Ora 10: 30
—
—Stai departe de acei frați Tae.
Mârai Jimin, privind ui cu ura pe unul dintre cei doi frați care stateau in coltul opus al sali. In următoarea secunda Yoongi isi întoarse capul sinistru spre ei, facandu-l pe Jimin sa tresară.—De ce? M-am întâlnit cu Jungkook pe balcon si a fost foarte politicos.
Il intreaba Taehyung, privind ul pe Jungkook care il saluta cu mana, răspunzând ui si el, cu un zambet inocent.—Doar stai deoparte de ei.
Ii ordona ridicandu se de la masa.Candelabru l din mijlocul sali era tot facut din cristale, coborand lin pana pe podeaua, si ea făcută din cristale. Jimin isi putea vedea chipul inaintand spre balconul etajului. Nu vroia sa admire arta de pe pereți si nici sa faca vre un contact vizual cu cineva. Ura faptul ca acum pasea pe proprietatea lui Min Yoongi. Chiar daca totul era fara urma de praf, ii era scarba. Ii era greață să-și puna buzele pe paharele din cristale. Ii era scarba sa atingă tacâmuri le din argint.
Ajuns pe balcon, isi sprijină mainile de bordura din beton, privind peste gradina de trandafiri luminata de luna .
Kim Taehyung, este un prieten de familie si ține la el ca la un frate mai mic. Sa întors din Anglia acum o săptămână si avea de gand sa rămână aici. In Seul.
Trebuia sa il tina departe de Yoongi si fratele sau cu orice preț. Un tusit ii atrage atenția, facandu-l sa se întoarcă scarbit.—Park. Spuse Yoongi zâmbind nonșalant,lasandu si la iveala colții albi. Se pare ca micului tau prieten nu ii place sa asculte de alți.
Jimin isi arunca ochii la masa unde la lasat pe Taehyung, iar inima i se face cat un purice. Taehyung statea langa Jungkook , avand o conversație destul de plăcută dupa felul cu zambea.
Murmura o înjurătură, grabindu-se in direcția celor doi, încercând sa ignore privirea plina de satisfacție a celuilalt barbat.
—Tae! Rostește pe un ton serios, atrăgând ui atenția micuțului. Jeon, lasa-ne singuri.
—Oh? Dar de ce atata politețe? Ne cunoșteam de mult timp Jimin. Nu trebuie sa ma strigi pe numele de faimile.
Ii răspunde Jungkook zambind inocent, ridicandu-se de pe scaun. Guess i see you around?
—Yeah, see you later.
Taehyung ii raspunde printr-un zambet dulce.
Era la fel de frumos ca prima data cand la cunoscut, alături de fratele sau Yoongi.
Arata ca un adevarat prinț. Corpul sau bine facut si privirea inocentă te facea să crezi ca e un înger pe pământ.Jimin isi musca limba, urmărindul cum pleaca.
—Tine asta ,ți-e tii se potriveste mai bine. Spuse dandu-și jos lănțișorl , ce avea un ca pandantiv un cristal albastru.
CITEȘTI
S T I G M A
VampireMin Yoongi si Jeon Jungkook, doi frați care fac parte din grupul familiilor fondatoare ale orasului. La fel si Park Jimin si Kim Taehyung. Putini stiu insa secretul de faimile ale lui Yoongi si Jungkook, ei defapt sunt niste creaturi ale întuneric...