Tanıtım

57 1 0
                                    

PES ETMEK YOK !

Üniversite hayalleri olan bir kız. Ailesi tarafından boşlanmış uyuşturucu bağımlısı bir genç…

Tek bir hayali vardı genç kızın. Diş hekimi olmak.  Babasının gurur kaynağı  annesinin göz bebeği.  Söz vermişti onlara diplomasıyla geri dönecekti evine. Ailesinin tek çocuğuydu. Hayatında tek önemli varlığı annesi ve babasıydı. Onu okutmak için canla başla çalışan ailesi. Hayatları kızlarına adamış iki insan..

Emeklerinin karşılıklarının hüsranla sonlanacağını nerden bilebilirlerdi ki..Bu zamana kadar gözlerinden sakındıkları kızlarının  hayatının yavaş  yavaş bilinmeze sürüklendiğini nerden bilebilirlerdi..

Ailesinin tüm uğraşlarına rağmen uyuşturucu bağımlısı bir genç .  Yaptığı yanlış seçimler sonucu  hayatını  karanlık a sürükleyen bir uçurum. Anlık mutluluklar için bile bile kendini ateşe sürükleyen bir hayat.

Mahvolmuş hayatlar. Bile bile yakılan  kalpler. Umutsuz hayaller. Emeklerin boşa gitmesi.Gözyaşları,yalvarmalar,ve düzeltmeye çalışırken kendini de uçuruma sürükleyen bir  beden…

İlk  görüşte derlerde inanmazdım ya.  İnanmalıymışım aslında.Gözlerine baktığım da  gören gözlerimin de ona baktıktan sonra ondan başkasını görmediğini anlamalıymışım.

Duru korkmaz

Aşk değildi benimkisi sadece bağımlılık. Aşık olamazdım ben olmamalıydım. Karanlık ve tek basıma uçuruma sürüklediğim hayatımda  tek ben olmalıyım.

Kuzey savaş

“Bak aşkım, beni seviyorsun değil mi aşıksın bana. Ama bana bağlısın bağımlı değil. Bensiz de yaşarsın yani hayatına bensiz de devam edebilirsin,buda öyle bir şey işte,bırakabilirsin onu.

Lütfen bırak artık benim için…”

“Bırakamam aşkım, yapamam.  Ben istemiyor muyum sanıyorsun?  Artık damarlarımda o onunla yaşıyorum ben. Onsuz yapamam. Vücudum buna karşı gelemez çünkü  güçsüz artık. Bile bile ölmek bu sana zarar verdiğini bile bile ölmek. Yapılan kurtulması zor olan

Ölüm oyunu bu bir labirent.

Seni seviyorum aşkım çok seviyorum.

Yapamam artık ‘efendisi olduğumun kölesine dönüştüm ben’…

 Öncelikle Merhaba, değişik bir heyecanla yayınladığım  bu hikayemin  yazarken bana hissettirdigi duyguları size de okurken hissettirmesi dileğiyle iyi okumalar.

PES ETMEK YOK!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin