1.Numele meu real corespunde cu numele de pe Wattpad.
2.Data mea de nastere e 12 octombrie 2000 si sunt in clasa a 8-a B.
3.Din aceasta vara am inceput sa port ochelari.
4.Replicile pe care le scriu in poveste sunt ceea ce as vrea sa spun in realitate.
5.Desi sunt o fire timida,am fost aleasa sefa clasei de curand.
6.Primele 2 capitole din poveste corespund cu realitatea.
7.Sunt mandra de culoarea ochilor mei si nu ezit sa afirm asta.
8.Majoritatea personajelor din carte sunt persoane pe care le cunosc.
9.Daca nu era Ale care sa ma incurajeze sa ma apuc de scris,in ziua de azi nu eram aici.
10.Verisoara mea m-a convins sa intru in lumea anime-urilor cu Uraboku si Naruto Shippudden.
11.Prietena mea cea mai buna mi-a prezentat K-pop.Tot ea m-a ajutat sa ma apuc de desenat.
12.Fara cateva persoane importante nu as fi aceeasi.
13.Nici macar o colega nu-mi e prietena adevarata.
14.La un moment dat am intrat in depresie,nu mai voiam sa fac nimic si nu raspundeam la telefon intentionat.
15.Intotdeauna am fost un copil linistit si cuminte,dar cu unele persoane sunt nebuna si perversa.
16.Iubesc excursiile si concursurile.
17.Cu unele persoane nu ma mai pot opri din vorbit,iar la scoala sunt introvertita si prefer sa fiu tacuta.Sunt o ascultatoare excelenta.
18.Iubesc imbratisarile dar imi e rusine sa imbratisez persoane.
19.Muzica e viata mea,in special cover-uri in engleza din Vocaloid.
20.Ador sa fiu rasfatata si sa ma port ca un copil.
Asta ar fi ceea ce ma reprezinta.As vrea de asemenea sa aud despre voi asa ca,daca vreti,puteti scrie la comentarii orice despre voi si orice intrebare despre mine.
Reea out! :3
CITEȘTI
Facts about me
RandomAsadar m-am decis sa scriu un one-shot,adica o carte cu un singur capitol despre mine ca sa ne putem cunoaste mai bine si sa stiti ce fel de persoana scrie cartea pe care o cititi.So...peace guys! :D