Bu bölümü geciktirdiğim için özür dilerim:)
Bir tablo dikkatimi çekti
Tablonun üzerinde şunlar yazıyordu,
1978 William Will caddesi no:4 476553
LİSA:Aaa bu bizim siyah kutudan çıkan yazılar değil mi?
BELLA:Aynen öyle Lisa.
Ama oda ne tablonun altında bir göz işareti vardı acaba ney kastediyordu hemen tabloyu elime aldım ve tablonun arkasını çevirdim tablonun arkasında küçük bir siyah kutu vardı siyah kutu bantlan yapıştırılmıştı hemen Bella'yı çağırdım ve kutuyu çıkarmayı başardık ve siyah kutuyu açtığımızda anahtarı gördük bu bizim kapının anahtarı olabilir miydi ?. Hemen anahtarı kapıya soktuğumuzda kapı hemen açıldı Gerçekten de çok mutlu olduk hemen odadan çıktık sessiz bir şekilde yavaşça kapının önüne geldik ve kapıyı açmaya çalıştığımızda kapı açılmadı!!
BELLA:Ne yapıcaz şimdi ha ?.Hepsi senin suçun!
LİSA:Ne? Buraya gelmemizi isteyen sendin !
BELLA:Tamam Lisa kusuruna bakma özür dilerim.
LİSA:Sıkıntı yok.Neyse hadi buradan çıkmanın bir yolunu deneyelim.
BELLA:Tamam o zaman
Derkennnn arkamızdan birisi yardım edin yardım edin diye bağırıyordu hemen o sese doğru yöneldik ve karşımızda bir kız çocuğu vardı hemen yanına koştuk çok şaşırmıştık çünkü kız çoçuğunun bir kolu kesilmişti baya üzüldük hemen ben şöyle bir soru sordum,
LİSA:Senin ismin ney bakalım?
KIZ ÇOCUĞU:Benim adım Kate.Lütfen bana yardım edin lütfen.
BELLA:Tamam sakin ol sana yardım edicez .Peki sana bunları kim yaptı?
KATE:Mark amca yaptı.
LİSA: Peki Mark kim ?
KATE:Bu evin sahibi,herkes bu evin sahibinin öldüğünü zannediyor fakat öyle bir şey yok.
Nasıl yani bu evin sahibi gerçekten de ölmemiş miydi? Neyse daha sonra Ne oldu Kate
KATE:Mark amca yurtdışına çıkıcaktı çok işi vardı bu yüzden kızıyla ilgilenemiyeceği için kızını bir aileye verdi ama yurtdışından dönünce kızını onlardan alıcaktı sözde,fakat yurtdışından geldiğinde kızını o aileye emanet ettirdiği için çok pişmandı çünkü Mark amcanın kızını o aile kaçırmıştı!!! Bu yüzden Mark amca o günden bu güne kadar her aileden nefret ediyordu bu yüzden de katil gibi o aileri öldürüp kızları büyüdüğünde onlara siyah bir kutu gönderirdi ve sonra o siyah kutuya Notlar bırakıp kızların buraya gelmesini söylerdi ve kızları bir odaya kitleyip onları öldürürdü bu yüzden Mark amca kötü birisi oldu.
LİSA:Ama bizi neden öldürmedi?
KATE:Eğer buradan kaçmazsak bizide öldürecek.
BELLA :Hadi kaçalım o zaman eğer ölmek istemiyorsanız?
LİSA : Tamam da nasıl kaçıcaz?
KATE :Ben biliyorum Mark amcanın odasında anahtar var hemen onu alıp kaçalım.
LİSA: Tamam hadi hızlı olmalıyız.
BELLA:Tamamdır hadi gidelim.