Благодарности

138 29 18
                                    

   Добре дошли на финала на краткото ни пътешествие до Древен Рим! Благодаря на всеки един от вас, който ме продкрепи било то с коментар, оранжева звездичка или просто като се наслади на историята! Благодаря ви, че ме придружавахте докато вървях п...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

   Добре дошли на финала на краткото ни пътешествие до Древен Рим! Благодаря на всеки един от вас, който ме продкрепи било то с коментар, оранжева звездичка или просто като се наслади на историята! Благодаря ви, че ме придружавахте докато вървях по стъпките на Бриана и се надявам на сте останали удовлетворени от прочетеното!

   Честно казано отдавна ми се искаше да напиша нещо свързано с Големия пожар в Рим, но така и не намерих подходящите елементи, с които да го обвържа в една сюжетна линия. Тогава се сетих за келтските фестивали на огъня, за които бях чела преди може би шест или седем години и си помислих, че предвид завладяването на Британия, която по това време е била населена с келтш, може би ще успея да обвържа нещата по някакъв начин. Тогава изведнъж Бриана се зароди в главата ми е бум... основните идеи се навързаха от само себе си.

   Да, има много противоречия между историците относно император Нерон. Бил ли е наистина луд или просто странна птица? Дали е бил в Рим по време на пожара или не? Определено аз не съм човекът, който би могъл да даде верен отговор на тези въпроси, затова в тази кратка история беше разгледана най-популярната от версиите за него. Едно е сигурно обаче, тъй като повечето учени се съгласяват относно това - императорът е бил ценител и покровител на изкуства като поезията и музиката, но определено дори и да е бил в Рим, когато Големия пожар се е разразил, той със сигурност не е свирил на цигулка, тъй като тя все още не е била изобретена.

   Е, след като и последния ред от историята на келтската принцеса беше изписан, ще се радвам да чуя цялостното ви мнение за сюжета, героите и изобщо изпълнението на идеята. Ако имате съвети или градивна критика, не се бойте да ги изкажете!

Лудостта на императораWhere stories live. Discover now