1.Bitch

26 6 0
                                    

Dnes jdu do nové školy....
Společně s mými bratri a mojí mamkou jsme se museli odstěhovat, protože moje mamka pracuje pro jednu prestižní značku kosmetiky a potřebovali ji zrovna do jedné pobočky v Cronwelu .Bydlela jsem  odtut jen pár kilometrů, ale s mamkou jsme se stejně shodli na tom, že bude rozumější chodit do školy kterou mám nejblíž.

Ráno jen rychle vstanu hodím na sebe nějaké džíny bílou halenku a pleťový cardigan.,,Ahoj Jessie "pozdravili mě jednohlasně mí dva bráškové v kuchyni .,,Čau kluci"pozdravila jsem dvojčátka. Pak už po sobě začali Ben a Chris házet hrášekem. Vtom přišla mamka a  začala jim oběma nadávat.Rychle jsem pozdravila i mamku vyběhla ze dveří,  venku vzala kolo a jela směrem k nové škole. Byla jsem trochu nervní přiznávám, ale vždycky jsem milovala změny.

Do školy jsem to mohla mít maximálně 10 minut a sama jsem se divila jak rychle jsem tam byla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Do školy jsem to mohla mít maximálně 10 minut a sama jsem se divila jak rychle jsem tam byla.  Kolo jsem dala na stojánek před školu a vrhla se do budovy. Včera jsem se tu byla přihlásit s mamkou, takže jsem se tu malinko vyznala. V ruce jsem měla instrukce které jsem dostala při včerejším setkání s ředitelem této školy. Byl tam rozpis tříd a rozvrh.
Až když jsem procházela chodbou a hledala učebnu kam jsem se měla dostavit první hodinu uvédomila jsem si, že jsem se mohla trochu líp upravit. Měla jsem na sobě jen obyčejný outfit a vlasy jen nahráblé do drdolu, zatímco okolo mě pochodovaly holky s vysokými ulízlími culíky a na sobě měli většinou značkové oblečení. Hlavu jsem si ztoho nedělala a tak jsem dál hledala mojí třidu.

Když už jsem jí našla opatrně jsem otevřela dveře a vstoupila dovnitř. Ještě nezvonilo a tak tam sedělo jen pár lidí. Sedla jsem si do zadní lavice když tvom kluk, který seděl hned v první řadě jemně zakašlal. Přesně takový to falešny kašlání když se člověku něco nelíbí. Ignorovala jsem to a čekala na hodinu. Do třídy vstoupili tři holky. Ta první  vypadala prostě jako obyčejná šprtka a sedla si vedle toho "falešně kašlajícího kluka" a otráveně ho pozdravila.Ta druhá měla hodně dlouhý zrzavý vlasy a rychlostí si to kráčela ke mně. A pak jsem přestala myslet na tu poslední . ,,Hele kámo to je moje místo"řekla vysoká zrzka a hodila si svojí značkovou kabelku na mojí (teď už bývalou lavici) ,,Pardón" zasyčela jsem otráveně a rozhlídla jsem se kam si můžu teď sednout . ,,Tady je volno křikla na mě snědá brunetka "ta třetí holka" co jsem před chvílí ztratila z dohledu. Jen jsem se mile usmála a přisedla si. ,,Ahoj já jsem Sofie ''
podala mi snědá brunetka ruku a představila se.,,Já jsem Jessica"usmála jsem se a taky se představila.,,Jo a tý zrzavý čubky se nevšimej to je Caroline ta největší bitch z celý školy "prohodila Sofie a začali zvonit.

Začalo mi docházet že s Caroline budou problémy. Okem jsem ještě zahlédla toho kluka jak na mě celou dobu civí...

 Okem jsem ještě zahlédla toho kluka jak na mě celou dobu civí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Ponořená🌊Kde žijí příběhy. Začni objevovat