Hei, salut, șalău și toate saluturile marfă inventate pana acum. Egocentrica de mine nu se poate abtine sa nu vorbeasca despre ea asa ca, here you go:încă un capitol despre mine.
1.Din ianuarie locuiesc in Germania.
2.A trebuit sa repet un an, deci voi intra in clasa a 8-a.
3.Cum nu sunt foarte sociabila mi-am facut 2-3 prieteni pana acum.
4.La inceput habar n-aveam sa vorbesc germana, asa ca m-am descurcat cu engleza.
5.Apropo de engleza, am luat locul 17 la o competitie in regiunea mea(cum ar fi de exemplu Banatul la noi)
6. Cu toate ca am fost doar de jumatate de an aici,am fost printre premianti.
7.Nu am gasit niciun baiat dragut de varsta mea aici,cu exceptia unuia din clasa mea. Dar cum norocul meu la baieti e groaznic, am aflat ca are 13 ani, deci este cu 2 ani mai mic decat mine.
8.La inceputul anului mi-am vopsit varfurile parului rosu, apoi in urma cu vreo 3 luni mi-am vopsit parul intr-o culoare mai deschisa de blond.
9.Am intalnit mai multi otaku in clasa mea plus clasa cu un an mai mare decat am intalnit in toata comuna mea.
10.Baiatul care imi parea dragut e si el otaku.
11.Povestea "Tot ce iti doresti" a venit pe neasteptate. Dupa ce am scris primul capitol ma gandeam sa pun alt nume pentru ca mi se parea prea... idiot si poza de coperta nu prea are legatura cu povestea. Apropo, ma gandesc sa pun alta poza si daca aveti propuneri de nume le astept cu mare drag. Dar o buna prietena mi-a spus ca ar trebui sa il postez direct asa,deci asa am facut.
12. Am sinuzită.
13.Noua mea camera e doar in nuante de alb si albastru... Pana si pijamalele in care sunt acum au aceleasi culori.
14. Mi-am achizitionat primele mele obiecte anime, amandoua din Fairy Tail:un lantisor cu sigla ghildei si un poster.
15. Intr-un an mi s-au inrautatit dioptriile,deci am fost nevoita sa imi fac alti ochelari.
16. Imi lipsesc enorm prietenii din Romania, insa cu cei mai importanti dintre ei vorbesc aproape in fiecare zi.
17. Stiu ca nu suna chiar okay, insa nu m-ar supara deloc daca ar veni Apocalipsa
18. Daca totusi nu vine Apocalipsa, as vrea ca intr-o zi sa calatoresc in timp sau sa merg pe o nava spatiala.
19. Am ramas ciudata care eram, insa in comparatie cu prietenii pe care mi i-am facut aici sunt extrem de normala.
20. Sunt cea mai scunda persoana din clasa mea, la un moment dat fiind numita de cineva "loli"
Mersi ca ati citit!
Tăte bune fraţilor, salutis! ✌Insta: andre.sz15
Facebook: https://m.facebook.com/szilagyi.andreea1?ref=bookmarksPentru ca imi place sa am cat mai multi prieteni :)
CITEȘTI
Facts about me
AcakAsadar m-am decis sa scriu un one-shot,adica o carte cu un singur capitol despre mine ca sa ne putem cunoaste mai bine si sa stiti ce fel de persoana scrie cartea pe care o cititi.So...peace guys! :D