bab 3

46.8K 141 8
                                    

Fadil ex boyfreind aku yang kedua dan dia la orang yang mengajar aku ape itu nikmat syurga dunia...dan dia juga lah orang yang memecah kan dara aku .
   Cerita die bermula bila aku mula berkerja di sebuah kilang getah,pada mula nye aku sangat membenci pada die sebab aku sendiri tidak tahu mungkin juga mase itu aku masih lagi bercinta dengan nizam dan aku agak setia orang nya dahulu.tapi pada mase yang sama fadil juga ade awek tapi die suka sangat kacau aku... Pada hari pertama aku kerja  dia minta no contac aku dan sangup tunggu aku dekat tangga ..dan dia minta tolong sorang budak endon bagi no contac die dan die bagi taw aku."kak ade abang mentenen tu pangil akk dan dia tunggu akak kat tangga tu"
Tapi aku buat xlayan jew sebab aku tak suka die pon  tapi lepas 2 jam dia masih tunggu aku juga kat tangga tu...
Then budak endon tu datang lagi bagitaw aku kak abang mentenen tu tunggu akak lagi dia cakap selagi akak tak datang dia tak nak balik..so aku dengan muka mnyampah pergi jugak dekat tangga tu tanya die nak ape.

Aku:ape lagi ko nak pergi la balik

Fadil: saya nak no hp awak selagi awak tak bagi saya tak kan balik saya tunggu je awak kat sini

Aku:ko nak buat ape no aku sedar diri sikit ko tu da ade awek .xpayah nak kacau aku boleh tak

Fadil :peduli ape saya nak jugak selagi awak xbagi saya xnak balik

Aku:yela2 ambik no ni 0173452!!! Da pergi balik

Fadil :tq sayang bye

Dan dia bla lepas dapat no aku,
Balik kerja nizam ambik aku .pastu dia bising2 cakap aku kerja xtengok hp la ape la ckap aku curang .aku cakap la aku xcurang n aku bagi la kertas no fadil bagi tadi .die pon buang .tapi sejak tu kami slalu gado sampai satu tahap gado besar dan dia slalu tuduh aku curang .bila aku dah tak tahan aku pon .minta putus .....

Dalam mase yang sama fadil pon putus gan awek die .dia slalu datang jumpa aku ckap nak kawan ... Tapi  biase la blagak skit ..aku asek gado je dengan die sampai kawan dia ckap

Kawan padil:korang ni asek gado je lame2 kawen taw la

Aku: tak ingin aku .tak ade jantan kat dunia ni pon aku xnak kawen gan dia

Akhir nye kata2 tu makan diri sendiri hahahhaha
Setiap hari die datang jumpa aku cakap nak.kawan last aku terima gak la die kawan . ..
Kami mula berkawan dan lame2 aku mula nampk keihlasan dia.dan terima dia sebagai kawan.

Kami sering jugak keluar same2 g jalan2 ..satu hari tu aku datang kerja awal die plak kerja malam dan dia nak sangat jumpa aku so aku jumpa la dia tapi kami jumpa dekat tempat tersorok .dan dsitu la kami bermula ringan2 dia kiss mulut aku .tapi aku ni jarang kiss mulut so aku pon xpandai la nak balas tp smbil dia raba2 ramas2 tetek aku..lame jugak la kami macam tu tapi sampai situ jela ..

Okey sampai sini jela t esok2 aku sambong lagi ye..next bab aku akan cerita lagi ye next bab akan ada noty skit so wait 
# jgn lupa vote kalo okey
Bye

mencari kepuasan Where stories live. Discover now