În Ce Cabana Ești ( P. S. Nu Le Iau În Ordine Cabanele)

497 32 112
                                    

1. Ares
Berbec, Scorpion
Sunteți firi foarte geloase, dar loiale, și semne puternice, sunteți ambițioși și va place concurența pentru ca știți ca o puteți zdrobi cu ușurință  fiindcă  sunteți foarte inteligenți.

2.Hermes
Gemeni
Sunteți descurcăreți, aveți umor, și sunteți foarte șireți ( nu în sensul rău) și sunteți de-asemenea și discreți asa ca dacă stau sa ma gândesc, dacă sunteți fii lui Hermes, clar aveți un tata mândru.

3.Athena
Fecioară, Capricorn
În primul rand sunteți foarte deștepți( și nu Exagerez) preferați sa fiți ordonați, perfecționiști, și sunteți foarte buni coechipieri, lucrați foarte bine în echipa cu cineva, sunteți muncitori.

4.Afrodita
Balanță, Rac, Pești
Sunteți foarte emotivi, va caracterizează iubirea ( mai ales pe balanta și Rac care sunt familiști mari), aveți gusturi bune în haine, machiaj și chiar și la decorat.

5.Zeus.
Leu
Îți place să domini, îți plac complimentele, ești un lider înnăscut, ești foarte prietenos, curajos.

6. Poseidon
Săgetator
Ești foarte aventuros, un prieten de nădejde, nu îți place să fi mințit, ți la prieteni.

7.Hades
Vărsător
Pai..... Sincer fără supărare...... Ești SATANA ÎNTREG.... Adică..... Putin malefic. Dar totuși ai o fire mai rebela și aparte decât celelalte zodii ceea ce te face special.

8 Hefaistos
Taur
Ești foarte pasional, ești o zodie cu elementul de foc, ești umpic ghinionist dar tu te accepți asa cum ești pentru ca și oamenii din jurul tău te plac. Îți place câteodată sa domini

Cam asta a fost știu ca nu am pus toate Cabanele dar nu mai sunt zodii deci...... Urmăriți-ma și dacă o sa meargă bine cartea lasă un comentariu cu ce vrei sa fie următorul capitol, hai pup

Percy Jackson Zodiac Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum