1. Bölüm

15 2 0
                                    

Ay ışığının altında sakince duran çocuk sadece gökyüzüne bakıyor. Etraf sessiz. Sadece o var. Ne bir araba sesi, nede bir insan sesi. Sessizliğe bürünmüş çocuğun kulağına bir ses ilişiyor. Elini çantasına uzatıyor.

İçinden telefonunu çıkartıyor biraz bekliyor telefonunda çalan şarkıyı biraz daha dinliyor. Açmıyor. Telefonunu açmayan çocuğa bir sesli measaj geliyor. Mesajı açıyor.

Sesli mesaj bırakan kişi en iyi dostu taehyung.''Nasılsın Jungkook,Buluşalım mı? biraz canım sıkın gelmeni çok isterim, Seni sahilin orda bekliyor olacağım.''

Mesajı alan Jungkook'un yüzüne büyük bir gülümseme düşüyor. Çantasını alıp bulunduğu tepeden iniyor. Gecenin karanlığında yürürken kulaklığını takıyor. BU ona rahatlık ve huzur veriyor.

Sahile varan Jungkook'u Kumların Üzerinde oturan Taehyung karşılıyor. Kapüşonun altından gülümseyen Taehyung'un gülümsemesi Jeon Jungkook'u sevindiriyor. Onun yanına oturduğunda burnuna en sevdiği çöreklerin kokusu ilişiyor.

''Çörek mi aldın?'' diye soran Jungkook gözlerini tamamen açmış bçimde Taehyunga bakıyor.

''Ebet, sana aldım uzun zamandır yiyemiyorsun biliyorum. Çörekle aranda olan bağı kimse koparamaz.[Tae sırıtarak güler.] Sevineceğini düşünerek yaptım.'' diyen Taehyung'a Jungkook şaşırarak cevap veriyor.

''Sen mi yaptın?'' dedi gülümseyerek. Buna cevap olarak Taehyung''Evet ben yaptım. Tadına bakmanı tavsiye ederim.''. Bunun üstüne Jungkook çörekten büyük bir ısırık alır ve gözlerinin büyümesiyle yüzünde bir mutluluk ve şaşkınlık belirir.

Hyung, bu çok lezzetli. Satın almadığına emin misin?

Ne o Jungkook, inanmadın mı? Sence bu saate açık çörekçi var mıdır?

Mantıgen yoktur Hyung. Bu şeyler mükemmel.

Harbi o kadar güzel mi olmuş? Dur bi bakıyım.Gerçekten çok lezzetli bu.

O gece sahili izleyerek geçirirler. Çok gec saatte evlerine dönerler. Sabah çalan alarmla uyanan Jungkook yüzünü yıkadıktan sonra okula gitmeye hazırlanır. Dişlerini fırçalarken kaloriferin titrediğini görür. Titremenin sebebi olan telefonu eline alır. Ağzında diş fırçası varken telefona cevap verir:

Noldu Hyung?

Jungkook bu gün beraber gidelim mi okula?

Olur. Sen hazırlan çıkarken ararım seni.

Olur ben o zaman yataktan kalkıyorum.

Hyung! Cidden daha kalkmadın mı?

Kalkmam mı gerekiyordu?

Okulun başlamasına yarım saat var. Hemen kalk Hyung.

Tamam gözlerim izin verirse kalkıyorum.

Hyung!

Tamam kalkıyorum. Görüşürüz.

Görüşürüz Hyung.

Dişini fırçalamaya devam eden Jungkook aynada kendine bakar. Ağzındaki diş macununu gargara yaptıktan sonra tükürür. Okul kıyafetlerini giydikten sonra Taehyung'u arar cevap vermez. Jungook aklından''Kesin yine uyuya kaldı'' der ve aşağı iner. Çantasını takmış Tae'yi görür''Hyung hazırsın.'' bunun üstüne Tae sadece gülümser. Beraber okula yürürler

Moon Walking / TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin