Pov EricaSunt la concertul celor din Got7 si astept sa se intoarca tata la mine. Sa dus sa imi aduca surpriza. Il vad ca se apropie de mine cu o doamna.......sau mai bine spus domnisoara. Este foarte tanara ,nu cred ca are mai mult de 20-25 de ani. Nu e urata, dar foloseste foarte mult machiaj. In fine ....nu is eu in masura sa comentez.
Eu: Tati cine e ?
T: Viitoarea ta mamica!*spune zambind*
Pov AutorErica cand aude aceste cuvinte nu ii venea sa creda . Nu intelegea de ce tatal ei a spus asta. Mama ei e acasa ,cum poate aceasta doamna sa ii fie mama.
Er: Nu inteleg tati! Mami e acasa!
T: Ea nu va mai fi mama ta de astazi! *spune serios* Ea acum nu mai este acasa ,a plecat!
Fata ramane surprinsa.
Er:C..cum adica a plecat!?
*intreaba fata incercand sa nu planga*
T: A plecat de acasa! Acum ea va fi mama ta! *spune si o saruta pe fata de langa el*
Er:D..dar de ce..
T:Fiindca nu o mai iubesc!
Erica nu mai suporta asa ca se pune jos si incepe sa planga . Nu vroia o alta mama. O vroia pe ea,cea care ia dat viata nu o ....o ....fata pe care nici macar nu o cunoaste.
Er: Ea....ea nu va fi mama mea niciodata! *spune fata plangand si ridicanduse *
T: Erica, ea va fi mama ta si punct!
Er: Nu va fi,pentruca eu nu vreau!*spune si se indeparteaza********************
Peste cateva ore
*******************
Fata intra in casa trista. Era suparata ca mama ei a plecat fara sa isi ia ramas bun. Ar fi dat orice sa fi ramas acasa si sa o vada pentru ultima data .
Intra in bucatarie si incepe sa o analizeze. Aici mama ei isi petrecea tot timpul . Incepe sa pipaie fiecare lucrusor pe care mama ei il folosea. In minte ii apreau amintiri cu ele doua si cu tatal ei . Incepe sa planga fara sa isi dea seama.
Dupa cateva minute iese din bucatarie si merge in camera ei. Se pune pe pat si ia ursuletul pe care mama ei i la facut cadou acum ceva timp de ziu ei.
Er: De ce ai facuto? De ce nu mai luat cu tine?
Spune fata plangand si strangand mai tare ursuletul in brate. Ar fi vrut sa o mai stranga odata in brate si sa o simta la pieptul ei. Chiar daca au trecut doar cateva ore pentru ea a trecut o vesnicie.
Er:Atat de rau team suparat!?
Spune si se uita la ursulet. Voia sa il stranga din nou in brate dar atunci vede un biletel . Se uita putin confuza dar pana la urma il ia si il deschide. Era de la mama ei.******************************
Draga mea Erica,
Acum nu sunt langa tine sa iti sterg lacrimile, si imi pare nespus de rau pentru asta. As fi vrut sa te strang la pieptul meu si sa iti spun ca totul va fi bine, dar nu o pot face . Nu o pot face nici macar in aceasta scrisoare....pentru ca....stiu ca nu va fi asa . Tatal tau are planuri pentru tine. De asta neam si despartit. Nu iti pot spune ce este, dar sigur te va face sa suferi. Cand vei implini 17 ani voi face tot posibilul sa te iau la mine. Nu il voi lasa sa iti distruga viata asa cum a facut cu a mea .
Te rog sa ai grija de tine pana atunci si incearca sa nu te bagi in treburile lui. Acea domnisoara este persoana care il va ajuta cu planul pentru tine. Incearca sa te feresti cat mai mult de ea. Eu nu mai pot sa am grija de tine, dar de cate ori vrei ceva sa stii ca sunt in inima ta si nu voi iesi de acolo.Ai grija de tine pana la varsta de 17 ani. Atunci ma voi intoarce si te voi salva de ei....dar pana atunci....nu pot decat sa te las cu aceasta scrisoare.
Te iubesc puiutul!
SEMANT MAMI
******************************
Fata cand citeste scrisoare simte cum o multime de lacrimi i se coboara pe chip. Nu putea sa indure asa ceva. Era prea mult pentru ea.
Er: Daca .....daca ma iubeai ...n...nu plecai fara mine!
Spune fata incepand sa azvarle ursuletul prin camera iar scrisoarea o mototoleste si o azvarle la cos.
Nu mai vroia sa auda nimic. Nu mai are incredere in nimeni. Pana si parinti ei care iau dat viata au lasato , pai ce sa mai zica de un om strain. Mama ei trebuia sa o ia cu ea , chiar daca nu avea ce manca. Nu trebuia sa o lase in mainile tatalui ei care intro buna zi isi va bate joc de .
Incearca sa se abtina din a mai plange si se intinde pe pat. Incepe sa se foiesasca si sa planga din ce in ce mai tare. Ii este frica de ce se va intampla de acum in colo. Dupa putin timp adoarme plangand si strangand o perna in brate.Dimineata fata se trezeste cu lacrimile inca uscate pe chip. Se da oftand jos din pat si pleaca spre baie pentru a se pregati pentru scoala . Dupa ce termina iese din dus si coboara jos pentru a se incalta si sa plece fara sa vada pe vreo unul din cei doi.
Cand sa iasa pe usa o voce o opreste.
X: Unde crezi ca pleci?Si am reusit sa postez.
CITEȘTI
iubire necunoscută
Romance,,E greu....il iubesc....dar...dar daca il rănesc!? Daca il fac sa sufere!? Nu vreau asta! Nu e ca restul , e diferit.....cel putin pentru mine...."