Since 2017 masa tu aku baru darjah 6 budak UPSR.Masa tu jugaklah aku dah kenal K pop serba sedikit.
My first group k pop is BigBang tapi saya bukannya fans yang mengenali mereka sangat just dengar lagu jer😓hehehe sorry V.I.P.
Pada pertamakali kenal straykids.Sebenarnya pada tahun tu saya tahu group STRAYKIDS cuma Tak Ada yang menarik perhatian langsung waktu tu.😥mianhe guys....
Bulan 10(2017)
Saya Suka girl group TWICE Dan dah cop Dahyun sebagai first bias.Acctually kebanyakkan bias saya semuanya rapper😒err Tak tahu kenpa?
Habis exam UPSR.Kemudian masuk Tingkatan 1 (2018) Masa tu jugaklah serba tahu sikit tentang STRAYKIDS. Bulan December (2018) Ha!! Masa tu lah kenal Straykids,Saya lupalah dalam era apa????
Dekat YouTube Saya subscribe lah JYP punya channel.Then keluarlah Ada MV baru STRAYKIDS realise.(Era I am You) tapi waktu itu Saya just abaikan. Sebab dah jadi *ARMY*😜bias Suga.
Masa tengah scroll dekat YouTube,teringat balik fasal group bernama STRAYKIDS.Nama group tu pun bunyi dah MACAM pelik?So disitulah Nama group teresebut telah mendapat perhatian Saya.
First MV STRAYKIDS -I am who(My pace)nanananananananana
Ha...begitulah.
Dalam waktu yang Sama selepas je like MV tu scroll dekat bawah Ada MV Hellevetor.First dengar tu pergh memng mengeluarkan deep message lah.
Pada Masa yang sama,Masa tu jugaklah dengar belajar tulisan Korea(basic only).I'm on hellevetor....🎵🎶 I love it 😍💙
Then stalk pula fasal group ni.
ㅅ
ㅌ
ㄹ
ㅔ
이
기
즈
Akan tetapi....Saya mempunyai satu masalah besar tentang group STRAYKIDS iaitu Waktu untuk memilih bias.
Mana satu nak pilih ni!?
Sebab semua visual mereka 💯
Sebab semua vocal mereka 💯
Sebab semua dance mereka 💯
Sebab semua rap mereka 💯
Sebab semua semangat mereka 💯
Sebab semua talented mereka 💯Also mereka 💯 sayangnya kepada STAY.jap aku nak nangis😫 ok abaikan.
YOU ARE READING
Hidup Aku menjadi Seorang STAY
Randomsaya STRAYKIDS fan Dan saya harap anda semua dengarkanlah lagu CLE'2 YELLOW WOOD mereka. saya juga akan kongsi sedikit fakta tentang STRAYKIDS gomawo