Kavga sırasında sinirden kendini kaybeden biasın elini cama vurur. Eli kana bulanan biasına pansuman yaparsın. O anda neler olurdu?
sudenzbgc istek tepkin. Umarım beğenmişsindir 💜💜💜
Hyunjin: Ellerinle yüzünü kapatmış koltukta ağlıyordun. Sinirden ağlayan ve odada volta atan Hyunjin'in ise elini cama vurmuştu. Cam kırıklarına bakıp daha da fazla ağlamaya başlarsın. Eline bakıp bir şey olmamış gibi odadan çıkmak için hareket ederken onu durdurursun. Kanlar akan eline bakmak ve ilgilenmek için elini tutarsın.
-BIRAK!
Odadan hızla çıkıp giderken arkasında kalan kokusunu içinin en kuytu köşelerine kadar çekersin. Tuvalette kanlı elini yıkarken arkasından ona sarılırsın. Kafasını geriye atıp onun beline sardığın ellerinin üstüne kendi ellerini sarar
- Şunu yapma işte! Sen bana bu kadar yakınken kırgınlıkta kalmıyo sinirde!
Sitemi,senin pansumanını bitirene kadar devam eder.Bang Chan: Sıfır göz teması,sıfır iletişimle pansumanı bitirsin. Pansuman yapmak için kullandığın malzemeleri yerine koyup Bang Chan'in karşısındaki koltuğa oturursun. Dirseklerini diz kapağına dayamış ellerini birbirine kenetlemişti
- Şey sanırım yarayı bir doktorun görmesi gerek.
- Ben önce bir psikiyatri uzmanı ile görüşeyim de ondan sonra yaraya baktırırım.
Ama hala göz teması kurmuyordu. Barışmanız için göz teması önemliydi.
Yanına gidip ellerini tuttun. Sana dönen ıslak ve kırmızı gözlere bakıp. Gülümsersin.
- Sanırım bir psikiyatri uzmanından bende acilen randevu almalıyım. Başıma sardığın şu aşk yüzünden delirme noktasına geldim.
Senin gülümsemen onu da gülümsetir. Sonra da öpüşüp,koklaşıp barışırsınız.Changbin: ŞU AMINA KODUMUN SARGISI NASIL SARILIYOR YİAAA OFFFF!!!!
Sargı rulosunu duvara fırlatıp sinirle sandalyeye oturur.
- SARMIYORUM AMINA KOYAYIM! SARMIYORUM!
Kendi kendine söylenip sargı bezine atar gider yapması komiğine gider. Ve bir anda kahkaha atmaya başlarsın. Changbin de kahkaha atmaya başlar.
- Kızım güldürme zaten canım acıyor!
Sargı bezini alıp yanına gidersin. Bacağına oturup elini Changbin'in boynuna koyarsın. Dudağını öpüp özür dilersin.
- Ver bakalım elini.
Senin tatlı tatlı söylediğin cümlelerine küçük bir çocuk gibi itaat eder. Sende o sırada ondan küçük öpücükler çalıp elini sararsın.Han: Ya tamam ağlama (adın). Sinirliydim bir anda vurdum seninle alakası yok yani. Neden kendini suçlu hissediyorsun ki?
- Çün-çünkü o sırada biz kavga ediyorduk Han.
Han bu haline göz devirip peçete alır gelir. Burnunu siler ve seni sakinleştirmeye çalışır
- Sümüklüm bak! Kavga etmiş olabiliriz ama bu demek değil ki ben seni sevmiyorum ya da ayrılacağız. Benim arasıra deliliğim tutuyor böyle.
Yarım saat daha seni sakinleştirmeye çalışır.Felix: Eli kanıyorken yanında sende tuvalete gidersin. Elini ensenine vurup
- Delisin sen deli!
O sinirli ve kasvetli havadan sıyrılıp oda güler. Elindeki kanı temizlemeden önce işaret parmağındaki kanı alnının ortasına basar.
-HELALİİĞGĞGMMMMM diye bağırıp kahkaha atmaya başlar. Sende ona gülersin.Lee Know: Eliiiigğğğğmmm Ahhh.! Hep senin yüzünden (adın)!
- Kuzum sende çok sinirli davrandın. Sakin olsaydın böyle olmazdı. Eline pansuman yaparken tentürdiyot canını acıtmasın diye üflemeye başlarsın. Bir anda saçlarının üzerinde hissettiğin dudaklar ve onun saçlarını koklaması gülümsemene neden olur.
- Yia bir dur! Bak canın yanıcak.
- Ilık nefesin beni kaldırmana yetti. Hadi barışmamızın hatırına odamıza gidelim.
-nE?Seungmin: Sargı yapmana gerek yok. Elimi yıkayım geçer.
- Hayır Seungmin o ele pansuman yapılacak
-Yapılmayacak
-Yapılacak
Siz böyle 5 dakika boyunca pansuman yapılacak yapılmayacak diye tartışmaya girersiniz. Sonunda sen ev terliğini çıkarmış Seungmin'in poposuna vura vura pansuman yaptırmaya ikna edersin. Tabi bu sırada sinir minir kalmaz.I.N: Sen onun elini sararken birbirinize kaçamak bakışlar atıyordunuz. O sana sinirli ama sanki bir öpüşseniz barışacakmışsınız gibi bakarken sende aynı hisler içindeydin. Sargılı elinin üstüne bir öpücük koyup koltukta I.N'in yanına oturursun. Kafasını göğsüne yaslayıp I.N ile barışma anlaşmasını imzalamak için ilk adımı atarsın.
- Çok mu acıyor.
- Kalbim den daha çok değil
- Böyle yapma ama.
Kafasını göğsünden çekip gözlerinin içine bakar.
- Seni korkuttum özür dilerim. O an da sana----
Bundan sonrasını dudaklarınız konuşarak halleder.Woojin: Woojin'in karşında eli kanlı ve sinirden kudurmuş halini görünce ondan çok korkarsın. Koşarak odaya gidip kendini kilitlersin. Woojin elinin acısını unutup senin peşinden gelir. Sağlam eliyle kapıyı yumruklamaya ve senden özür dilemeye başlar. Aradan geçen 5-6 dakikadan sonra kapıyı açar açmaz,kapının önüne çökmüş ağlayan Woojin'e koşup sarılırsın. Siz yerde yuvarlanırken aklına Woojin'in eli gelir. Onu çekiştirerek banyoya sokarsın. Bir eliyle seni durduran Wooojin piç smile atar
- Hazır barışmışken birlikte bir duş mu alsak.
- Yanii olur aslında ama elin?
- Temizlenmiş olur. Sonrada sen pansuman yaparsın olmaz mı?
- Olur
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRAY KİDS İLE HAYALLER HAYALLER
FanfictionHer halleriyle doğallık simgesi haline gelen 9 genç. Kitapta Şunlar Mevcut ⬇️ ➡️Sizden gelen istek tepki ve hayal et bölümleri ( türü hiç fark etmez) ➡️Stray Kids tepkileri