1 èvad 2 rèsz

35 6 1
                                    

Soul sètált az utcán,mikor benèzett az egyik sikátorba,ahol meglátott  egy farkasembert,aki egy lányra támadt.Oda futott ès rátámandt a farkasemberre,aki nagyot nevetett.-Mit kèpzelsz te ember? Azt hiszed legyözhetsz,mert,ha igen akkor tèvedtèl.Ekkor a farkasember hozzávágta Soult a falhoz.-már is vèged?Ekkor Soult felállt.-nem nagy a pofád egy kicsit,mert,ha igen akkor tèvedtèl.-Tudod kive beszèlsz?kèrdezte a farkasember.-Egy nagypofájú gyökèrrel?-Nem,Falstelo a legerősebb Óriásfarkas a világon.-Ès ez kit èrdekel?kèrdezte Soul.-Majd meglátod.Ekkor Falstelo ráharapott Soul vállára.Ekkor Soul keze pengèvè változott,azután kitèpte Falstelo szájából a kezèt.Soul becsúszott Falstelo alá ès felvágta a hasát.-most dumálj.Ekkor Falstelo hasa azonnal begyógyúlt.-Mièrt gyógyúlt be?kèrdezte Soul.-Mert óriásfarkas vagyok ès ez a kèpessègem,te bolond.Eközben a lány egy golyót eresztett Falstelo fejèbe.-Te kis ribanc mit kèpzelsz.....-Fogd be a pofádat.Mondta a lány.Ekkor Falstelo elfutott.-Köszi,hogy megpróbáltál megmenteni,de nem kell,amúgy Rachel vagyok.-èn pedig Soul,de mièrt kergetett Falstelo?-Mert már rálőttem egyszer ès ezèrt.-Mièrt löttèlk rá?Mert láttam hogy evett egy embert.-De attol mèg nem kellet volna rá lőnöd.-Nem èrek rá itt cseverèszni,nekem indulnom kell,majd mèg találkozunk, Szia!-Szia!Azzal Rachel Elviharzott.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 27, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Gyilkosok KözöttWhere stories live. Discover now