Bir gün hayatın ansızın değişir.
Sabah herkes ister ki kendi kendine o yumuşacık yatağından zoraki ama bir o kadar tatlı mayışmayla kalkmak , ama ben bende ne oluyor dersiniz ablamın yeni ergenlikten çıkmış sesi ve annemin ona bağrışları ....
Gerçekten bunu duymak istemezsiniz. Kendimi tanıtmaya gelirsem ben Bulut Kırmaç , normal seviyede bir aileden olan lisedeyken sözde inek olarak anılan ama aslında sadece öyle gözüken biriyim. Lisede sadece ablamın sayesinde tanınırdım tırnak içinde söylüyorum ona göre o bir '' popi '' . Ergenliğine veriyorum artık. Onun arkadaşlarına göre yakışıklıymışım da kullanmayı bilmiyormuşum. Bence onların tabiriyle popi olup sadece çıkmak için çıksam biriyle sevdiğim kişiyle aramda ki şeylerin heyecanı ne kadar olur ki. Beni biraz kızsı düşünceleri olan biri olarak görebilirsiniz ama ben sadece sevdiği kişiyi bulup her şeyin ilkini onunla denemek isteyenlerdenim . Lise dönemine kadar sus pus oturan çocuk şuan konservatuar dans bölümü öğrencisi. Bakmayın böyle söylemesi kolay olduğuna bu bölüme girebilmek için ne kadar çalıştım geceleri çalışmaktan bir yerlerimi morarttım ama yüzde yüz burslu olarak sonunda kazanmıştım.
Şuanda hayatımda danstan başka heyecan verici bir şey yok. Dans yavaş yavaş hayatımda çok büyük yer kaplamaya başladı ve tabi bu kadar çok yer kaplamasının nedenlerinden birisi de içimde ki boşluğu doldurmasından kaynaklanıyor. Küçüklüğümden beri içine kapanık kendi dünyasında yaşayan bir çocuk oluşumdur. Çevremdeki insanların önyargılı bakışlarından, yapmacık gülümsemelerin den ve çıkarcı davranışlarından uzak durup kendi dünyam da yaşamayı tercih ediyordum. Ta ki bir bir gün dans eden insanların dans ederken yaşadıkları acıları, hüzünleri, ve kırgınlıkları dans ettikleri o bir kaç dakikada unutup bütün varlıklarıyla kendilerini dansa verdiklerini görünce dansa ilgim tam olarak başlamıştı.
Günden güne yeni hareketler öğreniyor ve dans ederken çevremdeki her şey bir kaç dakika kayboluyordu. Her insan ruhuyla dans edemezdi ruhuyla dans eden insanlar sadece dans için yaşarlar her dans edişlerinde ilk dans edişleri gibi canlı ve heyecanlı dırlar. Dansa bu şekilde başlamıştım ve bir daha da, bırakamadım. İçimdeki boşluğu dansla doldurdum. Çevremdekiler ilk başta buna karşı çıksalar da ilk defa bir şeye karşı bu kadar kararlı ve ısrarlı davrandığımı görünce kabul etmekten başka seçenekleri kalmamıştı.
Bu kadar tanıtma yeterse artık bin bir zorlukta o yumuşacık yatağımdan kalkıp banyoya girdim. Beni ancak iyi bir duş kendine getirirdi .Duştan sonra sade ama benim için daima bir numaralı olan gri tişörtümü giydim altıma da bir kot tamamım işte.
Merdivenlerden inerken uyanmama sebep olan o bağrışmalara yaklaşmaya başlamıştım . Ablam her zaman ki gibi arkadaşlarıyla bir yerlere gezmeye gitmek istiyordu annem ise deli gibi buna karşı çıkıyordu. Valla ben bu sesi dinleyeceğime izin bile almasına gerek duymadan evden postalardım . Bu sese dayanamayarak olaya el atmam gerektiğini anladım .
''Allah aşkına ne bu ses ? '' Artık ablamın bu gezme tozma isterine o kadar alışmıştım ki takmıyordum bile . Annem sitemli bakışlarını bana yollarken
''Sömestr da için hanımefendi arkadaşlarıyla Uludağ'a gitmeyi planlıyormuş.''
''Eee ne olmuş gitsin işte.Hem bende o zaman kafamı dinlerim. '' Ablam işini biliyordu.Daha okulların yeni başlamasına rağmen şimdiden izini koparmaya çalışıyordu.Annemin şaşkın bakışlarına aldırmadan ablamın yanından geçiyordum ki kolum birden ablamın uzun tırnaklarına takıldı . Bana kedi bakışları atmaya başladı. Bu bana yardım et demek bakışıydı. Annem dönüp bezmiş bakışlarımı atarak
''Anne ablam sana oradan kolları dolu hediyeyle döneceğini söylüyor. Bence harika bir fırsat kaçırma '' dedim ve göz kırptım. Kadınların vazgeçilmez zaafı olan kıyafet kullanmak bana en basit yöntem gelmişti .
Bu konuşmaya daha fazla dayanamayarak kendimi evden attım . Şimdi o bin bir zorlukla kazandığım üniversiteme gidip biraz dans edip yarınki dans sınavı için çalışabilirdim. Öyle hazırda bir yeteneğim hiç bir zaman olmamıştı her zaman fazla çalışmalarımla öyle insanlara yetişmiştim ve öyle de devam edecekti.
Okula geldiğimde üstümü değiştirmek için soyunma odasına gittim. Okulda fazla arkadaş edinmemiştim sadece iki kişi vardı . Arkadaşlarımda bana yeterdi.Biri her zaman dansına özenerek baktığım Ozan diğeri ise kız olmasına rağmen daima çekinmeden içten ve dobra konusan İrem'di. Soyunma odasında Ozan elinde telefona bakarak gülümsüyordu. Kesin yeni bir sevgili yapmıştı. Hiç onu rahatsız etmeden dolabıma gittim ve dans kıyafetlerimi giydim . Sakın aklınıza farlı kıyafetler gelmesin ben modern dans okuyorum ve dans kıyafeti olarak benim rengim olan gri eşofmanımı ve bir tişört giydim . Baktım ki Ozan'ın dünyadan haberi yok soyunma odasından çıktım ve dans sınıfına girdim. İllaki bana yeni bulduğu kızı sınıfa girer girmez balan dıra ballandıra anlatacaktı ve ben sadece dinliyormuş gibi yapacaktım.
Sınıfta İrem ve bir kaç kişi vardı çalışan geri kalan herkes hoca gelene kadar kaytarmayı seçmişti.Isınma hareketleri yapmaya başladığımda yanıma İrem geldi.
''Naber yakışıklı ? '' Her zaman ki neşeli İrem'di işte .
''İyidir.Murat hoca sınav için bir konu verdi mi ? '' Direk konuya atlıyorum işte bu kadar odunum . Sorumu bu kadar çabuk dile getirdiğim için biraz kaşlarını çatsa da cevap verdi .
''Hayır konu tamamen bize aitmiş. '' dedi . İrem ne kadar iyi kız olsada hep bir mesafem olmuştu ona karşı ama o bunu anlamayarak daha da yanıma geliyordu.Bir zaman sonra ona alışıyordunuz sanırım o yüzden bende ses çıkartmıyordum.Bir iki dakikaya sınıf dolmaya başlamış ve arkalarından Murat hoca girmişti. Herkes ondan deli gibi korkardı.En başta ben çünkü o kadar sert yapısı vardı ki yaptığınız dansı beğenip beğenmediğini zor anlıyordunuz. Bunun için deli gibi çalışıp gözüne girmeye çalışıyorum.Sert duruşunu bozmadan
''Bugün sadece sizi izleyeceğim sınavınıza nasıl bir kareografi hazırladığınıza bakacağım .'' İşte dedim kendime kaç gündür hazırladığım kareografimi hocaya gösterip kendimi beğendirebilirdim. Herkes bir kenara çekilip kareografi’sini çalışırken bense hocanın yakınında bir yerde çalışmaya başladım . Tam hoca bana dikkatini vermiş bakarken sınıfın kapısı çalınmadan açıldı ve içeri tamamen dışarıyla bağlantısı kopuk ama son derece güzel bir kız girdi.Tabi ki güzel olması yaptığı şeyi unutturmuyordu. Ne kadar güzel olsa da hocanın gözüne girmeye bu kadar yaklaşmışken dikkatleri dağıtmayı başarmıştı. Omzundaki spor çantasını yere bıraktı ve kimseye bir şey demeden sırtını duvara yasladı ve elindeki telefon ile uğraşmaya başladı. Tam Murat hocanın ona bağırmasını azarlamasını beklerken sanki hiçbir şey olmamış gibi Murat hoca hala dans edenlere bakıyordu . İşte bu garipti Murat hocanın seslenmediği ve ondan korkmayan bu kız . Hem de tam benim dansımda sınıfa girip dikkati dağıtmıştı. Allah aşkına kim bu kız ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM DANSI
Romanceyarıda kalmış hayaller ve alınması gereken bir intikam. aşk mı? alınması gereken intikam mı?