《Δεν έχω πρόβλημα》 του λέω.
Και βγάζει το ανώνυμο . Το προφίλ του είχε αυτή τη φωτογραφία και το όνομα ΠΟΛΕΜΑΡΧΟΣ!....και έτσι άρχισαν όλα....Συνεχίσαμε να μιλάμε ώρες ατελείωτες είχαν περάσει αρκετοί μήνες....Κάθε μέρα περίμενα και ένα μήνυμα του,με είχε μαγέψει ο τρόπος του και η συμπεριφορά του. Καποιες μέρες τσακωνόμασταν άγρια για ανούσια πράγματα αλλά και πάλι περνούσε ευχάριστα η ώρα μαζί του!
Μια μέρα (χειμώνας 2017) με ρώτησε αν θέλω να μιλάμε από μια εφαρμογή όπου δεν θα περίμενε ο άλλος πότε θα απαντήσει (γιατί το askfm δεν είχε συνομιλία μόνο ερωτήσεις έκανες στο τοίχο του άλλου ή δημόσια )τέλος πάντων για να μην τα πολυλογώ συμφώνησα. Σκέφτηκα ότι θα μπορούμε να βλεπόμαστε, να ακούμε ο ένας τη φωνή του άλλου και πως επιτέλους, ΘΑ ΤΟΝ ΕΒΛΕΠΑ!
Αλλά η τύχη δεν στα φέρνει πάντα έτσι όπως τα θέλεις!
Περίμενα πώς θα δω ένα παιδί στην ηλικία μου.(να σημειώσω πως μου είχε πει ότι πηγαίνει ακόμα σχολείο)και βλέπω έναν άντρα. Είχα τρομάξει τόσο πολύ που δεν ήξερα τι να κάνω από το σοκ νόμιζα πως όλα ήταν ψέματα και πως ζούσα ένα εφιάλτη...Τα κλείνω όλα και αρχίζω να κλαίω σαν μωρό. Ήθελα να συνειδητοποιήσω αυτό που μόλις αντίκρισα. Εκείνος είχε νευριάσει που έκλεισα τη βιντεοκλήση κατευθείαν και κατάλαβε ότι είχα τρομάξει. Ήταν ένα σοκ για μένα!