Od obchodu to bylo k Jamesovo domu cca tak 10 minu. Po cestě při které jsem zjistila všechny Sofiiny úlety a letní lásky jsme došli k malé bíle ville, která stála na konci města. James bydlel v té nejbohatší části města kam patřili jen novostavby a luxusní baráky nejbohatších. ,,Monty uhni" křikla Sofie když otevírala přední vrátka. Vzteklá chivava štěkala jak pominutá, ale když zjistila že zná Sofie přestala si nás všímat a bežela po velké zahradě domů, kde se ztratila ve svých malých plastových dvířkách. ,,Musíme jít zadem, jeho mamka má skoro pořád návštěvy a stejně vždycky chodím zadem'' vysvétlila mi Sofie a zamířili jsme k zadními vchodu. Procházeli jsme jejich zahradou a zdravili nejspíš zahradníka. Říkám si že jsou asi hodně bohatý, když mají tak "božskej" barák.
Šli jsme do patra a otevřeli dveře. Byla tam velká místnost s obřím gaučem, plazmou a dvěma repráky. ,,Čau holky" prohodil James a vzal nám flašky a dal je chladit. ,,Kde máš vůbec pokoj, když máš po celym patře jeden velkej bejvák" zeptala jsem se nesměle. ,,Spim tady "prohodil a ukazal na obří gauč. Taky bych chtěla takovej bejvák prohodila jsem si sama pro sebe a vzpomněla jsem si na můj malej pokojík v patře kterej ješté nebyl vybavenej. Nebo se přestěhuju do suterénu, ale kde by pak bydleli kluci až by byli starší, zatím je má mamka v ložnici....
Párty začla okolo 9 kdy přišlo pár lidí z vyššího stupně. Sofie mě popadla za ruka a řekla mi že přijeli kluci z Penetrators a máme jim pomoct s flaškama k autu.
Vůbec jsem nevěděla o koho jde a tak jsme si myslela že to jsou prostě kluci z nějakého vedlejšího města. Vyběhli jsme z domu a šli klukům naproti....
Znaleštěný audiny vyšli kluci. Jejich počet se vůbec neschodoval s počtem míst v autě, ale člověk se tomu jen zasmál. Bylo jich tak 7. Začali nám podávat tašky když vtom mi jeden podal tašku a prohodil ,,Tebe neznám viď "usmál se a kouknul na mě. Ani jsem se nestačila nadechnout a Sofí nás začala seznamovat. ,,No tohle je Jessica, Jessico tohle je Chris chodí do čtvrťáku "nervózně se usmála a pobídla ať jdu hned za ní. ,,Těšilo mě" řekla jsem nejistě a otočila se k odchodu. Okem jsem ještě u auta zahlédla toho protivného Williema který přijel s Chrisem a stěmi ostatními a šla za Sofie.
Večer probíhal docela v pohodě, seznámila jsem se s pár holkama ze třeťaku a prohodila pár slov i s protivnou Caroline, kterou jak jsem zjistila tu nikdo neměl v lásce. Vůbec jí to ale nevadilo a bavila se po svém. Tancovala s ostaními kluky a viděla jsem jí jak s jedním odchází ven. Celej večer jsem musela koukat na Chrise, né že by se mi nějak líbil ale taky na mě neustále civěl i když všude chodil s Wiliemem. Pár holek se okolo něj mihlo, některý se k němu přímo lísaly, občas se na ně jen usmál, někdy je jen nenápadně odstrčil...furt jsem na něj musela koukat.
,,Ty si snad ze mě děláš prdel ne ?"ozval se divčí pisklavej hlas z venku a všichni běželi tím směrem. ,,To zní jak Nora" křikla jedna holka ze třeťaku.. myslím že se jmenovala Mia a běžela za ostatníma. Ještě jsem se podívala v rychlosti na gauč, kde před chvíly ještě seděl Chris s Wiliemem. Šla jsem za ostatními....Williem už tam neseděl, byl tam jen Chriss s flaškou v ruce...
ČTEŠ
Ponořená🌊
Storie d'amore17ti-letá Jessica žije v malém mestečku Crownelu. Nastoupila na novou střední a poznává nové lidi a její nová kamarádka ji nejednou ponoří do problémů, ale ne jen těch špatných .