Bölüm 8

119 8 0
                                    

YILLAR AYLAR VE HAFTALAR SONRA BEN JSKSJSKJKJSKJS NEYSE..

HATIRLATMA: 

SM: Sevgiliyiz!!

Yj: Anlamıştım.

Hikaye;

Bu konuşmadan sonra herkes arabaya bindi ama kimse konuşmuyordu. Nereyr gidiyoruz sizce Tab2 (Şey için sorry -_-) TOPLANTI ODASI. Kimse konuşmuyordu sessizliği bozan şey ise tamtamına 10 telefonun aynı anda ding dong diye bildirim gelmesi idi.

Taetae: Merhaba ı am a alien (ben bir uzaylıyım). Saygılar sevgiler sevgililer ve yengeler.

M.suga: Sus lan alien (uzaylı).

Kim.YJ: ? Yengemler.

Kookie: Sevgililer.

Kim.YJ: Abartma (8.46)

Kookie: Abartma(8.46)

Yinemi? aynı anda mesaj atmayı başarmakta ne bilim yani...

P.Jimin: Tamam taehyung anladım sevgilin yok diye böylesin..

Taetae: Hayır. Yani. Belki. Hayır yani belki öyle ayrıca SANANE Jimin-shi.

RM.Namjoon: Yah! Sabah uyutmadınız ki. Hadi Jin hyung neyse erken kalkıyo ama ben biz..... I WANT SLEEP! (uyumak istiyorum!)

M.suga: Me Too (Bende)

Kim.YJ çevrimdışı

Kookie çevrimdışı

P.Jimin çevrimdışı 


Taetae: Maknea line goes. (Maknea line gider)

Taetae çevrimdışı

_______________________________

SAAT : AKŞAM 7.28

İki dakika sonra konser başlıyıcaktı. Ortak konser. Ve seulun en büyük stadyumu. İlk biz çıktık Şarkımızı söyledik ( Şarkılarının ismi I'm Waitin You olsun. Kafadan attım)

YJ: I am waiting you. Nightly you. 아침까지 .. 아침까지(achimkkaji.. achimkkaji.). 어서 일어난다. 나는 너를 필요로한다(eoseo il-eonanda. naneun neoleul pil-yolohanda) ..... ( Şarkının sözlerini uydurdum tamamen bana ait böyle bir kesit olsun nakarattan)

SAAT : AKŞAM 10.49

DEVAM EDECEK. SİZE KIYAMADIM SJKKJSJKSKJS ŞAKA ŞAKA SIKILDIM YAZDIM AMA NE YAZACAĞIMI BİLMİYORUM VE SAÇMALIYORUM...

Bu şarkıyı dinleyerek yazdım.

BTS - Baepsae

KADERDE VARSA / BTS JEON JUNGKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin