»3«

24 3 8
                                    

TODODEKU

B: Okej, dzisiaj oceniany jeden z najpopularniejszych shipow w fandomie.


M: Osobiście nie lubię tego shipu, powodem jest to, że jest go wszędzie za dużo. Postaram się jednak ocenić to w miarę obiektywnie.

B: To jest jeden z moich pierwszych shipow z bnha, i mam do niego sentyment. Poza tym, jest uroczy uwu.

M: Dobra, też mam sentyment z ale faneczki TodoDeku są najgorsze ze wszystkich i strasznie zniechęcają do tego shipu huh...

B: E tam, marudzisz. Wypowiedz się o podstawach.

M: To ich nie ma... W sensie ma. Przepraszam, ale mam praktycznie same anty podstawy... Wracając, pierwszą z podstaw jest walka i to, że Deku uświadomił Shoto iż jest to jego moc, a nie jego ojca. Kolejna to moment kiedy Deku wysłał Shoto swoją lokalizacje (wysłał ją do pierwszej lepszej osoby, a Todo powiedział o Deku przyjaciel).

B: Ale ty zniechęcona. Jestem ciekawa, jak wielka gownoburza się rozpeta pod tym rozdziałem.

M: Ta... Dawaj lepiej więcej podstaw, bo mnie ludzie zjedza huh...

B: Hm. Pomyślmy... Fanowskie filmiki, gdzie midoryjek i Shoto się całują, się nie liczą. To nie wiem. :v

M: To może charakter?

B: Wiecznie beczacy Deku i opanowany Todocz. Hm.

M: W sumie pasują do siebie z charakteru, jak i z wyglądu. Chociaż... Czy ja wiem... Tak naprawdę patrząc na to jaki jest Deku... Nie wiem. No pasują do siebie no.

B: Pasować pasują. Mówie, uwu no.

M: Dobra czy ja mogę dać tu anty podstawy? Mogę bonusowo dodać jeszcze do tamtych shipów.

B: Dewej.

M: Więc tak. Todoroki i Deku nawet nie mówią do siebie po imieniu. Zielonowłosy boi się kontaktów z dziewczynami, co dopiero byłoby z chłopakiem. Zapewne gdyby mieli się całować to Deku zalałby się łzami ze strachu. I strasznie mało ze sobą rozmawiali. W sumie pierwszy i ostatni punkt dotyczy się także TodoBaku. Co do ShinKami narazie nic nie mam, muszę się chyba jednak wsiąść za mangę.

B: W sumie masz racje. Ale wiesz, shiperki i tak będą się upierały że to musi być kanon...

M: I know. W każdym razie przejdźmy do ocenki.

Ocena:

   ·Podstawy:
 
      M: Ehm... 3/10.
      B: 3/10.

   ·Wygląd:

      M: 8/10 tu się nie ma co   
      oszukiwać, wizualnie
      cudni razem

      B: 10/10, mówiłam. do
      chuja uwu.

      M: wyrażaj się hmpf.

   ·Charakter:

      M: Takie 5/10

      B: 6/10

  
   ·Ogółem:

      M: Dam temu tak z 5/10,  
      dziękuje 11-letnim yaoistką
      za niszczenie shipów uwu

      B: 6,5.

Zdjęcie shipu:

Zdjęcie shipu:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 31, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Stateczki tęczowym okiemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz