MARK
Sonunda Jisung koordinatları bulmuştu. Tek yapmamız gereken baskını düzenlemekti. Bu aralar çok yoruluyordu Jisung'un bedeni, Chenle ise ona yardımcı olduğu için gayet mutluydu. Haechan bazı sorunlar yaşadı bu aralar çünkü kendisi bir ruh emici ve Mark bir ruh ile bütündü. Kendini kontrol etmesi çoğu zaman zor olmuştu Haechanın. Jaemin şuan en güçlümüzdü, Jeno ile ortak kullanıyorlardı güçlerini. Uzun süredir Jeno bizimle olmadığı için Jaemin grubu ayakta tutan kişiydi. Uzun bir aradan sonra Jeno bizimleydi bugün,gerginliği Jaemin e çok yansımıştı. Güçleri ortak kullanmaları sadece güçleri kullanmaları anlamına gelmiyordu. Biz güçlerimiz ile bir bağ olduğumuz için duygularımız de o doğrultuda adaptasyona uğrardı. Jaemin ve Jeno sadece güç değil duyguları da ortak yaşıyordu. Eğer Jaemin yorgunsa kesin Jeno yorgundur. Kimi zaman bu durumun onları çok yorduğundan bahsederlerdi.
Sonunda Jeno bize katılacaktı. Hazırdık, sadece gayet normal bir insan gibi Jisung'un bulduğu koordinatlara gidecektik. İlk defa bu kadar sessizdik. Yangyang sessizliği bozan ilk kişi oldu.
-Eğer Mauvaise Puissance yenersek biraz bile olsa rahatlayacak mıyız?
-Sanırım Yang .Renjun başını Yang'ın omzuna yasladı ve derin bir nefes aldı. Gerçekten çok yorulmuşlardı artık. Jaemin ve Renjun'un taşlarını bulduklarını düşündüklerinde aslında yanılmışlardı. Jaemin ve Renjun'un taşları parçalara ayrılmıştı ve çok az bir süre vardı. Eğer taşlar tamamlanmazsa bu durum sadece Jaemin ve Renjun'u değil aynı zamanda Jeno ve Yangyang'ıda etkileyecekti.
Koordinatların olduğu yere geldik. Bir köydü burası -tabi köy denemezdi artık- garip sesler geliyordu. Bu sesleri biz anlayamazdık. Kötü güç olarak bahsettiğimiz kişiler insan dışı varlıklardı.
-Şimdi planı anlatıyorum. İlk olarak Aiden ile kaç kişi olduklarını öğreneceğiz, öğrendikten sonra herkes bir yere geçecek ve dikkat dağıtacağız eğer az kişilerse halletmemiz daha rahat olacak. Aiden sıra sende.
Aiden bedenimden ayrıldı ve şuan kutlama yaptıkları yere ulaştı. Sadece 4 kötü vardı. Aiden geri döndüğünde plana tekrar döndük.
-Herkes eşleri ile gidecek. O zaman daha güçlü olacağız çünkü. Yutkundum çünkü Haechan ile ilk defa bu kadar yakın olacaktık. Jaemin ve Jeno birlikte bir yere ilerlediler. Plan olması gerektiği gibi ilerliyordu. Haechan biraz gergindi.
-Sorun olmayacak merak etme. Dikkat dağıtmak için bir taşı sertçe yere vurdum. Aralarından biri fark ettiğinde sesi diğerlerine bir şeyler dedi ve bu tarafa doğru gelmeye başladı. İyice bize yaklaştığında Haechan ruh emici gücünü serbest bıraktı. Aiden için ne kadar endişelensem de dediği şey ile rahatladım. "Beni etkilemiyor Mark" başımı salladım.
-Haechan hepsini kullan. Canavar gözlerimizin önünde parçalandıktan sonra diğer gruba doğru ilerledik. Tek bir tane kaldığında son darbeyi Jisung koymuştu. Ortaya toplandık. Bedenleri yakmak için hepsini bir araya topladık. Yangyangbir şey gördüğünü belli etmek için Jaemin'i durdurdu.
-Çocuklar şuna bakın. Gösterdiği şey başlarının en iç köşesinde tek parlayan şeydi. Jisung dikkatli bir şekilde eğildikten sonra hiç çekinmeden elini kafasının içine soktu ve parlayan şeyi çıkardı.
-Aman tanrım bu İgnis taşının bir parçası. Jisung eline aldığı taşı ve yanan ateşe doğru tuttu.
-Benim taşım bu. Jaemin hissettiği güç ile taşa yaklaştı.
-Taşlar 8 parçaya ayrıldı. Bizim taşlarımızı bulmamız çok zor oldu. Zorluğun en büyük izini Yangyang taşıyor. Lucas'ın sağ omzunda büyük bir dikiş vardı. Taşların parçalarını toplarken kolundan olmuştu en başta.
-Ama burada hiçbir şey yok. Chenle etrafa göz gezdirip gelmişti. Sadece elinde büyüklerden birinde bulduğu harita vardı. Jisung'a uzattı elindeki haritayı.
-Hyunglarım biz daha yolun başındayız. Jisung haritayı ortadaki kütüğün üzerine serdi. Harita çok karışıktı ama Jisung bu alanla ilgilendiği için anlayabiliyordu. Elini olduğumuz yerin üzerine konumlandırdı.
-Bu sadece yok edilecek köylerden bir tanesi. Amaçları köyleri ele geçirip yağmaladıktan sonra kendi habitatlarını büyütmek. Burası büyük bir yer işimiz daha da zorlaşıyor artık.
Jisung gerilmeye başlamıştı bu belliydi. Jaemin cesetleri kontrol ettikten sonra onları ateşe verdi. Biraz ilerlemeye başladığımızda yanıma Haechan'ı çektim.
-Haechan Aiden senin ona etki etmediği söyledi. Haechan başını eğdi ve fısıldadı.
-Çünkü sen diğer parçamsın.
-Nasıl yani?
-Mark herkesin bir eşi var ve güçleri birbirlerini dengeleyen güçlerden. Yani sen ruh emici özelliğimi dengeleyen kişisin. Haechan'ın gözleri onu tanıdığımdan beri ilk defa bu kadar güzel parlıyordu. Elimi nazikçe yanaklarına koydum ve okşadım.
-Diğer yarım ha. Başını salladı bu ciddi anlamda en uzun temasımızdı ve o olay gerçekleşti. Aiden için endişeliydim ama Haechan benim diğer yarımsa onu pek etkilemezdi. Üyeler bizi izlemişti herkes 32 diş sırıtıyordu. Hava çok karanlıktı bu yüzden benim evime dönmeye karar verdik.
Eve girdiğimizde garip sesler geliyordu. Yukarıdaki odalardan geldiğini tespit ettiğimiz ses doğru ilerledik. Açık kapının arasından baktığımda annemin güç kullandığını görmüştüm. Ağzım açık ona bakıyordum. Bu yüzden bizi kabul etmişlerdi, annemde bizim gibiydi. Annem beni fark ettiğinde sakince yanına çağırdı beni. Diğerleri kap pervazından izliyordu.
-Anne, J-jaehyun Hyung
-Mark bunu ne zaman söyleyeceğimi bilemedim ama takımın yarısını topladığınız zamanın iyi olacağını düşündüm. Artık biliyorsun, Medicus (şifacı) bir annen var. Jisung merakla odaya girdi.
-Bayan Lee kitapta geçen şifacı gerçekten kendini iyileştirirken mi öldü?
-Evet Ji. Biz şifacılar kendimizi iyileştirmek için çok güç kullanmamız gerekir. Usta şifacı ağır bir hastalık pençesindeydi. Sonucunu biliyorsun. Taşlarla ilgili bir şey buldum. Sadece 8 taş yok. Sayamayacağımız kadar çok var. Onlara sahip olan yok sadece.
-Bayan Lee yani biz 8 kişi değiliz. Takımın yarısı dediğinize göre daha çok kişi var. Tahminen Jaehyun hyung onlardan birisi.
-Evet Jaemin, Jaehyun Magnet (mıknatıs) gücüne sahip. Güç kontrolünde usta kendisi. Son bir parçası kaldı. Onu tamamladığımızda güçleri tamamlanacak. Bu arada Jeno ve Jaemin güçleriniz ile ilgili bir sorun yaşıyor musunuz?
-Sadece bazı kullanımlarda alışık olmadığımız için zorlanıyoruz. Jeno lafa atıldı. Biraz sohbetin ardından büyük bahçeye yatakları serdik beraber yatacaktık. Hep beraber gökyüzüne bakıyorduk bir şeyler düşünmeye başladım.Aklımı kurcalayan şey normal yaşantımızda Sicheng hyungun garip tavırlarıydı. Onun bizden biri olma ihtimali artık daha doğru geliyordu. Bütün bir akşamın yorgunluğu ile etrafa bakınmaya devam ettim. Haechan yanı başımda oyun oynuyordu, onu izlemeye karar verdim. Her noktasını incelemeye başladım, yüzündeki benleri , kirpiklerini ; yüz ve dudak yapısını. Başını bana döndürdü,birbirimize bakmaya başladık. Aniden ağır basan öpme duygusuna engel olmadım. Yumuşak dudaklarımı pembe dudaklarına bastım. Dudaklarım üzerindeyken gülümsedi ve ayrıldığında başımı göğsüme yasladı.
-İyi geceler fullsun
-İyi geceler Makı. Derin ve huzurlu bir uyku vakti.
Umarım beğenirsiniz.Hatalarım olabilir kusuruma bakmayın. 🥰🥰🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başardık [NCT]
FanfictionBir an önce bulmamız gerek Hyung....Sadece 2 saat kaldı. Ana Çift Nomin