t/i -twoje imie
I/t/p- imie twojej przyjaciółki
I/b- imie bangtanaOd paru tygodni dobrze ci się rozmawiało z i/b, w [wybrany dzień] postanowił zabrać cię do:
Jin:swój dom
Gdy tylko usłyszałaś przez telefon od chłopaka czy chcesz do niego przyjść,natychmiast wsiadłaś w auto i przyjechałaś (jin mieszka 3km od ciebie.) Chłopak ugotował wam ramen i usmażył [wybrane danie].
Po skończonym posiłku poszłaś z jinem na kanape i zaczeliście.... oglądać drame (( ͡° ͜ʖ ͡° )) gdy zaczeły sie reklamy jin wstał
-t/i bo... dość sie długo znamy i chciałbym sie spytać, zostaniesz moją... p-przyjaciółką?
tylko się uśmiechnełaś i powiedziałaś
-oczywiście jin!
Przytuliliście sie
J-hope:kino
poszłaś z hobiaszem do kina na jakieś romansidło, które wybrałaś,kupiliście popcorn i cole, po skończonym seansie gdy wyszliście na dwór,był już praktycznie zmrok.
Chłopak martwiąc sie że po drodze jeszcze ktoś cie porwie,odprowadził cię do domu. W podziękowaniu przytuliłaś go i dałaś małego całuska w nosek.
-Dziękuje Hoseok że mnie odprowadziłeś
-to nic takiego t/i... chciałem sie spytać, możemy zostać przyjaciółmi?
-to my nimi Nie jesteśmy?
usmiechłaś sie na co hoseok odpowiedział tym samym i przytulił cię
jimin:park ( ͡° ͜ʖ ͡° )
(No a jakby inaczej XD)jimin zaprosił cię wieczorem do parku, gdy już się wyszykowałaś wyszłaś z dormu i poszłaś w umówione miejsce, chłopak czekał na ciebie z... bransoletkami?!
Na początku ich nie zauważyłaś,dopiero jak chłopak je wyciągnął i powiedział
-t/i bo...chciałbym sie z t-tobą p-p-przyjaźnic! Mo...żemy?
-oczywiście chim chim
Wręczył ci bransoletkę i przytuliłaś go.
Tae: taka sama sytuacja jak z Jiminem tylko na placu zabaw.
Rm: restauracja
Rm postanowił zabrać cię do jednej z restauracji w seulu, w dodatku tych droższych bo chłopak mógł sobie pozwolić na takie restauracje.
gdy już byliście i zjedliście wszystko, wyszliście,była 17 ale było ciemno, Rm odprowadził cię do domu.
gdy już byliście na miejscu i szukałaś w torebce kluczy od dormu, chłopak sie spytał
-t/i... zostaniesz moją przyjaciółką?
-tak głuptasie
Chłopak sie zarumienił i zamknął cie w uścisku. Gdy otwierał ci drzwi do mieszkania przez przypadek wyrwał drzwi z nawiasów
-to niechcący! T/i!
Suga: jego dom
Gdy byłaś u Yoongiego w domu bez wahanie ci to powiedział, uśmiechłaś się a on po chwili cie przytulił.
Jungkook: taka sama sytuacja jak z j-hope'm tylko w twoim domu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przepraszam za błędy ortograficzne i brak gifów,buźka.