Bölüm 1 💌 MESAJ 💌

26 7 6
                                    

   

Asrel ' den

  "Ooooff!  Öldüm ya . Hiç halim yok . Bittim . Tükendim ya . . .  " diye söylenip duruyordu Asel .

     İnanın ki ben artık alıştım . Bu artık bizim için bir rutin haline geldi . Biz her akşam saat 19.00 da Bicafe deki görevimizi bitirip yürüyerek 45 dk olan yol boyunca Asel o gün neler yaptıysa anlatır.  Ve ne kadar yorulduğundan dert yanar. Ama bu safer  gerçekten de çok insafsızca davrandı.  Yolun başından beri söyleniyor . Baydı  artık içimi karardı.   Anladım yorulmuş ama bu kadarı da biraz abartılı yani .  Eee  haliyle artık dayanamayıp ben de konuştum .

     "  Asel . Allah rızası için bir sus artık . Bak bende insanım , ben de çok  yoruldum hen zaten 5 dk ya evdeyiz .Gözünü seveyim  sus . "

     Asel benim bu sözlerim karşısında şükürler olsun ki sustu .  Ben de zafer kazanmışcasına  gülümsedim ve seri adımlarla evin yolunu tuttuk.

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

Akşam yemeğini yedikten sonra yine odama geçtim ve ders çalışmaya başladım. 

  Bir süre sonra merak edip camdan dışarı baktım . Yine oradaydı aynı yerde bana bakıyordu . Kimdi acaba . Niye 2 yıldır camımın  önünde bekliyorki . Acaba tanıyor muyum ? Uzun boylu ve bir hayli yapılı bir  çocuk.   Kasları buradan bile belli oluyor yani .Maşallah .

 
     Sonuç olarak bir anda gelen merak ve cesaretle onun yanına gidip kim olduğunu öğrenecektim  .  Asel ' in odasının ışığı kapalıydı  .  Bende Asel ' in uyumuş olduğunu düşünerek sessizce hazırlandım . Siyah bir hırka ve pjmamla uyumlu kırmızı bir spor ayakkabı giydim . Aşağı indim ve etrafa bakındım. Ama o ortalıkta yoktu . Gitmişti.

   Nedenini bilmediğim bir şekilde mutsuz olmuştum .

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

     Odama girer girmez odayı bir mesaj sesi duyuldu . Bende herzamanki gibi mesajı hızlıca okudum ve beynimden vurulmuşa  döndüm . Nasıl yani ? Bu o mu ? Bana bu  mesajı o mu yolladı .  Mesaj aynen şöyleydi .

   "  Beni o kadar çok merak ettiysen yarın akşam saat 8 de hazır ol seni alırım .
. "





Merhaba arkadaşlar . Umarım beğenmişsinizdir . Biraz kısa oldu ama 8 bölüm olduğu için biraz kısa oldu . Aman her neyse zaten buraya kadar okuyor musunuz ?            Okuduktan sonra  bölümü oylamayı unutmayın . Sizi çook seviyorum .💋💖

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 07, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Seni Hiç UnutmadımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin