Find you.

380 17 14
                                    


Yüksek çığlıklarla sınıfla giren ayaklı gazete diye nitelendirdiğimiz Kişi sınıfın ortasına geçip bağırmaya başladı.

"Bahçede Kim Taehyung'la Park Bogum kavga ediyor!!! Görmeniz gereken bir manzara arkadaşlar çok çekişmeli koşun!!!"

Yine aptal birileri saçma şeyler yüzünden kavga edip duruyorlardı. Bu beni şaşırtmadığı gibi diğer kimseyide şaşırtmamış tepki dahi göstermemişlerdi.

Fakat aniden gelen yüksek bağırışmalar ve yumruk seslerinden sonra bu kavganın her zamanki gibi sözlü olmadığı bariz belliydi.
Bir anda sınıf boşalmış arka sırada oturan ben sınıfta tek bırakılmıştım. Merak etmiyor değildim açıkçası

bir göz atsam bir şey olamazdı değil mi?
Aman beni ne ilgilendirir tanımadığım insanlar sonuçta.

İç savaşım hala devam ederken kendimi aşağıda olan kalabalığın yanında bulmuştum aralarından sıyrılıp bu seferki ahmaklara bakmak için hamle yaptım.

Ortada birbirini ölesiye döven 2 kişi vardı. Birbirlerinin üzerlerine çıkıp sinirle yumruklarını geçiriyorlardı. Birinin kaşı patlamış gömleği paramparça olmuş birinin ise dudağı patlamıştı.  Kısa süre sonra ayırmak için iki kişi çoktan kollarından kavramışlardı.

Çıkan gürültüye gelen korkutucu  müdür hepimizin ayrılmasını sağlamıştı.

"Yine mi siz. Yine mi ikiniz! İkinizde odama geliyorsunuz derhal!"

İkisinde ayağı kalkıp önümüzden geçtiler. Boyu çok uzun Saçında kırmızı bandanasın olan siyah pantolonu kızları bile kıskandıracak bacaklarını ortaya seriyordu. Yırtıkların arasından görünen bembeyaz teni vardı. tamamen okula aykırı çocuk bana göz kırpmıştı ya da ben öyle farz etmiştim.

İkisi de kanlı yüzleri ile 3 ders boyunca müdürün odasından çıkmamışlardı. Aldıkları ceza hepimize sürpriz olmuştu. Kadın müdür okulda olan kış bahçesinin saydam camlarını yıkamaları için görevlendirmişti. Camdan onları görebiliyordum. Ne kadar komik bir görüntü olsa da hallerine acımıştım biraz.

***

Okul çıkışı bovlinge götürülmek için direnen yakın arkadaşlarım Yugyeom ve Jimin ile uğraşıyordum. 5 yaşında ki çocuklar gibi davranıp kollarımı çekiştiriyor gitmek için ısrar ediyorlardı.

"bensiz gidemez misiniz?"

"Hayır. Senin gidebiliriz ama senle gitmek varken neden tek gidelim? Ayrıca 1 kişi eksiğimiz var."

"Hem kiminlerin geldiğini biliyor Musun?"

"Kim geliyor yugyeom?"

"Bogum ve Taehyung iddaya girdiler çok eğlenceli olacak"

"Sizin bovling oynayacağınız yok siz kavga izlemek için gideceksiniz"

İkisi aynı anda.

"EVET!"

"Üzgünüm ben yokum"

Koşar adımlarla evimin yolunu tutmuştum. Ve uygun taksi yerinde taksi beklemeye başladım. Okul evime biraz uzak bir mesafedeydi.

Biraz zaman geçmesine rağmen taksi gelmiyordu ben de izleniyormuş gibi hissediyordum. Tetikte olup her yeri es geçmeden süzüyordum.
Telefonuma gelen mesaj sesiyle irkilip bu kadar korkmuş olmama şaşırmış düştüğüm hale gülmüştüm. Kilidini açıp baktım.

@Hellevator
Beni hissetmene sevindim Kookie. Umarım yakında bende seni hissederim.

Hep etrafa bakıyor hem de ona yazmaya çalışıyordum.

"Neredesin? Kimsin sen?"

@hellevator
Yakında karşına çıkacağım. Ondan önce biraz eğlenmeye ne dersin minik kurabiyem?

Minik kurabiye mi? Bu her kimse hakkımda olan bir çok şeyi biliyor olmalıydı. Ve "hakkında kim çok şey bilip düşmanın olursa ondan kaçınmalısın" demişti bana bilge birisi. Hızla telefonun tuşlarına basarak yazdım.

"Bama kendini gösteremeyecek kadar korkak mısın sen?"

@hellevator size bir fotoğraf gönderdi.

Bedenin tamamen bana ait olacak tavşancık,Bekle beni

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bedenin tamamen bana ait olacak tavşancık,Bekle beni.

Nasıl ama? Texting için fazlamı kurgu gibi bilemedim ama öğreneceğim yakında!

Fikir ve düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim.

Hellevator [[Texting]] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin