Biz kimiz ?

77 12 32
                                    

LEE JENO 

Bu başlığı atıyorum çünkü bizi tanıtacağım. Jisung, Mark, Yangyang ve ben. 

ilk olarak ben Lee Jeno.Özel güçlerimiz var. Sizi koruyan ve silah falan felan. Bu sene 19 yaşıma girdim. Eğer Kore olarak düşünürsek 20. Her neyse biz Kanada'da olduğumuz için 19. Mark ile birlikte biz dördümüzü yaşıyoruz. Ailelerimiz böyle bir durum olduğunu öğrendiğinde bizi evden attılar. Bunu normal karşılayan sadece Mark'ın ailesi vardı ve biz onlarla yaşıyoruz. Günlük hayatta kullanmıyoruz güçlerimizi -Özel bazı durumlar hariç-. 

Bu şuan tam karşımda duran Jisung. En zor zamanları ve zor bir ergenlik geçiren en miniğimiz. Daha 17 yaşına girdi. Söylemeyi unuttum biz birlikte yaşamaya başlayalı 3 yıl oluyor. Düşünsenize daha 14 yaşındasınız ve aileniz sizi evlatlıktan çıkarıyor. Jisung zor zamanları bizimle atlattı ve şuan biz üçümüz onun için hem abi hem de babayız. Her neyse kendisi. Telekinezi  yeteneğine sahip. Kimi zaman kontrollerinde zorlanır. Bizde bu yüzden ellerini genelde tutarız. 

Jisung ile konuşan Yangyang. En küçük ikinci kişi. O kadar enerjik ki mutsuz ve modumuz düşük olduğunda bizi o güldürür. Yaklaşık 2 yıl kadar Çin'de kaldıktan sonra ilk Kore'ye ardından Kanada'ya döndü. Kendisi zihin kontrol uzmanı. Bu bize çoğu zaman kötü bir etki yaratsa da artık bunu yapmıyor. Eskiden sırf kendi kalkmamak için Jisung'un zihnine girip bir şeyler yaptırıyordu. Taki bu duru Jisung'u hastanelik edene kadar. O olaydan sonra Yangyang Jisung'a karşı daha dikkatli olmaya başladı. 

Sıra geldi bilgisayarın karşısına geçmiş dikkatlice bakan yakışıklıya. Kendisi Mark Lee. Kendisi Kanadalı. Ama eğitim için küçük yaşta Kore'ye gelmişlerdi. Kendisi bir ruh ile bağlı. Evet bizde bir ruh ile bağlıyız. Ama bu ruh Mark'a yardım ediyor. (Bu dediğim bir oyundan alıntı. Oyunun adı Beyond Two Souls. Oynamanızı ya da oynayan kişileri izlemenizi tavsiye ederim. Aiden doğa üstü bir varlık ama ben kendisini şuan ruh olarak tanımlayacağım.) Aiden ona yardımcı olan ruh. Mark kimi zaman kendi kendine konuşur gibi durur ama durum öyle değil. Aiden ile hep sohbet ederler. Ailesi Mark doğmadan önce böyle bir durum olacağının haberini almışlar. Babası ona çoğu kez canavar dese de bir müddet sonra alışmış. Mark'ın ailesi bizim durumumuzu öğrendiklerinde hemen bizim için evin kullanılmayan odasını düzenlemişti. Jisung'u çok korur Mark. Jisung'un küçük yaşata yaşadığı olay onu koruma iç güdüsüne itmişti. İşte böyle. Bizim bildiğimiz bir şey var. Kesinlikle bize zıt olan güçler var. Biz onları bilmiyoruz ya da tanımıyoruz. Eğer buz varsa ateşte olmalı. Mark bir ruh kontrol edebiliyor ve bununla birlikte bir ruh emici olduğunu düşünüyor. Zihin kontrolü bunu düşündüğümüzde ilk olarak aklımıza bir engel geliyor. Belkide bir enerjidir. Telekineziye zıt. Bunu hiç düşünmedik. Eğer iki telekinezi bir araya gelirse hiç bir güç kullanımı olmaz. Mantıklı. Biz bu aralar bu güçleri bulmaya çalışıyoruz. Siteye başlığı atıp güncelleme yaptıktan sonra bilgisayarı kapattım. Yatmam gerekiyordu. 

NA JAEMİN 

Merhaba bu videoyu çekiyorum çünkü bir çok kişi bizi tanımak istiyor. Ben Na Jaemin. Biz dünyayı ve sizleri korumak için görevlendirilmiş elçileriz.Ben 4 önemli güçten olan ateşi temsil ediyorum. Bunu fark ettiğimde daha 5 yaşındaydım. Tabi o zamanlar ben tehlikenin farkında değildim, yani arkadaşlarımın bende kaçmaya başlamasına kadar. Zor dönemlerdi. 19 yaşındayım. Daha doğrusu hala 18 sayılırım çünkü daha doğum günümü kutlamadık. Şimdilik bu kadar. Sol tarafımda oturan iki genç Renjun ve Haechan ve sağ tarafımda oturan ise Chenle. Biz yetimhanede büyümüş 4 yakın arkadaşız. Renjun ayca bizden büyük bu yüzden genelde sorumlulukları üzerine almayı çok sever. Kendisi zihin kontrollerine karşı beynini  kontrol edebiliyor engelliyor ya da ona karşılık veriyor. Yani %50 oranında zihin kontrol edebiliyor. Bunun herhangi bir adı var mı bilmiyoruz.19 yaşına girdi. Yetimhanede biz dördümüze ayrı bir oda belirlenmişti. Diğer odalar kadar özenli olmasa da tamamen bize aitti. Renjun bize görev dağılımı yapar her şey ona göre işlerdi. Renjun 8 yaşındayken annesi onu bırakıp gittiğinde ne kadar bilerek yapmadığını düşünsek de annesinin ölümüne sebep olmuştu. Tabi bu olay onun beyninde büyük bir yer edindiği için güç kontrollerinde ileri seviyelerde olmasında etken olmuştu. 

Evet ten rengine hasta olduğumuz çocuk Haechan. Kendisi aramızdaki neşe kaynağı. Aramızdan en çok Haechan'dan korkarlar.Bunun nedeni. Kendisi bir ruh emici. Büyük bir kalabalık ortasında bunu yapmak zorunda kalmış. Ve herkes ondan nefret etmeye başlamış. Zaten anne ve babası olmadığı için amcası ile yaşıyordu. Bu olay sonrası amcası onu istemediğini söyleyerek buraya bırakmıştı. Kendi ruhu ve bizim ruhlarımız ile iletişim kurma gibi bir özelliği daha var. Bu bazen bize sorun çıkarsa da bir müddet sonra alıştık. Haechan'ın harika bir müzik kulağı vardı. ayrıca sesi de güzeldir. Bazen beni sakinleştirmek için -sinirlendiğim zaman etrafa zarar veriyorum-bana şarkı söyler. 

Ve bizim Dolphin'imiz Chenle. Dolphin deriz çünkü sesi güldüğü zaman bir yunus balığına benzer. O bizden bir yaş küçük. Aramızdaki en hassas yapıya sahip olan kişi o . Chenle'nin ailesi büyük bir kazada hayatını kaybetti. Onun gücünün telekinezi olduğu ise ailesini kurtarmaya çalışırken fark edilmiş. Akrabalarının ailesinin ölümlerine sebep olduğunu düşünerek onu yetimhaneye bırakmıştı. Daha ne anlatabilirim ki. Ah unutmadan Şuan bu yetimhane kapatıldı alt kısım restoran olarak kullanıyor ve bizde orada çalışanlarız.

Diğer güçlerden topra gücüne sahip olan bir arkadaşımız var. Jungwoo. Toprak gücüne sahip olduğunu düşünüyoruz ki öyle zaten. Onun meyve ve sebzeleri hep lezzetlidir. Bunun dışında ilaç yapımında kullanılan bitkileri kendi üretir. 

Bu video bir köşede kalsın. Eğer merak eder ve bakmak isterseniz fourbro sayfasına bakabilirsiniz.  

Son güncellemeyi yaptıktan sonra Renjun ile kaldığımız odaya geçtim. İkimiz birlikte büyük yatağa yattık ve biraz sohbetin ardından güzel bir uyku için gözlerimizi kapattık. 

Kullanacağım terimler güçlerle ilgili olan kısımlar Latince olacak.

Ateş - İgnis
Buz - Glacies
Telekinezi - Telekinesis
Zihin kontrolü – Mens İmperium
Yardımcı Ruh – Auxilium spiritus (Mark ın gücü için bir isim ya da bir tabir bulamadığım için şimdilik böyle)
Ruh Avcısı – Anima Venator
Su- Hoc

Toprak - Solo

Hava - tempestas
(Vinculum İnter Nos Aramızdaki bağ) 

Başardık  [NCT]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin