~I~

17 1 1
                                    

   Po tym jak moje życie zwolniło. Wszystkie spory i problemy się rozwiązały, a ja zakończyłam znajomość z osobami które znałam stwierdziłam że sobie odpocznę od ludzi i innych istot jakie znałam.
  
-Haha no chyba nie moje życie stwierdziło że jest za nudno i będę musiała zamieszkać z jakimiś typami którzy są idę mnie starsi. Bo czemu by nie.

   Ale zacznijmy od początku zerwałam z chłopakiem wruciłam do domu a wszystkie nielegalne raboratoria zamknięto.
Oczywiście nie mogłam sobie zostać w domu iż rząd stwierdził że osoby z tym genem jaki ja posiadam są zagrożeniem dla ludu a tym bardziej ja.
   Czemu nie wiem, może dla tego że potrafię władać nad demonami (-haha kłaniać mi się. Nie nie tuba tego.)
Umiem dużo różnych dziwnych rzeczy ale moją ulubioną to jest zamienianie się w wilka.
   Ogólnie to jak przemian się w wilka to mam jakieś 1,40 cm wiem wysoką jestem. Hehe...

   Oj przepraszam zapomniałam się przedstawić... Nazywam się Emma Wolf (- Wiem fajne nazwisko).Mam 19 lat. Większość życia od 14 do 18 spędziłam uciekając przed rurznymi dziwnymi ludzimi. Jeżeli chodzi o moje doświadczenie zawodowe to nie mam żadnego no chyba że zabijanie i polowanie się liczy.
   Jestem inna nisz wszystkie osoby które mają ten gen... Ja mam wszystkie magiczne zdolności i jedną której nie ma nikt.(-Demony kryć się Emma nadchodzi).

   Wracając do tego gdzie obecnie jestem...Rząd wysłał mnie do jakiś typów jest ich 5 a najmłodszy ma 20 lat naj straszy 25.
   Ludzi z rządu stwierdzili iż przez większość czasu się nie uczyłam to będę chodzić do szkoły w lesie(Fanie jupi...Nie!...Rzygam tym mjejscem)
Masakra ta szkoła to dno jakąś patologia,paranoja! Ale z jednej strony to szkoła weekendowa więc tyle dobrze.

   Mieszkam w dużym domu po środku lasu jak dla mnie spoko...Jest gdzie uciekać ;)...Hehe.

  

 
  

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 29, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Odmienne ŚwiatyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz