Hangarul nr. 18-Capitolul VI

57 6 2
                                    

Kevin isi freca abdomenul,simtind un siroi cald ce se prelingea pe abdomen. Simtind sangele,se apleca si ridica teava cu care fusese lovit si o analiza,observand un ciot ascutit. Avand o trusa de prim ajutor la el,isi dezinfectase si bandaja rana si se apropie de fiintele umaniode ce erau intinse pe podea. Curiozitatea il macina si studia cu atentie fiecare detaliu al extraterestrilor. Acestia aveau pielea de culoare gri,ochi negri fara pupile,parand sa fie ochi compusi,asemanatori ochilor insectelor. Extraterestrii pareau sa aiba cam 1.60m in inaltime,capul fiind alugit iar membrele  superioar erau mai lungi decat cele ale omului. Imbracaminte lor era facuta dintr-un material pe care Kevin nu-l recunostea iar extraterestrul ce il ranise purta o cascheta cu un vizor verde,Kevin atrinbuindu-i astfel rangul de lider. Curios,se uita si un buzunarele imbracamintii si gasi niste aparate mici si foarte tehnologic avansate iar in buzunarele ''liderului'' gasi un obiect ce parea sa fie un pistol.

''Daca exista o arma,trebuie sa fie si munitie'' isi spuse Kevin si continua sa caute pana cand gasise o cutiuta metalica si studiind cele doua obiecte,isi dadu seama ca acea cutiuta era defapt munitia pentru pistol.

Kevin fu intrerupt de o alarma ce rasuna in toata citadela,trezindu-l la realitate si amintindu-i de Carrie. El se ridica,o ridica pe Carrie si o puse pe umerii lui si porni sa caute o posibila iesire. Mergand,incerca sa incarce pistolul si dupa ceva timp,reusi sa puna munitia si sa aiba posibilitatea de a trage un prim foc cu aceasta arma nepamanteana,dar nu facu un gest stupid de a trage si a-si anunta inamicii de prezenta sa.

Inaintand,el defapt se adancea cat mai mult inauntrul bazei militare. Deodata,auzi pasi si se ascunse in spatele unui perete crapat. Kevin observa cum niste siluete trecura in fuga pe coridor. Astepta sa nu mai auda sunetul pasilor si continua sa mearga,cautand iesirea.

''Unde naiba este iesirea aia,m-am saturat de fortareata asta infecta! Sper ca Carrie sa fie bine,oare ce s-a intamplat cu Drover,Glen a spus ca e ranit........Unde-s oamenii astia?''

Gandurile sale fusesera intrerupte de strigatul unui soldat pe care Kevin il zari sub o placa de metal. Lasand-o jos pe Carrie,isi aduna toate fortele si ridica placa ce apasa pieptul soldatului. Tipul parea sa aiba vreo 30 de ani,iar cand se ridica,Kevin observa o placuta metalica pe care scria ''Sergentul Broderick'' 

-Multumesc,omule! Chiar aveam nevoie de ajutor,unde naiba sunt? Aaaa,sunt Brock Broderick.'' spusese intinzandu-i mana.

-N-avem timp de formalitati! ai vreo arma? Eu am gasit un pistol extraterestru.

-Ar trebui sa mai am un UZI,aaah,da,uite-l! Cine e ea?

-Ea e Agentul Carrie,e ranita. Hai s-o sterge...  Kevin nu avu timp sa-si termine propozitia,caci niste Soldati in armuri albe aparura din senin si ii asaltara cu o ploaie de gloante. Kevin se adapostise,isi scoase pistolul extraterestru si dadu sa-i faca semn lui Brock,dar nu-l vazu.

Brock se avantase asupra soldatilor impuscand doi dintre ei,dar ramand fara gloante,primi un pumn de la un soldat iar apoi fu impuscat in umar. In acest timp,Kevin se ridica si apasase tragaciul,rapunand soldatul ce-l impusca pe Brock. Pistoul extraterestru era incarcat cu laser,facand-ul astfel o arma nimicitoare. Tragand inca de doua ori,se gasi ca fiind singurul ce era in picoare.

-Bzzz Bzzz,Kevin, sunt Glen,o aeronava vinse spre tine,ti-am reperat pozitia cu ajutorul satelitilor. Ce ai facut?! Bzzz Bzzz Glen,Terminat! Bzzz Bzzz

Kevin n-avu timp sa rasufle usurat,caci se auzi sunetul motoarelor aeronavei,iar scari fusesera coborate si cate-o targa pentru Carrie si Brock. Se imbarca la bordul aeronavei,iar acolo lesina sub privirile trupelor ce-l salvasera.

Salut! Am terminat si al saselea capitol! Va rog foarte mult sa imi spuneti parerea voastra in comentarii! Chiar imi doresc sa va ascult parerile! Pana apare al saptelea capitol,va doresc numai bine! 

Hangarul nr. 18Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum