Medya djdjdjd
İyi Okumalar!
Yazar Ağzından
''Sence vakti gelmedi mi?''
Beyaz saçlı kadın başını öne eğdi.
''Lisanna,sana diyorum. Bak biliyorum dünya üzerinde çokça sergilerde bulundun, tabloların, eserlerin ile uğraştığından Magnolia'ya geri dönme fırsatı bulamadın.Ve de meşguliyetinden dolayı ablana ve çevrene karşı zaman ayıramadın.'' Bickslow nişanlısının elini zarifçe tuttu. ''Sence de artık mola vermenin zamanı gelip çatmadı mı?''
Bir süre sessizlik...
Genç adam cevabın gelmeyeceğini anlayınca, yere baktı. Tuttuğu eli bıraktı ve koltuktan kalkıp yukarı çıkmaya yeltendi, ama durdu. Arkasını dönüp son bir kez daha elleri ile gözlerini kapatan nişanlısına baktı.
''Liss, bu bitip tükenmeyen işlerin yüzünden evlenemedik. İşlerin yüzünden seni artık yemek masasında görememeye başladım, yolda çocukları olup mutlu mutlu yürüyüp gülen çiftler gördükçe neler hissettiğimi düşünebiliyor musun? Biz de onlardan olabilirdik Liss. Ben senle mutlu bir yuva kurma amacı ile nişanlanmak istedim.''
''Bende...''
Adam kaşlarını havaya kaldırdı. Sonra buruk bir gülümseme ile kafasını salladı.
''Cidden mi? Peki öyleyse neden benden kaçıyorsun? Neden senle oturup film izlemek istediğim zaman dosyalardan başını kaldırmayıp reddediyorsun? Anlatsana?'' Lisanna yutkundu. Gözlerini bu sefer desenli halıdan çekip, karşısındaki genç adama dikti.
''Bickslow, senden kaçtığım falan yok. Ama ben anne olmaya hazır değilim. A-ayrıca sana söz veriyorum Magnolia'ya en kısa zamanda uzun bir süre kalmak için döneceği-''
''Yeter.''
Lisanna hafifçe afallamıştı. Ama Bickslow kaldırdığı eli indirdi ve gözlerinin içine baktı.
''Magnolia'ya sensiz, ya da seninle birlikte geri dönerim. Ama ben Lisanna ile dönmek istiyorum. Nişanlısına sevgi ile bakan, ertelemeden nefret eden, her fırsatta kardeşlerini arayan soran nişanlımla Magnolia'ya geri dönmek istiyorum.''
Bu katı ve keskin tonla söylenen cümleler tartışmayı en alevli bir sonla bitirdi.
Genç adam yukarıya doğru çıkarken arkasında kırık bir kalp bırakmıştı.
Ve de yepyeni bir sayfa için şiddetli bir kavga...
*****
''Evet...Ben Magnolia için iki bilet istiyorum.''
''...''
''Ha, şey sabah saatleri dolu mu? Uygunsa sabaha almak isterim de.''
''...''
''Saat 8'de boş ise o zamana alabilir miyiz? Teşekkürler...''
''...''
''İyi günler, iyi günler size de...''
Telefonu derin nefes verip kapattı Lisanna. Sonra hızlıca parmak uçlarında yükselerek yatak odasının kapısına yöneldi.
Yavaşça, ve ses çıkarmamaya özen göstererek kapıyı aralık biçiminde açtı.
Nişanlısı uyuyordu.
Gardırobuna yöneldi ve hızlıca kıyafetlerini yandaki mavi bavula sıkıştırmaya başladı.
*****
Bölüm kısa oldu ya... Wattpad'e sadece belirli bir kısıtlamalı saatle girmemden ötürü hızlıca yazdım...Umarım beğenilir...;-;
Bu arada bu bölümü kendisi ile uzun bir süredir konuşmaya fırsat bulamadığım ponçik insan için yazdım:
LadyMina- ❤❤
Kendisine buradan selamlar gönderiyorum, umarım aramız soğumamıştır.
Çünkü onu cidden seviyorum ve de ona dediğim gibi onun dış görünüşüne benzeyen bir karakter yaratacağım ne olursa olsun.
İyi geceler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderini Seç
Fanfiction''Bazı insanların gidişine engel olamazsın. Ama elinde kalanların değerini bilip yola devam edebilirsin.'' NaLu Fanfiction. (Bu kitabı MrsSaviorFairy'e ithaf etmek istiyorum!)