Era intuneric. Jimin alerga prin padure, vazand o lumina galben-rosiatica. Plamani il dureau din cauza fumului, iar talpile ii erau însîngerate. Alerga si alerga, si tot alerga, simtind cum inima ii mai are putin si ii sare din piept. In departare, lumina galben-rosiatica sa dovedit a fii flacari.Se uita in stanga si in dreapta implorand ca Jungkook sa apara, dar nu era urma de el.
Ajuns in fata unei camaruțe, respiratia i se taiase. Picioarele il lasa si cade pe pământ.
Gatul il ardea si incepu sa auda un sunet din ce in ce mai tare, pana cand realizase ca este tipatul sau.
—Ochi pentru ochi, dinte pentru dinte. Daca eu am pierdut o pe Suran din cauza ta, si eu ți l-am luat pe Taehyung.
Yoongi aparuse in fata sa, avand un zambet psihopatic. Ochii ii luceau, iar hainele ii erau patate de sange .Tipatul lui Taehyung se auzea in toata padurea, niste corbi au invadat cerul.
—Nu eu am omorât o!
Tipase ridicandu se in picioare. A luat o la fuga spre usa din fier, care avea o fereastra cu gratii.—Jimin ajuta ma! JIMIN!
Striga Taehyung din spatele gratiilor.Era o durere prea mare, simtea cum tot corpul il doare, si nu doar atata, suflerul sau era macelarit. Cand a ajuns la câțiva pasi de usa simti un brat puternic ce il prinse de cot, trăgându l inapoi.
—YOONGI LASĂ-MĂ! TAE, TAEHYUNG!!
Se zbătea, dar degeaba, nu avea nici-o sansa împotriva vampirului.—Visul lui Jimin ⬆️ —
Taehyung se strâmbă usor, simtind niste picaturi de apa cazand ui pe chip. Scoate un geamat nemulțumiți si isi deschide ochii dand de Jungkook care statea aplecat deasupra sa.
Mici picaturi de apa i se prelingeau pe firele de par maroni, usor carlionțate.
—Scuze ca iti stric somnul de frumusețe ,dar e ora 11 si toți au adormit.
Sopti Jungkook avand vocea răgușită. Taehyung simti un gol in stomac, iar inima i sa oprit.—C-Ce faci in cortul meu?
Reuși sa spuna, ridicandu-se in fund.—Shh!
Se încruntă, punându-și degetul arătător pe buzele carnoase ale blondului. Se uita scurt in jur, apoi isi fixa privirea pe Taehyung.—Ai spus ca vrei sa il vezi pe Jimin nu? Fa liniste daca vrei sa reușim sa ne strecuram in cabana vrajitoarei.
Taehyung înghiți in sec, prinzand ul de incheietura maini care o avea pe buzele sale. Sa apropiat de urechea sa, soptind :
—De ce esti ud?
Jungkook simți un soc electric in tot corpul. Buzele lui Taehyung aproape ii atingeau urechea.—Nu conteaza asta acum, hai ridicate.
Se îndepărta vampirul, simtind ca nu se mai poate abține daca m ai sta mult atat de aproape de el.
Taehyung dadu cearceafuri la o parte, dezvelindu si trupul tras prin inel. Purta o pereche de pantalonii scurti din satin mov cu talie inalta si o bluzița de aceasi culoare mult prea mare pentu corpul sau.
—Tu asa dormi între atatia necunoscuti?!
Il certa Jungkook in șoaptă.—Am o piele sensibilă ,ok?
Ii răspunse luand un halat tot din satin, de pe sacul de dormit a lui Jimin si il îmbracă.Isi strange cordonul la mijloc, si iese din cort. Jungkook ramase in spate, facandu si fel si fel de filme despre corpul sau. Cu siguranță pielea sa era catifelată-
—Vii??
Întreabă acesta uitandu-se la Jungkook care tresări incet.Iesise si el din cort, încercând din greu sa nu se uite la corpul blondului, si sa se concentreze la sunetele din jur.
Reușise sa treacă neobservați printre corturi, ajungand la fereastră camerei unde trebuia sa fie infirmiera.
—Stai !
Il lipise pe Taehyung cu spatele de perete cand observase ce vroia sa faca. Fara nici-o urma de retinere acesta a vrut sa între pe geam, fara a se uita daca e cinvea sau nu—Din cauza ta o sa fim prinși! Stai aici!
Il certa din nou, gesticuland cu degetul arătător in fata sa.—Daca iti mai fluturi mult degetul prin fata mea jur ca il musc!
Il amenință acesta, dezlipindu se de perete. Era doar foarte îngrijorat pentru Jimin. De dimineață ia fost spus ca sa taiat la deget si ca e in salon. Era totul normal dar de ce timp de atatea ore nu a iesit ai nici nu l au lasat sa il vada.
Se uita pe fereastră, si nu era nimeni. Ii scoase limba lui Jungkook apoi se grăbi sa sara înăuntru.
Sprâncene i se încruntara, avand gura întredeschisă.
Jimin statea cu capul pe pieptul lui Yoongi , care ii îmbrățișa talia.
—oh, asta explică multe.
Sopti Jungkook din spatele lui Taehyung.Jimin avea un plasture cu animaluțe pe degetul arătător , iat Taehyung scăpase un raset nervos. Pentru atat a lesinat el? A crezut ca cine stie cum sa taiat .
Jimin planse in vis, sangele inghetand in cei doi. In Taehyung doarece daca Jimin alfa ca a iesit noaptra cu Jungkook l ar fii certat iar Jungkook din același motiv doar din cauza lui Yoongi.
Yoongi il strânse m ai tare in brațe, Jimin ingropandu si nasucul in gatul sau. Totul a ramas într-o liniste stranie. Se auzea doar greieri de afara .
Jungkook rasufla usurat, prinzandul pe Taehyung de mana. Acesta se intoarce spre el in liniste maxima. Vampirul ii face semn cu mana ca e timpul sa plece iar Taehyung da din cap aprobator. Cand sa sara pe geam, amandoi inlemnise.
—Jungkook, de unde atata curaj?
Vocea joasă, extrem de calma si sigura pe sine. Pana si Tae era paralizat de frica si nu stia de ce.
—Scuză-mă Hyung, nu stiam ca esti si tu-
—Taci. Dul pe Taehyung inapoi in cort. Ne vedem in 10 minute.Jungkook stia deja ce urmează. Yoongi era furios. Urma o nopate lunga pentru el. Da Yoongi era fratele sau si il iubea dar era foarte strict. Ferească sfantu ca Jungkook sa nu i se supună, sau urma ore lungi de tortură.
—E totul ok?
Întreabă Taehyung dupa ce au iesit din camera.
—Da, nu iti face griji, haide sa mergem.Spuse avand inca mana încleștata pe încheietura lui Taehyung, tragandul dupa el spre cort.
Da pe naiba gandi Taehyung . Mainile lui Jungkook tremurau, tot corpul ii era tensionat. Trebuia sa il duca cat mai repede in cort, sau ar fii vazut tot. Lui Yoongi prea putin ii pasa.
—Jeongguk..Sopti oprindu se in loc. Nu pari deloc ok... ii atinse obrazul cand vampirul se întoarse spre el.
Jungkook ramase blocat , Taehyung avea mana pe obrajul sau, uitandu-se fix in ochii sai cu atata griji.
CITEȘTI
S T I G M A
VampirMin Yoongi si Jeon Jungkook, doi frați care fac parte din grupul familiilor fondatoare ale orasului. La fel si Park Jimin si Kim Taehyung. Putini stiu insa secretul de faimile ale lui Yoongi si Jungkook, ei defapt sunt niste creaturi ale întuneric...