Rm: Μήπως παίρνουμε πολλά;
Jin: Όχι, δεν νομιζω. Ωραία βάζουμε αντηλιακό και φεύγουμε.
Rm: Τι λες ρε μαλακά;
Jin: Πως με είπες;
Rm: Worldwide handsome.
Sg: Τι έγινε; Που είμαι;
Jin: Είσαι στην Σαντορίνη και κοιμάσαι. Εγώ και το Namjoonie πάμε παραλία.
Sg: Καλά να περάσετε!Το Namjin στην παραλία
Jin: Γεια σου κόσμε!
Rm: Είμαστε μόνοι μας. Και βγάλε αυτά τα γυαλιά βράδυ είναι.
Jin: Σταμάτα κάνω styling.
Rm: Ότι να ναι
Jin: Έλα άσε τα πράγματα σε αυτή την ξαπλώστρα και πάμε να βουτήξουμε.Ο Namjoon αφήνει τα πράγματα τους και πηγαίνει με τον Jin στην θάλασσα πιασμένοι χερι-χερι.
Jin: Αχ, Namjoon παγώνω
Rm: Το νερό δεν φτάνει Ούτε μέχρι την μέση σου, ελα μπες πιο μεσα.
Jin: Όχι κρυώνω .
Rm: Καλά εντάξει εγώ πάω να κάνω βουτιές.
Jin: Δεν το πιστεύω μπαίνει και ολόκληρος μέσα. Το ήξερα ότι έπρεπε να παίρναμε μαζί και τις στολές κατάδυσης.
Rm: Jin έλα βούτα.
Jin: Όχι. Κρυώνω πολύ εγώ θα βγω έξω.
Rm: ΞενέρωτεΛέει ο Namjoon και πετάει νερό στον Jin
Jin: Εεεεεε! Τα μαλλιά μου
Φωνάζει και πεταει και αυτός νερό.
Τα δύο αγόρια άρχισαν να ρίχνουν νερό ο ένας στον άλλον μέχρι να βαρεθουν και να βγουν από την θάλασσα. Τύλιξαν τα υγρά σώματα τους με τις πετσέτες θαλάσσης και καθησαν ακριβώς δίπλα στην θάλασσα για να βρέχονται τα πόδια τους και συζητούσαν.Jin: Είναι πολύ ωραία εδώ.
Rm: Ναι
Jin: Να έρθουμε και το πρωί με τους υπόλοιπους εδώ
Rm: Εννοείτε
Jin: Και να κάτσουμε εδώ μέχρι το ηλιοβασίλεμα.
Rm: Ακούγετε υπέροχο. Έλα πάμε μια βόλταΕίπε ο μικρότερος και ξεκίνησαν να προχωρούν δίπλα στο κύμα.
Μετά από πολύ ώρα αφού ο Namjoon αναγκαστηκε να βγάλει μια φωτογραφία τον Jin να κρατάει το φεγγάρι αποφάσισαν να φύγουν
Jin: Αντίο θάλασσα! Θα ξαναρθουμε αύριο.
Είπε o jin χαιρετώντας την παραλία που βρισκόταν πίσω του'Μήπως έπρεπε να του το πω'
Σκέφτηκε ο Namjoon
YOU ARE READING
Διακοπές στην Σαντορίνη
Fanfiction- complated - namjin ff Ένα ανατρεπτικό ταξίδι στην Σαντορίνη που κρύβει μία έκπληξη....