerizekalı? Pis şizofren. Ben senin yüzünden uyuyamazken yaptığın şeye bak,tam bir aptal.

05.05

G:Uyu.

H:Her şey düzelecek mi?

G:Düzelecek.

H:Nasıl?

G:Sal amk,akışına bırak. Yokluğunu fark eder ve yazar.

H:Umarım. İyi geceler.

G:İyi geceler.

05.20

Hala uyuyamamıştım,hiçbir şey böyle olmak zorunda değildi. Güzel olabilirdi her şey,ama olmadı. Eski anılarımızı düşündüm de,sürekli kavga etmişiz. Başkaları yüzünden sürekli birbirimizi kırmışız. Ve yorulmuşuz. İkimizin de biraz dinlenmeye ihtiyacı varmış gibi hissettiğim için onu da rahat bırakacağım. Belki gerçekten yokluğumu anlar ve yazar,olacağı varsa olur,olmazsa da unutacağım.

Unutmak diye bir şey yok ama alışacağım. Zor olsa da bunu yapmalıyım.

Güzeldi,sizi seviyorum çok ")

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 28, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VaveylaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin