1.Pjesë 👄

338 12 4
                                    

Kvap.... kvap..... kvap...

Koľko toľkých kvapiek môže spadnúť za toľko dní na zem? Prší už tretí deň a mňa stále fascinuje sedieť na okne s horúcou čokoládou a knihou v ruke, sledovať ten padajúci dážď na zem a ľudí, ktorý pobehujú von s dáždnikmi.

Vždy premýšľam takto sediac na okne, ako fungujú ľudské mozgy, ako funguje celá existencia. Chcela by som vedieť všetko, ale je to záhadou a záhady sú vzrušujúce a vzrušujúce veci mám rada.
Vlastne ja sama som záhada, kým vlastne som?

Narodila som sa ako zelenooké dieťa, s hnedými vlasmi. Milujem svoj výzor a milujem aj svoje pôvodné meno, no pre dnešok som Rose - Rosemaria Torres. Za svoj život som vystriedala mnoho mien Allison, Tara, Clara, Anastasia, Andy... bolo toho mnoho, vždy som nosila parochne a očné šošovky aby ma nikto nespoznal.
Ale najdôležitejšia vec, ktorú som nosila v srdci bola moja rodina.
Moja mamka s ockom a bratom.
To je jediná vec, ktorá mi dáva odvahu stále žiť aj keď sme sa od mojich 17 tich rokov vôbec nevideli. Už je to 6 rokov .
Pýtate sa prečo? sama neviem, prečo som bola taká hlúpa.
Stále utekám pred niečím.
...

Ak toto bude niekto čítať, budem rada keď sa k tomu niekto vyjadrí, naozaj neviem či to má zmysel písať takýto príbeh?
Je to moja fantázia a niečo, čo mi napadlo pred nejakým pol rokom.
Budem vďačná za každý ohlas

Who Am I??? Where stories live. Discover now