KAVGA!

142 4 0
                                    



Jimin:Rose ben Üzgünüm lütfen ağlama.Dün çok kötü davrandım biliyorum ama çok özür dilerim.Benim hatam...

Rose:Jimin ben nasıl hissettim senin haberin var mı?Ben ilk defa böyle bir tepki alıyorum,özellikle BTS biasım bay Jiminden almam beni çok etkiledi.Üzgünüm ama bir süre görüşmeyelim...

                          Rose çevrimdışı

Jimin:ALLAH KAHRETSİN!BEN ÇOK KÖTÜ BİRİYİM!

                        Jimin çevrimdışı

Jongkook:Rose sen ne yaptığını sanıyorsun?!Kardeşim senin yüzünden bizimle konuşmak istemiyor ve ağlıyor!Benim kardeşim senden özür diledi ama sen kabul etmedin ve onun duygularıyla oynadın!Şimdi özür dileme zamanı sende,Sen ve o salak arkadaşlarında!

Lisa:Jongkook ağzını topla Yoksa Rose gibi davranmayız biz,bizden daha kırıcı laflar işitirsiniz!

Jin:Bana bak sarı çiyan kardeşime bağırma!Yoksa bizde hiç düşünemiyeceğin kadar kırıcı laflar ederiz!O arkadaşına söyle hemen özür dilesin!

Jisoo:JİN!Sen benim kardeşime mi bağırıyorsun!Sen böyle biri değildin Jin sen iyi biriydin,Ve kabul etmem lazım ki senden biraz da olsa beyaz atlı prensim olmanı beklemiştim!Senden biraz olso da HOŞLANMIŞTIM!

Jin:Sen ciddi misin?

Jisoo:EVET!

                       Jisoo çevrimdışı

Jin:Bende seni seviyordum Jisoo...😔

                    Jin çevrimdışı

Suga:BU KADAR YETER!DİĞER KARDEŞLERİ Mİ DE YAPMACIK TAVIRLARINIZLA ÜZMENİZE İZİN VERMİCEM SİZİ KÜÇÜK SIÇANLAR!

Jennie:ÖYLE Mİ?O ZAMAN BİZ GİDİYORUZ.BU KABALIĞA DAHA FAZLA DAYANAMİCAM!

                           Blackpink gruptan çıktı.

RM:Siz ne yaptığınızı zannediyorsunuz?Geçmişte asla düzelmicek yaralar açmışsınız kendinize.

Jin:Ben gerçekten çok pişmanım Jisoo,lütfen beni affet bende seni çok seviyorum...

Jongkook:Jin?

Jin:Evet?

Jongkook:Kızlar gruptan çıkmışlar...

Jimin:Ne Yapıcaz şimdi?

RM:Bilmiyorum,hiç bilmiyorum

                        ..............................

BLACKPİNK GRUP
...................................

Jennie:Daha iyimisin Jisoo?

Jisoo:Değilim...

Rose:Kızlar benim için sevdiğiniz kişilerle kavga etmenize gerek yoktu.

Lisa:Rose sen bizim kardeşimizin.Kardeşler birbirleri için her şeyi feda eder.Jongkook u ne kadar sevsemde benim için kardeşlerim daha çok önemli...

Jennie:Benim içinde.Hem herhalde artık Suga yı o kadar çok sevmiyorum.

Jisoo:Bende.Jin hiç sandığım gibi bir insan değilmiş.

Lisa:Şu saatten Sonra bende artık Jongkook u sevdiğimi sanmıyorum.

Rose:Sizi seviyorum kardeşlerim❤️❤️❤️❤️

Lisa:❤️❤️❤️❤️

Jennie:❤️❤️❤️❤️

Jisoo:❤️❤️❤️❤️

BANGTANPİNK WATSAAP MESAJLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin