you

290 51 52
                                    

Son partımız. Keyifli okumalar. :)

Medyadaki şarkıya da bakın derim. Cidden onları anlatan bir parça...

Yunlan ile birlikte olmaya başlayalı çoktan on beş gün olmuştu. Shen Wei çok mutlu hissediyordu... Yezun olmasa belki de bu kadar erken
birlikte olmayacaklardı. Kardeşine teşekkür etmeliydi. Kırk yılda bir işine yaramıştı.

Shen Wei sonunda aradığı ilhamı da bulmuştu. Ödevini tamamlamış ve bölüm birinciliğini kimseye teslim etmemiş olmanın haklı gururuyla üniversite binasının çıkışına doğru yürüyordu. Telefonu çalmaya başladığında telefonunu açtı. Çoktan yüzünde gülümsemenin emareleri yer edinmişti.

"Ne yapıyorsun?" Yunlan'ın neşeli sesi ulaştı kulaklarına.

"Ödevi teslim ettim şimdi okuldan çıkıyorum."

"İşin bitti o zaman..." kulaklarına hışırtılı sesler doldu bir süre. "Hadi buluşalım. Bir şeyler yaparız, olur mu?"

Shen Wei düşündü. Zaten yapacak bir işi yoktu. Şimdi eve gidip Yezun''la uğraşmaktansa bu daha cazip geldi.

"Olur." derken ne yapabileceklerini düşündü. Nedense aklına pek bir şey gelmiyordu.

"Tamam o zaman sen okulun orada bekle. Ben seni bulurum."

"Bekliyorum,"

"On beş dakika sonra görüşürüz."

"Tamam."

Telefonu cebine koyduktan sonra bulduğu boş bir banka oturdu. Gözlerini kapatarak arkasına yaslanmış, güneşin tadını çıkarıyordu. Bir süre sonra yanına kendi bölümünden birkaç kişi geldi. Onlar sayesinde Yunlan'ı bulduğunu hatırlayınca gülümsedi. Sohbette bulunma girişimlerini karşılıksız bırakmayarak onlarla konuşmaya başladı. Tabi o Shen Wei idi. Çok fazla kelime kullanmasını beklemeyin. Bu özelliği şaşırtıcı bir şekilde sadece Yunlan'ın yanında ortaya çıkıyordu.

"Ne yapıyorsun?" diye sordu, içlerinden biri.

"Ah, birini bekliyorum..."

"Harikasın Shen Wei!" diyince bir arkadaşı, ona döndü. Neden dediğini anlayamamıştı. "Geldiğinden beri bölüm birinciliğini kimseye kaptırmadan mezun oluyorsun." diyince kafasını onaylar biçimde salladı.

"Müziği sevdiğimden." Herkes onun bu mütevazılığına karşılık ona sataşmaya başlayınca istemsizce o da onlarla birlikte güldü.

Yunlan sol eli cebinde saçlarını karıştırarak Shen Wei'e yürürken güldüğünü görünce yüzünde kocaman bir gülümseme belirdi. Kalp atışları hızlanmıştı. Heyecanlı olduğunu belli etmemeye çalışarak yanlarına gitti.

Shen Wei karşısındaki adamı görünce "Gelmişsin," dedi gülümseyerek.

"Geldim," birbirlerine bakışları o kadar güzel ve anlamlıydı ki...

"Sen Dragon City bardaki barmen değil misin?" dedi aralarından biri. Yunlan konuşan kişiye baktı.

"Öyleyim." ardından Shen Wei'e döndü. "Gidelim mi?"

Shen Wei yerinden kalktı. O sırada yine konuştu az önceki çocuk.

"Barmen, senin arkadaşın mı?" Shen Wei kafasını olumsuz anlamda salladı.

"Sevgilim, Zhao Yunlan." derken gülümseyerek Yunlan'ın parmaklarına kendi parmaklarını geçirmişti. Cevabı karşısında Yunlan dahil herkes şaşkınlıkla ona bakıyordu. Ağzı açık kalan Yunlan dudaklarını birbirine bastırdı. Shen Wei çok ilginç bir insandı. Bu ise onu her seferinde daha cezbedici kılıyordu.

With You 🎻  2SHOT🍻 (WeiLan)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin