İyi okumalar...
Yatağımdan doğruldum,ve yeni bir güne merhaba dedim.İnanamıyorum,5 dakika erken kalkmışım.Yatsam mı tekrar?Ne de olsa,5 dakika da 5 dakikadır.Ama ben uyuyamamam ki,tekrar.Yatsam mı yatmasam mı diye,düşünürken fark etmeden kalkmıştım bile.
"Babasının ayısı uyanmamış mı?"babam tarafından sorulan müthiş soru,kafamı karıştırmaya yetmişti.Ayı demesine mi kızsam,yoksa karşısında beni görüp,'uyanmadın mı?'diye,sormasına mı.Biz ailecek müthişiz!
"Yaa baba.Benim gibi tatlış bir şeye Nasıl ayı dersin." Diye,cırladım.
Babam yanıma yaklaşıp yanaklarımı sıktı "Ben seni sevdiğimden diyorum.Hem eğer şimdi kalkamazsan son sınıfının ilk gününden geç kalmış olursun."
Annem de mutfaktan söyleniyordu:"Kızım,hızlı ol.Kahvaltı hazır bile."
Babamın yanaklarından öperek,hemen banyoya geçtim.Elimi yüzümü yıkayıp,öcüye benzemediğimden emin olduktan sonra ise hemen mutfağa gittim.Malum kahvaltı Zamanı!
"Annem,benim yine masayı donatmış.Mis,miss!"
"Teşekkür ederim.Ama daha ağzına bir lokma bile almadan Nasıl anladın mis gibi olduğunu?"dedi,annem.
Annemin yanına ilerleyerek:"Benim annem,neyi kötü yapmış ki,yemekleri de kötü olsun?!"Dedim,ellerimi boynuna dolayarak.
"Biraz da sen yardım etsen,böyle yağ yakacağına."
"Kime diyorum ki ben,"diye de,ekledim.
Annemin hayıflanamsı üzerine ,Tekrar yerime geçmiştim.Babam da da ne mide var.Her şeyi silip süpürmüş 5 dakika içinde.Bana kalanlarla yetindikten sonra,Üstümü değiştirmek için odama gitmiştim.Eteğimi ve gömleğimi üstüme giyindikten sonra, saçlarımı da özenli bir şekilde taradım ve makyaj olduğu dahi belli olmayan hafif bir makyaj yaptım.Ve hazırdım...
"Baba,ben hazırım.Hadi,gidelim..."
"Tamam,kızım.Bekle anahtarımı alıp hemen geliyorum."dedi,babam ve salona doğru gidip,anahtarı alıp yanımıza geldi.
Annemle de vedalaştıktan sonra,babamla birlikte dışarı çıktık.
Babam her sene olduğu gibi bu yıl da öğüt vermeye başladı:"Kızım,ben sana çok güveniyorum.Ve doğru kararlar alacağından eminim.Bu yıl senin için diğerlerinden daha önemli,Eğer iyi bir mesleğe sahip olmak istiyorsan,kafanı yalnızca derslerine odaklamalısın.Yani arkadaşlarını da oldukça özenli seç,lütfen."
"Bunu söylemene gerek bile yok baba.Ben bunun farkındayım,ve senin gibi bir doktor olmak için de elimden geleni yapacağım." ;D
Babam tebessüm etti,bir şey söyleyecek gibi oldu ama söyleyemedi.Nihayet okulumun önünde durmuştuk.Babamla da vedalaştıktan sonra babam gitti.
Ben ise kocaman harflerle yazılmış olan "Olcay Koleji" yazısıyla bakışıyordum.Bakışmamızı bitirdikten sonra,okula doğru yürümeye başladım.Sınıfıma okulumuzun Web sitesinden bakmıştım.12/A!Yeni sınıfım 12/A idi.Umarım, geçen yılki arkadaşlarımla ayrılmışımdır.Çünkü onlarla aynı sınıf içerisindeyken,dikkatimi fazlasıyla dağıtıyorlardı.Bu düşünceler içerisinde sınıfımı bulmuştum.Çok geniş bir sınıftı,ve ferah.Tam hayalimdeki gibi.Her şey istediğim gibi gidiyordu yani.Sınıfta yaklaşık 10 kişi vardı.Birçoğunu tanımıyordum,bu da tam istediğim gibi bir şey.Ama tanıdığım biri vardı,Okul ikincimiz.Ben size söylememiştim,Ben okulumuzun denemelerdeki birincisiyim.Ama o kadar da havalı bir şey değil.Çünkü bizim okuldaki neredeyse herkes çok zeki.Zaten ben egolu biri değilimdir.Sadece azıcık birazcık özgüvenliyimdir diyelim.