✡ editat ✡
JUNGKOOK
O nouă zi. O noua zi in care îmi admir printesa din umbră
Simt nevoia să o am lângă mine..
Să o pot atinge
Sa fie numai si numai a mea, dar știu că încă nu este posibil.
Oricum, curând va fi cu totul si cu totul a mea.Suntem de vârste diferite, eu sunt la anul II la facultate, iar ea este anul I, dar asta nu mă oprește din a o urmări, doar mă face să o vreau mai mult si mai mult.
(..)
Eram împreună cu Taehyung și Jimin, doi dintre cei mai buni prieteni, care știu despre atracția mea față de Soo Ah.
Am văzut-o împreună cu Tzuyu, mergeau amândoua la cantină
Jimin o place pe Tzuyu, iar Taehyung începe să se îndrăgostească de Nayeon, așa că uita-ne pe toți trei urmărind 3 puicute.Eram cu 10 metri in spatele ei, o admiram. Ii admiram frumusețea, era 95℅ naturală, doar machiajul ce era pe fața ei, îi strica tenul perfect.
Tzuyu, este o fire mai nebuna, mai rece, dar in sufletul ei este cea mai dragastoasa persoană. Îl înțeleg pe Jiminie~
Nayeon in schimb, e tupeista, tatăl ei are o sală de box așa că va închipuiți si voi de ce este in stare, este destul de aeriană..Taehyung s-a îndrăgostit de persoana potrivită, cred eu.
Dar eu ma axez pe ea, pe acel înger parcă trimis special pentru mine..
— Te holbezi.. M-a atenționat Jimin
Mi-am mutat privirea spre ferestre , însă cu coada ochiului o puteam observa cu ușurință.
Am intrat in cantină și ne-am așezat la masa noastră preferată, unde erau ceilalți patru băieți, și le puteam admira pe fete cu ușurință.
Namjoon,Jin, Yoongi si Hoseok erau la masă și ne așteptau.Am aruncat un ochi după Soo Ah și am observat-o uitându-se la mine. M-am prefacut ca m-am uitat din greșeală la ea așa ca mi-am mutat privirea pe prietena ei, Solar. Din nefericire pentru mine, si aceasta m-a observat. Doar am lăsat totul așa, si m-am îndreptat cu tava spre masă.
Le simțeam privirile asupra mea, însă nu am îndrăznit să privesc spre ele.
— Cum mai sunt prințesele voastre? a întrebat Namjoon hyung
Cu fiecare avem o fată, de care suntem atrași, dar eu personal imi satisfac nevoile personale cu alte fete, care sunt dispuse să facă asta. Știu, sună ca si cum as fi un playboy, dar eu sunt unul, nu până la capăt pentru că Soo Ah va rămâne mereu a mea, nu-i voi da drumul si nu voi renunța la ea.
— A mea aseară s-a întâlnit cu unul..L-am bătut măr, plus un mic bilețel in care i-am spus sa nu se mai apropie de ea. a spus Jimin hyung mestecand lent
— A mea a dormit mai mult in ultimul timp, decât ar trebui.. a spus si Yoongi hyung, oare se simte rău? ne-a întrebat
— Nu stiu, lasă-i un bilet. a venit cu o idee Hoseok
— Tu juniorule? m-a întrebat Jin hyung
— Ca deobicei... am spus
Am continuat să mănânc și ascultam discuțiile de le masă, uneori mai trăgând un ochi spre masa ei.
Am scos o foaie verde și un pix, scriindu-i un nou bilet.
L-am băgat in buzunar, apoi am ieșit toți șapte din cantină, după ce au ieșit și fetele, bineînțeles.so, heh, o nouă carte! yuhuu! O să postez cam un capitol pe săptămână la ea sau două, in funcție de cât de ocupată sunt. Capitolele vor fi de maxim 500-700 cuvinte. lOvE yOu