@1tzy_ odkrył/a coś interesującego dzięki aplikacji shazam
Muzyka z teaserów Yeji, Lii i Ryujin pochodzi z ich nowej piosenki "Cherry"
Natomiast muzyka z teaserów Chaeryeong i Yuny pochodzi z ich nowej piosenki "It'z Summer"Najbardziej wyczekuje It'z Summer, bo po tym teaseru Yuny ta melodia tak mi uktwiła w głowie,że..
Tak w ogóle ta okładka jest przepiękna i nie mogę się doczekać, aż ten album będzie stał u mnie na półce!!ーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
Mamy pierwsze osiągnięcie dziewczyn (nie licząc programów muzycznych)
Dziewczyny wygrały nagrodę w kategorii "New Female Artist of the Year" na 2019 Brand of the Year Awards!
*cry* Dumna
Będę musiała zrobić oddzielny rozdział na ogólne nagrody, ale to później;)Dobra myślę, że ten reaction pic z Chaeryeong będzie honorowym reaction picem (jak to brzmi XD) a tej książki.
Dobry pomysł? To w następnym rozdziale zrobię ceremonię XD
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
Dostaliśmy (chyba) lepsze zdjęcia z sesji ITZY dla Elle Korea Sierpień "ITZY X M.A.C."
Q
u e e n s : )
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーー
Tak jak wcześniej obiecałam, przed comebackiem zrobię taki rozrywkowy (?) integracyjny rozdział! Ale zawsze coś muszę zrobić i umówiłam się akurat na niedzielę na basen XD
Dlatego rozdział pojawiłby się troszeczkę wcześniej. Dla przypomnienia:
• NIEDZIELA 28.07 ー Godzina 17:00 MV
• PONIEDZIAŁEK 29.07 ー Godzina 11:00 Dostępny cały album
Też mam nadzieję, że wrócę do domu przed 17, żebym była na czas z MV XD Jednakże, kiedy nie pojawi się rozdział idealnie na tą godzinę i nie uda mi się od razu wtedy przesłuchać piosenki, to napiszę!
ーーーーーーーーーーーーーーーーーーーZrobię tutaj małą reklamę, a więc zapraszam na nowego Twittera i jeśli ktoś chciałby, żebym dodała go do mojej jakże przecudownej listy fav itzy stany to piszcie swoje nazwy tutaj!
Tak wiem, pięknie pasujący do siebie pack, dobra szukam jakiejś dobrej ikonki, bo znów mam kryzys.
CZYTASZ
𝗴𝗲𝘁 𝘁𝗼 𝗸𝗻𝗼𝘄 : ιтzу
Fanfiction✧・゚ informacje na temat gbandu ITZY! • przerwa • ➡️ styczeń 2019